Schiphol hotel

09-02-2015 09:26 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Precies, liever iets duurder uit maar wel een stressfactor minder. Met stress in je kop slaap je namelijk al helemaal niet meer en ik kan echt uit ervaring zeggen dat het bijzonder fijn is om dan al op Schiphol te zijn. Verhoogde zelfs het vakantiegevoel vooraf. Uurtje of 19.00 inchecken, op Schiphol zelf eten en beetje rondkijken en om 21.00 uur de ogen toe en gewekt worden door de service en hop, hotel weer uitchecken en rustig naar je gate lopen. (Oh ja nog wel weer even terug naar de andere kant van de douane voor je koffer op de band te doen) maar zoooo relaxed, geen gedoe met pendelbussen of midden in d nacht onderweg zijn of uuuuuren wakker rondhangen.
Zo te horen wil je voor een dubbeltje op de eerste rang TO. Vakantie kost nou eenmaal geld, of je moet op de camping om de hoek gaan zitten;)

En waarom bestel je geen taxi vanuit je goedkope hotel?
Mercure hotel zit in schiphol achter de douane

ideaal

moet je je auto gewoon parkeren op de parking
quote:klijno schreef op 09 februari 2015 @ 12:27:

Zo te horen wil je voor een dubbeltje op de eerste rang TO. Vakantie kost nou eenmaal geld, of je moet op de camping om de hoek gaan zitten;)

En waarom bestel je geen taxi vanuit je goedkope hotel?Oh nee hoor dit valt best mee. maar 300 euro vind ik belachelijk.
Maar het word nu denk ik van der valk. Betalen we 160 euro inclusief gratis parkeren met de auto. (het kan dus wel)
Wel een verschil met 104 euro van vorig jaar zeg
quote:Groenmonster schreef op 09 februari 2015 @ 12:41:

[...]

Oh nee hoor dit valt best mee. maar 300 euro vind ik belachelijk.

Waar in vredesnaam lees je in mijn (of anderen) 300 euro? Sorry hoor TO, maar je krijgt aan alle kanten goede tips en adviezen. Dat jij daar niks mee wil doen: prima. Maar ga nou geen rare dingen lopen zeggen.

Ik woon echt niet op fietsafstand (ook in het oosten) en ik heb ook geen dusdanig budget dat ik zo even op vakantie kan.
80 euro voor de trein? Al eens van die goedkope treinkaarten van Blokker / Kruidvat gehoord? Even checken of ze ook dan geldig zijn en je hebt 2 treinkaarten voor 40 euro.

Zie nu pas dat dat al is voorgesteld.
Carpe Diem!
Dan snap ik niet dat je niet voor Ibis gaat. Dat kost 80¤ en een taxi naar schiphol maar dat is zo dichtbij dat kost je geen 80¤ ....
Ja daar zit ik nu naar te kijken dolfje. Misschien dat die nog goedkoper is idd.
quote:misspatrice schreef op 09 februari 2015 @ 12:53:

80 euro voor de trein? Al eens van die goedkope treinkaarten van Blokker / Kruidvat gehoord? Even checken of ze ook dan geldig zijn en je hebt 2 treinkaarten voor 40 euro.

Zie nu pas dat dat al is voorgesteld.Ja dat is voorgesteld de actie van de kruidvat is nu en loopt tot mei. Uit ervaring weet ik dat die acties meestal niet zijn en vaak in het weekend
Het is wel heel basic maar wel prima voor 1 nacht. Zou even dat hotel bellen en vragen wat een taxi naar schiphol kost dat weten ze vast ongeveer.
De HEMA heeft (minimaal) de afgelopen twee jaar een dagkaart-actie gehad in mei. Die zijn na de spits ook gewoon geldig. Wat je zegt over die kaartjes klopt dus niet
maar wij gaan in augustus niet in mei.
Er is een site voor. Op die site staat precies wanneer die kaartjes zijn en waar en tot wanneer ze geldig zijn. Weet alleen niet welke site dat is. Had het er toevallig met mijn broer over vorige week. Kan eens aan hem vragen of hij die site zo weet.
Carpe Diem!
quote:misspatrice schreef op 09 februari 2015 @ 13:11:

Er is een site voor. Op die site staat precies wanneer die kaartjes zijn en waar en tot wanneer ze geldig zijn. Weet alleen niet welke site dat is. Had het er toevallig met mijn broer over vorige week. Kan eens aan hem vragen of hij die site zo weet.Oke zou handig zijn. Maar lijkt me toch gek dat dit al bekend staat voor van het zomer? Niet dat ik straks een hotel boek en er geen kaartjes zijn ! ahah
In augustus is vaak de Blokker Dal-Vrij actie. In Juli de AH actie. In Oktober de Kruitvat. In November de HEMA. De gewone Blokker in Januari. De kruitvat in februari. De AH dagkaart in mart. Blokker in april. Hema in mei en AH in juli.

Dus hoezo: "niet zo vaak goedkope kaartjes"?
oke laten we de discussie maar sluiten. Ik weet uit ervaring dat er vorig jaar geen kaarten waren. We vliegen niet in een weekend. Fijne dag nog.
Nou waarom nou verzoek tot sluiten van dit topic?
Ik denk dat je echt aan vakantie toe bent, TO. Alleen zou ik thuisblijven als ik jou was. Vakantie is stress. Dat hebben veel mensen niet door maar al het geregel en gestres is niet erg ontspannend. Dan zit je op je vakantieadres en moet je eerst een paar dagen bijkomen van de regelellende van tevoren. En dan heb je ook nog meer kans op stress omdat je in een vreemde omgeving bent waar je je aan moet passen. Geen wonder dat het vaak gebeurt dat mensen meteen na de vakantie een scheiding aanvragen. Ik doe er niet aan mee, ons huis is ons vakantieadres, al jaren en dat bevalt prima. Playa Wormerveer noemen we het.

Sterkte Groenmonster, ik hoop dat je een leuke vakantie zult hebben maar vooral een ontspannende.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:erizo schreef op 09 februari 2015 @ 11:23:

Je wilt wel lieverkoekjes he to? Waarom parkeer je je auto niet gewoon de dag ervoor ergens gratis in de buurt van een station dichtbij, pakt de trein naar Schiphol en slaapt in CitizenM (ook mijn favoriet).

Maak er een avondje uit van en ga lekker eten bij Station Amsterdam Zuid (7 min trein, restaurants in alle prijsklassen: van Wagamama tot een sterrentent) en op tijd slapen.

Stations in de buurt van Schiphol hebben allemaal betaald parkeren, anders zouden forensen daar geen auto meer kwijt kunnen. Woonwijken er om heen hebben vaak parkeervergunningen oid. Want anders gaan problemen zich verschuiven.

Schiphol heeft tal van mogelijkheden voor mensen als TO, jammer dat het altijd goedkoper dan budget moet! Ga dan niet vliegen, als je niet wilt betalen.

Vanuit mijn dorp is Schiphol met de taxi een half uurtje. Treinverbinding met Schiphol is lastig. In mijn straat staan wel eens auto's van mensen die zich dan van hier uit naar Schiphol laten brengen, of een taxi nemen. Vaak familie van buren oid.
Hier ook een wijze uit het Oosten

Wij parkeren altijd bij Quick parking. Heeft een 24uurs shuttle, maar geen hotel. Dat kun je uiteraard best apart boeken. Misschien is dat wél een optie voor je?!
Met ibis moet je wel een speciaal arrangement boeken, dus niet alleen maar een overnachting daar...
Volgens mij vergeet je in de berekening van de kosten ook de benzinekosten van heen en terug, maar goed je moet het zelf weten.
quote:Groenmonster schreef op 09 februari 2015 @ 10:35:

[...]

Ik vind 40 euro voor een enkeltje per persoon behoorlijk duur om met de trein te gaan!Hoe kom jij aan 40 euro? Eerste klas en een coupe voor jezelf ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven