Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Solo, gecondoleerd!

En veel succes met het gesprek. Ik hoop dat de uitkomsten heel positief voor jullie zijn!
Goedemorgen! Solo: succes.

Het moet nodig zomer gaan worden. Heb de een na de ander ziek. Eerste vorige week mijn oudste, toen mijn tweede. Die is nog steeds ziek. Sinds gister is mijn derde ook ziek en mijn vierde is ook niet al te fit, dus die zal er ook nog wel achter aan gaan. Ik ben zelf ook niet lekker en zwaar moe door alle gebroken nachten. * klaagmodus uit*

Stein: jij ook nog beterschap
Thx Fang.

Gedoe met ambulante begeleiding moet ik vandaag en morgen ook nog oplossen, dat staat nog los van het gesprek van zo meteen.

Ik heb mijn zoon de meest hilarische reacties uit dat gesteriliseerde topic voorgelezen. Mss moet ik dat niet vertellen straks tijdens het gesprek.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Solo, gecondoleerd al denk ik dat het 'goed' is toch?

Hier kind met keelintsteking, niet heel erg masr genoeg voor een dagje thuis
Je bent zelf een theepot
Goedemorgen,

Solo succes met dat gesprek en uitkomst.

Wij mogen hier woensdag gaan kennis maken bij het gezinshuis waar oudste waarschijnlijk kan worden geplaatst.

Gaat nog een hoop haken en ogen hebben.

Vandaag weer een "netwerk" dagje om mijn kansen op het vinden van werk te vergroten.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Er zijn veel zieken volgens mij. Mijn oudste is ook (weer) ziek. Ging vorige week een paar dagen iets beter, maar eind vorige week begon het gewoon weer opnieuw.

Beterschap allen.

Ik moet plassen, maar dat doe ik liever niet in de trein.
Gecondoleerd Solo

Goedemorgen iedereen

Ga ook eens kijken op dat topic. Heb ook wel zin om te lachen. Het gaat beter vandaag met me. Man is nog steeds ziek, gaat nog wel even duren denk ik. Hij is geen klager, maar het hoesten en de koorts blijven.
Even ter opbeuring: ik mankeer niks en mijn jongste ook niet. Wij doen niet aan ordinaire griepjes.
Gecondoleerd Solo en Elfje.
Dank je Einstein
quote:Solomio schreef op 09 februari 2015 @ 09:27:

Even ter opbeuring: ik mankeer niks en mijn jongste ook niet. Wij doen niet aan ordinaire griepjes.Kuch kuch kuch.. hier wat virus voor je
quote:Feeksje1977 schreef op 09 februari 2015 @ 09:34:

[...]

Kuch kuch kuch.. hier wat virus voor je

Dank, ik ben dol op virusjes.

Elfje, ook gecondoleerd, ik heb gemist wat er gebeurd is.
Solo je hebt een pb.

Paul veel plezier en succes met netwerken! In welke regio zoek je en in welke richting? Hoef je natuurlijk niet te zeggen! En ook veel succes met het gesprek!
Solo en elfje, gecondoleerd
Gecondoleerd Solo.

Paulaner, succes, hopelijk brengt het je goede contacten en een fijne baan.

Hier net naar de dokter geweest, gelukkig zijn mijn longen schoon. Benauwdheid komt van al het hoesten. Dus nog maar even uitzieken dat helemaal niet ordinaire! griepje.

Ik hoop dat ik woensdag weer kan werken. Donderdag moet echt anders kom ik in de problemen met mijn lessen. Dus ik ga ervoor duimen. Gelukkig heb ik volgende week vakantie.
Nou, da's relatief mooi Stein
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 09 februari 2015 @ 09:53:

Nou, da's relatief mooi Stein

Ben allang blij.

Nu heb ik alleen een groot dillema dilema dillemma probleem. Want ga ik nu alle afleveringen van The Missing kijken of van House of Cards?
quote:Steinbeck2 schreef op 09 februari 2015 @ 09:58:

[...]

Ben allang blij.

Nu heb ik alleen een groot dillema dilema dillemma probleem. Want ga ik nu alle afleveringen van The Missing kijken of van House of Cards?Kijk gezellig house of cards 'samen' met mij
Fijn dat je longen schoon zijn Stein.

Griep is nooit ordinair, griep sucks.

Het is voor mij alweer 4 jaar geleden dat ik echt griep had.
Zo, ik kan ook weer eens op het forum. Kolere hee, ben ik eindelijk vrij werkt Viva niet mee.

Paulaner een gezinshuis? Dat is ook spannend zeg.

Solo ik hoop dat het een fijn gesprek wordt met een goede uitkomt. Gecondoleerd met de buurvrouw.

Jodi heel veel beterschap gewenst voor jouw hele gezin. Wat lijkt me d zwaar zeg van een groot gezin, als iedereen ziek is, inclusief jijzelf.

Doen jullie ook allemaal niezen? Ik nies de hele buurt bij elkaar, ik word er gek van.
quote:Fangtasia schreef op 09 februari 2015 @ 09:37:

Solo je hebt een pb.

!

Pb terug, thx.

Inmiddels op plaats van bestemming, dus mobiel uit.
quote:Solomio schreef op 09 februari 2015 @ 09:37:

[...]

Elfje, ook gecondoleerd, ik heb gemist wat er gebeurd is. Ook mijn buurvrouw is overleden. Kanker. Kende haar mijn hele leven al.
quote:Fangtasia schreef op 09 februari 2015 @ 09:37:

Solo je hebt een pb.

Paul veel plezier en succes met netwerken! In welke regio zoek je en in welke richting? Hoef je natuurlijk niet te zeggen! En ook veel succes met het gesprek!

Netwerken is pas van de laatste tijd voor mij, ben er eerlijk gezegd nog een beetje mijn weg in aan het zoeken.

Helaas is door mijn leeftijd en mijn ziektebeeld van de afgelopen jaren het vinden van een baan niet echt eenvoudig.

Wat ook niet meehelpt is de regio waar ik woon (Twente) en het gebrek aan de juiste opleiding.

De afgelopen 26 jaar was ik werkzaam in een sector die nu volledig op z'n gat ligt, en waar ik ook niet meer in werkzaam zou willen zijn.

Helaas is door de lokale politiek alhier de doorstart van luchthaven Twente afgeschoten.

Was dat wel doorgegaan dan had dat duizenden nieuwe banen opgeleverd, en dan had ik aanzienlijk meer kans gehad.

Maar ja , stug doorzoeken maar.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Zo het forum werkte gisteravond niet echt mee zeg. Dacht dat het over was met alle foutmeldingen.

Sterkte voor alle zieken, je hoort het echt overal dat er veel mensen ziek zijn en dat het lang duurt. Hier alleen een wat zere keel,maar dat lijkt weer over te gaan.

Solo succes vandaag.

Elfje gecondoleerd.

Ik ga eens even bijlezen.
Balen Paul. Ik zit ook in een regio waar banen schaars zijn en het aantal werkzoekende schrikbarend hoog. Je geeft aan gebrek aan juiste opleiding. Heb je dan wel een idee welke richting je uit wil? Zijn er mogelijkheden om een leer-werk traject in te gaan? Of middels vrijwilligerswerk ervaring op te doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven