Mode & Beauty alle pijlers

Dunner haar.

12-02-2015 08:54 9 berichten
Hoi, ik heb tot anderhalf jaar geleden ongeveer een ernstige ziekte gehad (anorexia) waardoor ik veel last had van haaruitval. Ik ben nu dus al anderhalf jaar gezond. Vroeger had ik echt heel dik en vol haar, maar nu is het doordat ik haaruitval heb gehad veel dunner. Het is al wel weer een beetje terruggegroeid, maar nog lang niet helemaal, en nu lijkt het sinds tot een half jaar geleden weer een beetje gestopt te zijn met teruggroeien. Ik merk wel aan mijn lichaam dat ik soms nog wel extra honger heb, dus misschien eet ik nog wel te weinig? Verder ben ik vandaag begonnen met een vitamine complex (heet dat zo) met allerlei vitamines, speciaal voor pubers vanaf 12 jaar. Ik heb ook wel een lange tijd medicueticals gebruikt (ik gebruikte een shampoo en een spray voor extra haargroei, en het werkte in het begin ook heel goed. Later merkte ik er wel iets minder van) alleen daar ben ik 3 maandjes geleden mee gestopt (ook vandaag weer mee begonnen). Heeft iemand verder nog tips waardoor je dikker haar krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Uit de huisregels:

ns

1. Deelnemers onder de 16 jaar dienen toestemming te hebben van zijn/haar ouders of zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger voor het deelnemen aan Viva.nl onder toepasselijkheid van de Algemene Voorwaarden. Viva.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien dit niet het geval blijkt te zijn. 2. Viva.nl behoudt zich het recht voor om deelnemers onder de 16 jaar van deelname uit te sluiten en/of hun materiaal te verwijderen van Viva.nl indien zij niet op verzoek kunnen aantonen dat zij de vereiste toestemming hebben gekregen
Volgens mij ben je iets te jong voor dit forum.

Heb je al overlegd met je huisarts?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:vivapimpelmees schreef op 12 februari 2015 @ 09:00:

Uit de huisregels:

ns

1. Deelnemers onder de 16 jaar dienen toestemming te hebben van zijn/haar ouders of zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger voor het deelnemen aan Viva.nl onder toepasselijkheid van de Algemene Voorwaarden. Viva.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien dit niet het geval blijkt te zijn. 2. Viva.nl behoudt zich het recht voor om deelnemers onder de 16 jaar van deelname uit te sluiten en/of hun materiaal te verwijderen van Viva.nl indien zij niet op verzoek kunnen aantonen dat zij de vereiste toestemming hebben gekregenIk heb toestemming van mijn ouders, ze lezen regelmatig zelfs mee. ; )
Ik vind het lastig om je tips te geven. Er bestaan wel vitamines die speciaal op haar gericht zijn oa bij de Tuinen en dat soort winkels te koop (vitamine B complex). Daar je al vitamine slikt is het van belang om op te letten dat je niet te veel binnen krijgt.

Proteine helpt haar groei en zit in vlees, ei, melk, sojamelk, kaas, linzen en bonen.

Weyshakes bevorderen ook haar groei.

Zonlicht helpt haar groeien.

Zie ook: http://mens-en-gezondheid ... haar-sneller-groeien.html
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Geduld hebben, je lichaam moet alle reserves weer aanvullen. En je haar krijgt niet als eerste weer reserves.

gezond blijven eten, goed voor jezelf zorgen. En het duurt echt een tijd (kan nog wel 1,5 jaar duren) voor je resultaat ziet.

Maar het komt echt goed
ik denk dat je haar je minste zorgen zijn, maar eerst nog even verder gezond worden dan komt dat haar vanzelf.
..popcorn?
quote:viva-amber schreef op 12 februari 2015 @ 09:16:

Ik vind het lastig om je tips te geven. Er bestaan wel vitamines die speciaal op haar gericht zijn oa bij de Tuinen en dat soort winkels te koop (vitamine B complex). Daar je al vitamine slikt is het van belang om op te letten dat je niet te veel binnen krijgt.

Proteine helpt haar groei en zit in vlees, ei, melk, sojamelk, kaas, linzen en bonen.

Weyshakes bevorderen ook haar groei.

Zonlicht helpt haar groeien.

Zie ook: http://mens-en-gezondheid ... haar-sneller-groeien.htmlWat is dan beter, een vitamine complex of een speciaal haar supplement?
quote: schreef op 12 februari 2015 @ 10:35:

[...]

Wat is dan beter, een vitamine complex of een speciaal haar supplement?Gewoon gezond-eten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven