Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2015 @ 16:20:

[...]

Ja. En psychologen van de koude grond.Ik ken er geen een, jij wel? Ik zou graag eens met eentje in contact komen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 16:19:

[...]

Ga ik nu geduldig op het antwoord van MissI wachten.

Maar wel typisch dat er verder van de vaste posters hier geen vraag over kwam. Er werd ook bijzonder meegeleefd toen het mogelijk LEEK. Dat die details uit haar PB op het forum stonden.

Toen BLEEK dat dat niet mogelijk wS bleef het daar toch wel hel stil over.

Typisch.

MiisI resqua squad zeker.

?

Er is meerdere keren tegen haar gezegd (diezelfde avond nog) dat niemand pb's daadwerkelijk kon lezen en er alleen een foutmelding kwam (oa door bella en steinbeck, die het ervaren hadden en door meerdere mensen gezegd dat die wel gelijk zullen hebben). Dat de mensen die wel beweerden pb's te hebben gelezen overduidelijk aan het geinen waren of trollen die hun eerste bericht plaatsten.

Als er al gesproken werd over het lezen van pb's, dan ging dat in de trant van: ALS het wel zo is, dan is dat behoorlijk klote.

[...]

Maar wel typisch dat er verder van de vaste posters hier geen vraag over kwam. Er werd ook bijzonder meegeleefd toen het mogelijk LEEK. Dat die details uit haar PB op het forum stonden.

Typisch.

MiisI resqua squad zeker.Dubbel. K forum ook.

[...]

Typisch.

MiisI resqua squad zeker.Nog een oprechte vraag, wie zijn dat dan? Ik lees blijkbaar echt over dingen heen ofzo.
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 16:25:

[...]

Ik ken er geen een, jij wel? Ik zou graag eens met eentje in contact komen.Ik vraag me dan altijd af of die nou veel blaasontstekingen hebben. Dat krijg je toch als je met je doos boven koude grond hangt. Ik mocht van mama nooit buiten plassen om die reden.
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 16:24:

[...]

Aangezien ik er een duidelijke mening over neer heb gezet wil ik hier best wel even op reageren hoor. Ik ben er idd nog steeds van overtuigd dat er meer te zien was dan aangegeven door de mods. Ik heb weinig vertrouwen in een analyse uitgevoerd door de mensen die verantwoordelijk zijn voor de blunders die technisch gezien gemaakt zijn. En er loopt een apart topic over, waarbij ik weet dat er op dit moment nog info wordt uitgewisseld via de mail. Op het moment dat helder is wat de uitkomsten zijn en eventuele verdere stappen of juist niet, dan zal ik je op de hoogte houden! (Mocht je daar behoefte aan hebben). Ik wil ook hierbij weer aangeven dat ik in deze alleen voor mezelf kan praten en niet voor anderen. Én dat ik geen persoonlijke info van anderen of eventueel schadelijk voor mezelf in mijn box heb/had staan, niet bang ben en zo nog meer.Bedankt voor jouw reactie. Maar ik ga toch geduldig zitten wachten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 16:25:

[...]

Ik ken er geen een, jij wel? Ik zou graag eens met eentje in contact komen.Ken U zelve.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Feeksje1977 schreef op 08 februari 2015 @ 16:22:

[...]

Beter kan niet: Als je beleefdheid nú nog niet duidelijk is.........
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2015 @ 16:26:

[...]

Ik vraag me dan altijd af of die nou veel blaasontstekingen hebben. Dat krijg je toch als je met je doos boven koude grond hangt. Ik mocht van mama nooit buiten plassen om die reden.

Nee joh, daar krijg je geen blaasontstekingen van. Dat is een fabeltje.

Wacht even EDIT:
quote:Feeksje1977 schreef op 08 februari 2015 @ 16:26:

[...]

Nog een oprechte vraag, wie zijn dat dan? Ik lees blijkbaar echt over dingen heen ofzo.

Ik geloof niet in jouw oprechte vragen over postingen die ik heb gedaan.

Net zomin als ik geloof dat je naief bent.

Maar aangezien ik ook niet naief ben ga ik geen namen noemen om een nog grotere fittie te ontketenen. Helemaal geen behoefte aan.

[...]

Ik vraag me dan altijd af of die nou veel blaasontstekingen hebben. Dat krijg je toch als je met je doos boven koude grond hangt. Ik mocht van mama nooit buiten plassen om die reden.Lekker hoor buiten piesen.
quote:Feeksje1977 schreef op 08 februari 2015 @ 16:29:

[...]

Wacht even EDIT: Keurig!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 16:29:

[...]

Ik geloof niet in jouw oprechte vragen over postingen die ik heb gedaan.

Net zomin als ik geloof dat je naief bent.

Maar aangezien ik ook niet naief ben ga ik geen namen noemen om een nog grotere fittie te ontketenen. Helemaal geen behoefte aan.

Weer iets roepen en geen antwoord willen geven.

En ik ben zeker niet naief dus wat is je punt?

Ow wacht:
quote:Feeksje1977 schreef op 08 februari 2015 @ 16:29:

[...]

Wacht even EDIT:

Dus ik jarenlang de pies ophouden, naar huis gaan terwijl het eigenlijk nog buitenspeeltijd was om te plassen vanwege een

FABEL?

Wat had mijn kindertijd toch anders kunnen zijn als ik gewoon zonder angst achter een bosje had kunnen plassen...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 16:27:

[...]

Bedankt voor jouw reactie. Maar ik ga toch geduldig zitten wachten.Mijn reactie staat er al een tijdje hoor
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2015 @ 16:25:

[...]

?

Er is meerdere keren tegen haar gezegd (diezelfde avond nog) dat niemand pb's daadwerkelijk kon lezen en er alleen een foutmelding kwam.Waarop zij toch steeds reageerde met " ja, maar.... " en " details ". en zo?
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2015 @ 16:27:

[...]

Ken U zelve.

Ik ken mezelf en ik herken me niet in jouw omschrijving. Of ik begrijp natuurlijk niet wat je daarmee bedoelt. Ik heb wel het idee dat het je dwars zit, dus als je iets kwijt wil, het me wil uitleggen of wat dan ook, be my guest!

@Bianca, prima, ik zal eraan denken. ALs het je te lang duurt staat het je vrij om aan mijn jas te trekken!

Ama en Miss, jullie hebben een pb!

@Door, ik ben overigens wel heel blij met het onderwijs in België, veel goedkoper dan hier. Ik heb wel het idee dat het lesmateriaal ietwat verouderd is (ik heb het nu niet over uni's en zo, maar meer de losse scholingen / cursussen). Doet overigens niet persé iets af aan de eindresultaten!
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2015 @ 16:31:

[...]

Dus ik jarenlang de pies ophouden, naar huis gaan terwijl het eigenlijk nog buitenspeeltijd was om te plassen vanwege een

FABEL?

Wat had mijn kindertijd toch anders kunnen zijn als ik gewoon zonder angst achter een bosje had kunnen plassen...Ja, al heb ik wel eens met mijn poes in een brandnetel gehangen en dat was niet fijn hoor, dus dat is je bespaard gebleven.

[...]

Ik vraag me dan altijd af of die nou veel blaasontstekingen hebben. Dat krijg je toch als je met je doos boven koude grond hangt. Ik mocht van mama nooit buiten plassen om die reden.

Oh, ben je dan stout geweest en heb je niet naar mama geluisterd? Want jij had toch echt wel een bo pas.

Ik had er ook één, maar ik had nooit boven de koude grond gehangen. Hoe zou dat nou komen?
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 februari 2015 @ 16:23:

[...]

Omdat je ernaar vraagt zal ik er antwoord op geven:

Zoals ik een paar dagen geleden, toen dit speelde, ook al zei, heb ik iemand dingen zien posten, die erop duidden dat er privézaken van een ander bekend waren geworden. Privézaken die een ander met mij per pb had gedeeld en waarbij ik stellig had beloofd dat het nooit bij derden terecht zou komen. Dus het klopt dat ik het vermoeden had dat mijn pb's gelezen waren. Niet zo heel gek, gezien de situatie die er toen was.

Ik heb daarna contact gehad met de CM en die heeft verontschuldigingen voor het gebeurde aangeboden en beloofd uit te zoeken of dat ook echt het geval was geweest. Later is gebleken dat het niet het geval is geweest en dat de uitspraken van de forummer over die privézaken blijkbaar een flauw grapje zijn geweest. Ik heb die forummer overigens ook nog zelf rechtstreeks benaderd met de vraag of die mijn pb's had gelezen of dat het toeval was. Omdat het geen zaken zijn waar je flauwe grapjes over maakt in de situatie zoals die was ontstaan. En die persoon heeft mij gezegd dat er geen pb's waren gelezen en dat het dus inderdaad een misplaatst en toevallig grapje was geweest.

Maar goed, ik begrijp nu dat ik daar tot in detail inhoudelijk feedback over verschuldigd was?

Of was de mededeling van de CM en Viva zelf in dat 'ingelogd als een ander' niet voldoende?

Maar bij deze hoor. Graag gedaan.

Het kad je wel gesierd als je gezegd zou hebben dat je er naast zat, ja.

Helemaal omdat je juist doordat jij die details had gelezen Doornroosje ook totaal niet geloofwaardig vond.
quote:Feeksje1977 schreef op 08 februari 2015 @ 16:33:

[...]

Ja, al heb ik wel eens met mijn poes in een brandnetel gehangen en dat was niet fijn hoor, dus dat is je bespaard gebleven.

Maar goed om je leed te verzachten (gedeelde smart....): tegen schrikdraad plassen is ook niet aanbevelenswaardig.
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2015 @ 16:31:

[...]

FABEL?

Wat had mijn kindertijd toch anders kunnen zijn als ik gewoon zonder angst achter een bosje had kunnen plassen...Sterker nog, van heel veel je plas ophouden kun je blaasproblemen krijgen. Waar was het AMK toen je het nodig had
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 16:33:

[...]

Waarop zij toch steeds reageerde met " ja, maar.... " en " details ". en zo?Dus de vaste posters hebben blijkbaar daar wel uitgebreid op gereageerd? Wat is het nou?
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 16:33:

[...]

Ik ken mezelf en ik herken me niet in jouw omschrijving. Of ik begrijp natuurlijk niet wat je daarmee bedoelt. Ik heb wel het idee dat het je dwars zit, dus als je iets kwijt wil, het me wil uitleggen of wat dan ook, be my guest!

@Bianca, prima, ik zal eraan denken. ALs het je te lang duurt staat het je vrij om aan mijn jas te trekken!

Ama en Miss, jullie hebben een pb!

@Door, ik ben overigens wel heel blij met het onderwijs in België, veel goedkoper dan hier. Ik heb wel het idee dat het lesmateriaal ietwat verouderd is (ik heb het nu niet over uni's en zo, maar meer de losse scholingen / cursussen). Doet overigens niet persé iets af aan de eindresultaten!

Jouw Blinde vlek dsn denk ik. Hebben we allemaal. Ik ook.

Verder zit me niks dwarrs hoor. Al heb ik al een paar dagen niet gepoept. (Hence de ava hahahahha)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 16:35:

[...]

Het kad je wel gesierd als je gezegd zou hebben dat je er naast zat, ja.

Helemaal omdat je juist doordat jij die details had gelezen Doornroosje ook totaal niet geloofwaardig vond.

Hoezo 'zat ik er naast'? Je verdraait de boel weer.

Ik had een vermoeden en zorg omdat het ging over privézaken van een ander en na onderzoek bleek dat mijn zorg gelukkig onterecht was.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven