penvriendinnen

07-02-2015 23:10 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik dacht vandaag terug aan de penvriendin die ik vroeger had en die helaas gestopt Is met schrijven. Ik vond het altijd geweldig als er weer een brief tussen de post zat. Een jaar of 15 geleden hadden we nog geen internet dus haalden We de oproepjes uit de Tina enzo. Eigenlijk mis ik het wel, inmiddels ben ik 29 maar toch plaats ik dit oproepje. Het lijkt mij leuk om nieuwe penvriendinnen te hebben, niet via de mail maar gewoon echt per post. Ik lees hier ook af en toe dat er dames vanuit t buitenland hier op het forum zitten dus dat maakt het alleen nog maar leuker. Ik hoop dat ik niet de enige ben die enthousiast Is over dit idee en zie graag een mailtje tegemoet als je het ook bent!! Dreamerforreal@outlook.com
Ben je bekend met postcrossing?
Hoi knopper,

Bedankt voor je reactie! Ik heb meteen even Google ernaast gehouden en wat een leuk idee! doe jij hier ook aan mee?
*
de site van postcrossing heeft ook een forum met een NL talig gedeelte, zoek maar eens op, erg leuk!

Daarnaast zijn er mogelijkheden om buitenlandse penvrienden te zoeken daar. Mocht je meer info willen, stuur me maar even een berichtje dan kan ik je links enzo geven

Ik doe al jaaaaren aan postcrossing en internationaal schrijven/swappen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven