MY NEW BFF!! (020)

09-02-2015 18:29 26 berichten
Hey chicka’s,

Zal me even voorstellen..Ik ben een 30 jarige meid. Ik ben (lief (maar kan ook bitchie zijn), gezellig (maar soms wat ongeïnteresseerd), spontaan (maar toch ook vaak verlegen), actief (maar te beroerd om te sporten), milieu bewust (zolang het uitkomt), geïnteresseerd in de maatschappij (maar ook in kleding, muziek, en alles wat verder heerlijk oppervlakkig is) ben op zoek naar een beste vriendin!

Middels dit oproepje zou ik dan ook graag in contact komen met geweldige meiden uit de omgeving van Amsterdam! Om leuke dingen mee te beleven, te genieten van de prachtige stad Amsterdam, lekker op de bank (in joggingbroek) romantische komedies te kijken, de dagelijkse beslommeringen mee door te nemen, te klagen over vriendjes of het gebrek daaraan, te giechelen over meidendingen, opgedirkt de stad mee onveilig te maken, slenteren op een festival, bbq in het park, nieuwe dingen mee te maken, je te interesseren voor de ander, sterke verhalen te vertellen, in de zon wijntjes drinken, samen huilen om klote dingen vooral ook om heel veel lol samen te hebben. Eigenlijk alles wat een vriendschap geweldig maakt!

Greezz
Vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik zeggen dat ik je vind overkomen als een hysterische puber met ADHD?

Ik word al helemaal moe als ik je OP lees

En met 30 heb je toch geen BFF's meer?

Dan heb je toch gewoon vriendinnen?

En de vriendin die mij chica noemt krijgt per omgaande een dreun van me.

Of ben ik nou heel zuur?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
30 jaar? Echt?
Gebeurt dat echt, volwassen vrouwen die samen in joggingbroek vrouwenfilms kijken?
chicka's? BFF . Gelukkig ben ik de 30 al lang al voorbij.
Je klinkt erg leuk en ik hoop dat je reacties krijgt. Succes!

(Ik ben niet de doelgroep en niet op zoek sorry)
Trollllllalala
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:betjebig schreef op 09 februari 2015 @ 18:47:

Gebeurt dat echt, volwassen vrouwen die samen in joggingbroek vrouwenfilms kijken?Euh, ja

Gebeurt dat echt, volwassen vrouwen die samen in joggingbroek vrouwenfilms kijken?Wij kijken alleen Black Hawk Down en Full Metal Jacket in joggingbroek
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Gebeurt dat echt, volwassen vrouwen die samen in joggingbroek vrouwenfilms kijken?Yep. Of alleen. Laatst een dieptepunt: gesmolten rolo aan de kont. Je mist echt wat.
quote:Summerdance schreef op 09 februari 2015 @ 18:41:

Mag ik zeggen dat ik je vind overkomen als een hysterische puber met ADHD?

Ik word al helemaal moe als ik je OP lees

En met 30 heb je toch geen BFF's meer?

Dan heb je toch gewoon vriendinnen?

En de vriendin die mij chica noemt krijgt per omgaande een dreun van me.

Of ben ik nou heel zuur?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Gebeurt dat echt, volwassen vrouwen die samen in joggingbroek vrouwenfilms kijken?

Natuurlijk gebeurt dat echt! Compleet met films met Jude Law er in en ijs en chocolade er bij.

Maar ik doe dat niet in 020
quote:dalphin schreef op 09 februari 2015 @ 18:47:

chicka's? BFF . Gelukkig ben ik de 30 al lang al voorbij.

Ik ben 30 en de chicka's en BFF's al lang voorbij

Fascinerende OP inderdaad, maar TO, ik hoop dat je gelijkgestemden vindt
Nou zoveel reacties zie je niet vaak op de contact pijler

Tja misschien vind je een passend iemand TO.
quote:haakje schreef op 09 februari 2015 @ 18:51:

[...]

Yep. Of alleen. Laatst een dieptepunt: gesmolten rolo aan de kont. Je mist echt wat.
conversation = awareness
quote:haakje schreef op 09 februari 2015 @ 18:51:

[...]

Yep. Of alleen. Laatst een dieptepunt: gesmolten rolo aan de kont. Je mist echt wat.

Of in slaap vallen en snurken.

Maar wij zijn veertigers.....dat wel.
Ik ontmoette mijn BFF laaaaaaaang voordat dit vreselijke begrip gebruikt werd

Ik hoop dat je een like-minded F vindt die je BFF kan worden
This is Some freakt shit dude
Als ik lees 'maar soms wat ongeínteresseerd' dan ben ik ook gelijk niet meer geïnteresseerd.
Nou nou, wat zijn we allemaal weer aardig zeg!!

Ik vind je oproep origineel!!

Kan me in veel van je omschrijving vinden en zoek hetzelfde in een vriendin als jij beschrijft.

Ik ben 33 jaar, woon samen met vriend en hond in de haarlemmermeer. Vind A'dam een geweldige stad waar veel te beleven valt.

Werk in de gehandicapten zorg.
Nou nou, wat zijn we allemaal weer aardig zeg!!

Ik vind je oproep origineel!!

Kan me in veel van je omschrijving vinden en zoek hetzelfde in een vriendin als jij beschrijft.

Ik ben 33 jaar, woon samen met vriend en hond in de haarlemmermeer. Vind A'dam een geweldige stad waar veel te beleven valt.

Werk in de gehandicapten zorg.

Je mag me mailen smelgje7@hotmail.com
Hey chicka's,

Ben blij verrast met alle enthousiaste reacties ;).

Ben jong van geest, I guess! Ben ook een spontaan mens. Hou van lachen en gekkigheid! Maar ik hou er ook van om de diepte in te gaan en een echte band met mensen op te bouwen (als het klikt natuurlijk ).

Amsterdam is heel veelzijdig en er zijn genoeg leuke dingen te doen. En naast hippe feestjes vind ik erg gezellig om te hangen bij vriendinnen of familie. Lekker eten of een filmpje met een bakje chips op bank.

Greezz
Ik hou wel van gekkigheid hoor, zwartgallige humor.

Maar idd ook een serieus gesprek op zn tijd is ook niet verkeerd. Mits t idd klikt. Ben niet zo goed in koetjes en kalfjes, wil ook af en toe de wereld om ons heen bespreken of mening uitwisselen. Ik wil graag wijzer worden van anderen.

Maar hoe nu verder? Ga je nog reacties afwachten of een groepje vormen?

Gr. Mel
Hey Mel,

Ik zal je straks een mailtje sturen on elkaar beter te leren kennen

Greezz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven