Hotel amsterdam, last minute

10-02-2015 10:57 38 berichten
Ik wil het weekend van 21 februari of 28 februari met dochter naar amsterdam. Ik zoek een hotel, op loopafstand van het centrum, met ontbijtbuffet. Bij voorkeur niet ver boven de 100 tot 120 euro p.n.

Ik kan echter niks vindEn, het is of te ver of te duur. Wie kan me helpen en weet een goed hotel.
Booking.com of Expedia kon niets vinden?
Natuurlijk wel.

http://www.booking.com/se ... 8dc4d2933e067117472e;dcid=1;checkin_monthday=21;checkin_year_month=2015-2;checkout_monthday=22;checkout_year_month=2015-2;class_interval=1;csflt=%7B%7D;dest_id=-2140479;dest_type=city;dtdisc=0;hlrd=0;hyb_red=0;inac=0;interval_of_time=undef;nha_red=0;no_rooms=1;redirected_from_city=0;redirected_from_landmark=0;redirected_from_region=0;review_score_group=empty;sb_travel_purpose=leisure;si=ai%2Cco%2Cci%2Cre%2Cdi;ss=Amsterdam%2C%20Noord-Holland%2C%20Nederland;ss_all=0;ss_raw=Amsterdam;ssb=empty;sshis=0&;or_radius=0;order=price_for_two
Alle reacties Link kopieren
B&B?

https://www.bedandbreakfa ... dam/b-b-brouwersgr8/2937/
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi, volgens mij is jou B&B voor minimaal twee nachten, ik wil 1 nacht boeken. Maar ik kijk eens verder op die site.

Op experia zal ik ook nog zoeken. Op booking kon ik zelf niets vinden en ik kan de link hierboven raar genoeg niet openen
AirBnB ipv een hotel?
Gek, ik had binnen een minuut een hele rij aan mogelijkheden.

Heb je www.booking.com al geprobeerd?
Hier staan er ook nog een hele boel:

http://nl.hotels.com/sear ... _LANDMARK&sort-lid=934558
Ik heb booking geprobeert, maar of hij geeft 5km buiten de stad of bij de arena aan of een slechte score of boven de 140 euro.
booking.com met datum 23 op 24 februari, max 140 euro incl ontbijt geeft heeeeeeeeeeeel veel opties
Je bent zelf een theepot
deze dus
Je bent zelf een theepot
Wil niet flauw zijn maar 23 en 24 februari is geen weekend

Maar ik zoek verder
Excuus, ik las dat je tussen 21 en 28 februari een nachtje weg wil

Het is krokusvakantie dus het wordt dan idd een stuk lastiger in de weekenden. Zit je daar echt aan vast?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 10 februari 2015 @ 11:35:

Excuus, ik las dat je tussen 21 en 28 februari een nachtje weg wil

Het is herfstvakantie dus het wordt dan idd een stuk lastiger in de weekenden. Zit je daar echt aan vast?

Vreemde seizoenen hebben jullie daar in Nederland

TO: kijk eens op hotels.com, daar staan soms andere dingen op
Als ik op het weekend zoek krijg ik het volgende resultaat

http://www.booking.com/se ... 5e7730c6004431c2ba17;dcid=4;checkin_monthday=21;checkin_year_month=2015-2;checkout_monthday=22;checkout_year_month=2015-2;city=-2140479;class_interval=1;csflt=%7B%7D;dest_id=-2140479;dest_type=city;dtdisc=0;hlrd=0;hyb_red=0;inac=0;interval_of_time=undef;nha_red=0;no_rooms=1;offset=0;or_radius=0;order=popularity;pr=50%2C150;pr_cur_code=EUR;redirected_from_city=0;redirected_from_landmark=0;redirected_from_region=0;review_score_group=empty;score_min=0;si=ai%2Cco%2Cci%2Cre%2Cdi;src=searchresults;ss=Amsterdam;ss_all=0;ssb=empty;sshis=0;ssne=Amsterdam;ssne_untouched=Amsterdam&;#hotel_10439
Link werkt niet lisbeth, je moet het even met de linktoevoegknop doen (paperclipje 5de van rechts boven bij het reactieveld)
Je bent zelf een theepot
Hotelkamerveiling? Weet niet of er ook Amsterdam opstaat.
Ik zit vast aan het weekend ja, ik kan het wel direct na de carnaval doen door de week maar ik denk dat dat niet heel veel uitmaakt.andes moet ik het maar 1 of 2 weekenden uitstellen.
Hmm werkt niet, dat moet ik nog een keer uitzoeken
quote:lisbeth schreef op 10 februari 2015 @ 11:23:

Ik heb booking geprobeert, maar of hij geeft 5km buiten de stad of bij de arena aan of een slechte score of boven de 140 euro.Als je goed gezocht hebt (wat ik me toch afvraag bij dit resultaat) kan de conclusie ook zijn dat je je eisen moet bijstellen.
Lisbeth, je linkjes doen het niet! Zi e mijn post hierboven.

Door de week is het makkelijker een goedkopere kamer te vinden natuurlijk, dat wel
Je bent zelf een theepot
Zoek je een luxe hotel, iets waar je de avond op je kamer kunt zitten of gewoon iets waar je kunt slapen.
Nee niet luxe, wel eigen douche. En ontbijt bij voorkeur iets uitgebreider ( yoghurt en gebakken ei) want dochter mag geen brood.
Ik wil met dochter gaan shoppen, eventueel bioscoop 's avonds, dag erna nog wat rondlopen, museum en dan naar huis.
quote:lisbeth schreef op 10 februari 2015 @ 11:59:

Nee niet luxe, wel eigen douche. En ontbijt bij voorkeur iets uitgebreider ( yoghurt en gebakken ei) want dochter mag geen brood.Dat van geen brood dat ken ik , mijn zoon ook niet. Ik neem meestal gewoon wat mee voor erbij en eigenlijk redden we het altijd prima met kaas, yoghurt, ei en worstjes (geen allergie maar een intolerantie)

In noord ligt een boot als budget hotel. Klinkt niet als in het centrum maar het is vlak bij de pond en dan zit je dus in een paar minuten achter het centraal . De boot vaart veel, lang en gratis. Als ik booking probeer komt er ook genoeg uit, hotel central park bv.

Maar wat vind jij centrum...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven