Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 februari 2015 om 21:01
quote:Steinbeck2 schreef op 08 februari 2015 @ 19:37:
[...]
Ama, denk er maar aan hoeveel ze je lasten kan verlichten als ze eenmaal is ingewerkt!
Het is een hij!
Eindelijk een hij op deze locatie! Eigenlijk is het ook allemaal hartstikke leuk hoor
Alleen volgende week 3 avonddiensten draaien, ook vanwege het inwerken
Dat is dan toch wel weer een puntje, dat ik dat soort dingen moeilijk los kan laten en echt liever zelf doe.
[...]
Ama, denk er maar aan hoeveel ze je lasten kan verlichten als ze eenmaal is ingewerkt!
Het is een hij!
Eindelijk een hij op deze locatie! Eigenlijk is het ook allemaal hartstikke leuk hoor
Alleen volgende week 3 avonddiensten draaien, ook vanwege het inwerken
Dat is dan toch wel weer een puntje, dat ik dat soort dingen moeilijk los kan laten en echt liever zelf doe.
zondag 8 februari 2015 om 21:02
zondag 8 februari 2015 om 21:07
Haken? Breien? Nee dat kan ik niet. Een paar jaar geleden nog eens een poging gedaan maar zelfs met youtube ondersteuning lukt het gewoon niet. Ik kan dan wel weer mooie vilten quietbooks maken, dat wel.
Zo, ik neem jullie nu even mee in bad. Nog vier maanden tot de badkamerverbouwing en dan gaat het bad eruit. Nog even van profiteren dus
Zo, ik neem jullie nu even mee in bad. Nog vier maanden tot de badkamerverbouwing en dan gaat het bad eruit. Nog even van profiteren dus
zondag 8 februari 2015 om 21:10
quote:Solomio schreef op 08 februari 2015 @ 21:09:
Als ik een foto plaats op mijn FB en die daarna hier naar toe kopieer, klopt het dat je dan niet via de link bij mijn FB-account terecht kunt komen?
Kun je die foto dan niet beter op tinypics zetten?
Ik weet niet of de foto te herleiden is tot facebook, maar het zou met niet verbazen.
Als ik een foto plaats op mijn FB en die daarna hier naar toe kopieer, klopt het dat je dan niet via de link bij mijn FB-account terecht kunt komen?
Ik weet niet of de foto te herleiden is tot facebook, maar het zou met niet verbazen.
zondag 8 februari 2015 om 21:11
zondag 8 februari 2015 om 21:13
quote:Feeksje1977 schreef op 08 februari 2015 @ 21:03:
[...]
Precies dat ja.
Heb je al een poepbroek gekozen?
Ik zeg nergens dat niemand mooie dingen kan maken. Ik zeg 'meestal' Jij maakt daarvan dat ik zeg dat niemand iets moois kan maken.
En fyi, ik heb niet op jouw link geklikt. Geen zin in virussen, daar zie ik er hier al genoeg van.
[...]
Precies dat ja.
Heb je al een poepbroek gekozen?
Ik zeg nergens dat niemand mooie dingen kan maken. Ik zeg 'meestal' Jij maakt daarvan dat ik zeg dat niemand iets moois kan maken.
En fyi, ik heb niet op jouw link geklikt. Geen zin in virussen, daar zie ik er hier al genoeg van.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 8 februari 2015 om 21:13
quote:Solomio schreef op 08 februari 2015 @ 21:09:
Als ik een foto plaats op mijn FB en die daarna hier naar toe kopieer, klopt het dat je dan niet via de link bij mijn FB-account terecht kunt komen?Ik heb het wel eens gedaan en is niet te herleiden. Ik had de privacy-instellingen van de foto wel op 'alleen ik'. Ik weet niet of dat uitmaakt.
Als ik een foto plaats op mijn FB en die daarna hier naar toe kopieer, klopt het dat je dan niet via de link bij mijn FB-account terecht kunt komen?Ik heb het wel eens gedaan en is niet te herleiden. Ik had de privacy-instellingen van de foto wel op 'alleen ik'. Ik weet niet of dat uitmaakt.
zondag 8 februari 2015 om 21:14
quote:Steinbeck2 schreef op 08 februari 2015 @ 21:10:
[...]
Ik weet niet of de foto te herleiden is tot facebook, maar het zou met niet verbazen.Ja, ik kan die foto eerst ergens anders upoaden, maar rechtstreeks vanaf FB leek me zo handig.
[...]
Ik weet niet of de foto te herleiden is tot facebook, maar het zou met niet verbazen.Ja, ik kan die foto eerst ergens anders upoaden, maar rechtstreeks vanaf FB leek me zo handig.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar