Gezondheid alle pijlers

bioresonantie therapeut gezocht

05-02-2015 15:27 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar een bioresonantie therapeut welke ook een medische achtergrond heeft of geneeskunde heeft gestudeerd. Graag in de omgeving van Utrecht. Weet iemand iets?
quote:spectral schreef op 06 februari 2015 @ 22:39:

Jet en Juul... gezellig he elkaar de bal toespelen en hand boven het hoofd houden Stelletje verstokte forum mekkeraars.

inhoud, spectral, waar is je inhoud?

(het is jUt en juul)
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 februari 2015 @ 22:41:

[...]

inhoud, spectral, waar is je inhoud?

(het is jUt en juul)Ik heb al inhoud gegeven over bijv Wim hofman, enige reactie die daarop kwam door je kompaan dat het door de wetenschap was gekraakt... En toen er om onderbouwing werd gevraagd kwam er ineens geen reactie meer. I rest my case.
quote:spectral schreef op 06 februari 2015 @ 23:03:

[...]

Ik heb al inhoud gegeven over bijv Wim hofman, enige reactie die daarop kwam door je kompaan dat het door de wetenschap was gekraakt... En toen er om onderbouwing werd gevraagd kwam er ineens geen reactie meer. I rest my case.Nee dat zei ik, ik heb geen kompaan en de reden dat ik er niet op doorging was omdat het forum het niet deed, en verder heb ik ook nog andere dingen te doen. Misschien morgen, als jij beloofd er naar te zullen kijken
even over Wim Hof,

er is helemaal niks bewezen. Die man claimt dat hij zijn immuunssysteem bewust kan veranderen, daar is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor. Het enige dat is aangetoond is dat Wim Hof zelf beschikt over een excellent immuunsysteem maar hoe dat komt is niet aangetoond. De onderzoekers die hem hebben onderzocht stellen dat dat nu juist nader onderzocht moet worden. Vooralsnog verricht Hof geen wonderen bij kanker. Ockels is helaas overleden en laatst was er een documentaire op tv over een tv reporter met kanker die dacht dat met blote borst een berg beklimmen onder leiding van Hof hem kon redden. Na zijn expeditie bleek zijn kanker erger dan ooit tevoren.
Ooit gedaan. Ik kreeg een soort eierklutser in mn hand die heen en weer moest zwiepen. Nooit meer teruggeweest.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 februari 2015 @ 00:40:

even over Wim Hof,

er is helemaal niks bewezen. Die man claimt dat hij zijn immuunssysteem bewust kan veranderen, daar is geen enkel wetenschappelijk bewijs voor. Het enige dat is aangetoond is dat Wim Hof zelf beschikt over een excellent immuunsysteem maar hoe dat komt is niet aangetoond. De onderzoekers die hem hebben onderzocht stellen dat dat nu juist nader onderzocht moet worden. Vooralsnog verricht Hof geen wonderen bij kanker. Ockels is helaas overleden en laatst was er een documentaire op tv over een tv reporter met kanker die dacht dat met blote borst een berg beklimmen onder leiding van Hof hem kon redden. Na zijn expeditie bleek zijn kanker erger dan ooit tevoren.Ook iets gelezen over de testen van het radbout waar ze een groep mensen geïnjecteerd hebben met iets ziekmakends?
Ik had heel veel last van opvliegers na 1 acupunctuur behandeling heb ik nog maar heel zelden last.
quote:dubbeltje4 schreef op 06 februari 2015 @ 15:19:

[...]

Ja, en mijn man vindt het heerlijk!
quote:feles schreef op 07 februari 2015 @ 00:48:

Ooit gedaan. Ik kreeg een soort eierklutser in mn hand die heen en weer moest zwiepen. Nooit meer teruggeweest.

Hahahaha!

Maar gebéurde er ook iets bij je?

Of vond je het alleen maar stom en stond dat alles in de weg?
quote:Eleonora schreef op 07 februari 2015 @ 07:43:

[...]

Hahahaha!

Maar gebéurde er ook iets bij je?

Of vond je het alleen maar stom en stond dat alles in de weg?

Nee, er gebeurde helemaal niets. Ik stond er zeker wel voor open hoor, heb meer dingen in het alternatieve circuit gedaan zoals acupunctuur en craniosacraal therapie, en daar had ik zeker baat bij.

Maar dit...
Het probleem met alternatieve geneeswijzen, in mijn ogen dan, is dat het echt wemelt van de charlatans die misbruik maken van mensen die de wanhoop nabij zijn. Dus ik begrijp de aversie tegen alternatieve zorg wel degelijk. Alleen zijn de mensen die de wanhoop nabij zijn, wel tegen tig muren op gelopen in de reguliere zorg voordat ze hun heil zoeken bij een 'kwakzalver'. Er zitten goede mensen tussen die de zorg voor de mens als prioriteit hebben en niet het vullen van hun zakken, maar zie die er maar uit te vissen als je blind van wanhoop in het duister tast naar Het Medicijn. Hoe scherp de kritiek ook is op de alternatieve zorg (ondanks mijn positieve ervaring) vind ik hem deels wel terecht. Gezondheid is te kostbaar om het in jan en allemans hand te leggen.
quote:spectral schreef op 07 februari 2015 @ 07:12:

[...]

Ook iets gelezen over de testen van het radbout waar ze een groep mensen geïnjecteerd hebben met iets ziekmakends?Jazeker, de conclusie was dat het afweersysteem van Wim Hof beter is dan dat van de anderen, de tweede conclusie is dat men niet weet hoe dit komt. Het kan ook aangeboren zijn. Feit is wel dat anderen dit niet kunnen "opwekken" Wubbo ging gewoon dood en die reporter werd nog zieker
quote:Sensy12 schreef op 07 februari 2015 @ 10:41:

Het probleem met alternatieve geneeswijzen, in mijn ogen dan, is dat het echt wemelt van de charlatans die misbruik maken van mensen die de wanhoop nabij zijn. Dus ik begrijp de aversie tegen alternatieve zorg wel degelijk. Alleen zijn de mensen die de wanhoop nabij zijn, wel tegen tig muren op gelopen in de reguliere zorg voordat ze hun heil zoeken bij een 'kwakzalver'. Er zitten goede mensen tussen die de zorg voor de mens als prioriteit hebben en niet het vullen van hun zakken, maar zie die er maar uit te vissen als je blind van wanhoop in het duister tast naar Het Medicijn. Hoe scherp de kritiek ook is op de alternatieve zorg (ondanks mijn positieve ervaring) vind ik hem deels wel terecht. Gezondheid is te kostbaar om het in jan en allemans hand te leggen.Dit dus, hoewel ik het niet eens ben met "er zitten goede tussen" er zitten hooguit mensen tussen die denken dat ze goed zijn. Maar kwak is en blijft kwak.
Hier goede ervaringen met bio resonantie. Helaas niet in jouw regio.

Ik had erg last van eczeem. Hele reguliere traject gehad, tot en met het advies om maar ander werk te gaan zoeken(werk in de zorg).

Bezoekje gebracht in de alternatieve hoek, voeding aangepast. Weg eczeem.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 februari 2015 @ 11:21:

[...]

Jazeker, de conclusie was dat het afweersysteem van Wim Hof beter is dan dat van de anderen, de tweede conclusie is dat men niet weet hoe dit komt. Het kan ook aangeboren zijn. Feit is wel dat anderen dit niet kunnen "opwekken" Wubbo ging gewoon dood en die reporter werd nog ziekerDan heb je het niet goed gelezen, het is juist wel overdraagbaar....
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 februari 2015 @ 11:22:

[...]

Dit dus, hoewel ik het niet eens ben met "er zitten goede tussen" er zitten hooguit mensen tussen die denken dat ze goed zijn. Maar kwak is en blijft kwak.Ik ben een goede tegengekomen zoals ik eerder schreef. Iemand die van huis uit een arts is en reguliere geneeskunde als basis heeft. In mijn ervaring geen kwak.
quote:mallebeppie schreef op 07 februari 2015 @ 11:30:

Hier goede ervaringen met bio resonantie. Helaas niet in jouw regio.

Ik had erg last van eczeem. Hele reguliere traject gehad, tot en met het advies om maar ander werk te gaan zoeken(werk in de zorg).

Bezoekje gebracht in de alternatieve hoek, voeding aangepast. Weg eczeem.Dan vraag ik me toch af wat we hier met 'alternatief' bedoelen. Veel van mijn klachten zijn door aanpassing van voeding verdwenen, maar zie dat niet als een alternatieve geneeswijze.
Zij heeft mij heel gericht kunnen vertellen wat ik uit de voeding moest laten.

En nog steeds is het zo, dat als ik daar te veel van neem, het eczeem weer terug komt.

In het reguliere circuit ben ik overal en nergens op getest, maar er kwam niets uit, wat ik niet al wist. Ik kwam dus niet verder.
quote:spectral schreef op 07 februari 2015 @ 11:38:

[...]

Dan heb je het niet goed gelezen, het is juist wel overdraagbaar....Huh? geef mij eens een link waarin dat staat, want dat is juist de grap van het onderzoek, de conclusie is dat dat niet valt te concluderen
quote:mallebeppie schreef op 07 februari 2015 @ 15:41:

Zij heeft mij heel gericht kunnen vertellen wat ik uit de voeding moest laten.

En nog steeds is het zo, dat als ik daar te veel van neem, het eczeem weer terug komt.

In het reguliere circuit ben ik overal en nergens op getest, maar er kwam niets uit, wat ik niet al wist. Ik kwam dus niet verder.

Laat me raden: geen suiker, geen kleurstoffen, geen zuivel en geen tarwe zeker?

Dat is dan 50 euro.
Ik was van mijn klachten af. En ze heeft het niet gehad over kleurstoffen, suiker of tarwe. Ik moet lactose vermijden. Dat bedoelde ik met gericht advies. En dan gaat het goed.

Maar we kunnen er lang of kort over praten: ik ben geholpen. En in het medische circuit is hier nooit over gesproken.
Dit was de eerste keer dat ik een vraag heb gesteld op dit forum.

Ik moet zeggen dat ik er wel van sta te kijken wat een reacties er op komen.

Het was niet mijn bedoeling om een discussie op gang te brengen over alternatieve therapie versus reguliere geneeskunde.

Het enige wat ik graag wil is tips over mensen dit goede ervaringen hebben bij een betrouwbare bioresonantie centrum / therapeut.

Als iemand iets weet hoor ik het alsnog heel graag!
Ga me nu alsjeblieft niet vertellen dat anderen en ik pagina's lang helemaal voor niks zo veel moeite hebben gedaan (met voorbeelden!) om jou te te laten inzien dat bioresonantie dikke onzin is.

quote:daanwhis schreef op 09 februari 2015 @ 12:00:

Het enige wat ik graag wil is tips over mensen dit goede ervaringen hebben bij een betrouwbare bioresonantie centrum / therapeut.

Lieve schat, ze zijn allemaal onbetrouwbaar.

Bioresonantie is oplichterij!
En mij heeft het geholpen!

Succes met het zoeken naar een goede therapeut daanwhis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven