Napraattopic 24
maandag 9 februari 2015 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 13 februari 2015 om 09:38
Paul, bah klinkt niet goed! Succes
Mijn geboortekaartje was nog in de tijd dat alles handmatig bediend werd. Aan het eind van het jaar werd het jaartal dus handmatig omgezet naar het volgend jaar, dit hebben ze een beetje te vroeg gedaan. Volgens mijn geboortekaartje ben ik dus een jaar jonger. Wel handig zo'n drukker die weet dat je kind over een jaar geboren wordt, wat naam, lengte, gewicht, peter en meter zijn
Mijn geboortekaartje was nog in de tijd dat alles handmatig bediend werd. Aan het eind van het jaar werd het jaartal dus handmatig omgezet naar het volgend jaar, dit hebben ze een beetje te vroeg gedaan. Volgens mijn geboortekaartje ben ik dus een jaar jonger. Wel handig zo'n drukker die weet dat je kind over een jaar geboren wordt, wat naam, lengte, gewicht, peter en meter zijn
vrijdag 13 februari 2015 om 09:41
quote:paulaner schreef op 13 februari 2015 @ 09:30:
[...]
Irritatie hier gaat over een brandwond die ik vorige week opliep.
Is en blijkt een heel stuk ernstiger dan eerst leek, en nu dus al 3 keer bij de arts geweest.
En het doet flink AU, en daar kan ik al helemaal niet tegen.
Hm, dat is naar....
Heeft het slechte genezen/ernst van de wond wellicht ook te maken met je diabetes?
Sterkte in ieder geval. Pijn is niet fijn.
Goeiemorgen allemaal
[...]
Irritatie hier gaat over een brandwond die ik vorige week opliep.
Is en blijkt een heel stuk ernstiger dan eerst leek, en nu dus al 3 keer bij de arts geweest.
En het doet flink AU, en daar kan ik al helemaal niet tegen.
Hm, dat is naar....
Heeft het slechte genezen/ernst van de wond wellicht ook te maken met je diabetes?
Sterkte in ieder geval. Pijn is niet fijn.
Goeiemorgen allemaal
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 13 februari 2015 om 09:43
quote:Fangtasia schreef op 13 februari 2015 @ 09:28:
Hond is weer actiever, kwam me kwispelend begroeten, hebben een heerlijke wandeling gemaakt, de rest van het gespuis vond ze weer interessant om achterna te rennen en ze heeft weer gegeten. Gelukkig maar. Off day dus gewoon, tja, die hebben wij ook wel eens
Hond is weer actiever, kwam me kwispelend begroeten, hebben een heerlijke wandeling gemaakt, de rest van het gespuis vond ze weer interessant om achterna te rennen en ze heeft weer gegeten. Gelukkig maar. Off day dus gewoon, tja, die hebben wij ook wel eens
vrijdag 13 februari 2015 om 09:47
quote:cochise schreef op 13 februari 2015 @ 08:35:
Zo zeg, na 6 x inloggen mocht ik op het forum.
Goeiemorgen allemaal!
Raar he, ik ben ook iedere ochtend uitgelogd, terwijl ik niet echt iets afsluit de avond ervoor.
En inderdaad, pas na meerdere pogingen kom ik er dan weer in.
Zo zeg, na 6 x inloggen mocht ik op het forum.
Goeiemorgen allemaal!
Raar he, ik ben ook iedere ochtend uitgelogd, terwijl ik niet echt iets afsluit de avond ervoor.
En inderdaad, pas na meerdere pogingen kom ik er dan weer in.
vrijdag 13 februari 2015 om 09:55
quote:cochise schreef op 13 februari 2015 @ 09:37:
Nou Fang, super van je hond! Zo naar als je dieren niet oke zijn.
Paulaner, had je je brandwond verwaarloost en niet goed gekoeld? Dan ben je een echte, echte man.
Nee, de ernst van de verbranding zwaar onderschat..
@ Solo, of ik ben gewoon dom natuurlijk.
@ Stein, was het nou alleen nog maar van de laatste tijd, ik kan zo ongeveer wel een boek schrijven.
En voorlopig ook nog geen zicht op het einde van de tunnel.
@MissI, Het slechte genezen zou daar inderdaad wel eens mee van doen kunnen hebben.
De ernst niet, je gaat het niet winnen van een kokende fluitketel, althans, ik ben nog niemand tegen gekomen die dat voor elkaar heeft gekregen.
@ Fang, mooi dat het weer beter gaat, zieke beesten is niks.
Nou Fang, super van je hond! Zo naar als je dieren niet oke zijn.
Paulaner, had je je brandwond verwaarloost en niet goed gekoeld? Dan ben je een echte, echte man.
Nee, de ernst van de verbranding zwaar onderschat..
@ Solo, of ik ben gewoon dom natuurlijk.
@ Stein, was het nou alleen nog maar van de laatste tijd, ik kan zo ongeveer wel een boek schrijven.
En voorlopig ook nog geen zicht op het einde van de tunnel.
@MissI, Het slechte genezen zou daar inderdaad wel eens mee van doen kunnen hebben.
De ernst niet, je gaat het niet winnen van een kokende fluitketel, althans, ik ben nog niemand tegen gekomen die dat voor elkaar heeft gekregen.
@ Fang, mooi dat het weer beter gaat, zieke beesten is niks.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
vrijdag 13 februari 2015 om 10:14
[quote]MissJodiF schreef op 13 februari 2015 @ 10:12:
Goedemorgen.
fang, mooi dat je hond zich weer beter voelt.
Paul, balen van je brandwond. Die doen altijd gemeen au
Enstein en ginger, beterschap!
Stein, fijn dat je je weer beter voelt en en goede vakantie. Ik moet nog een week en dan heb ik ook vakantie. Heb er zin in.
Goedemorgen.
fang, mooi dat je hond zich weer beter voelt.
Paul, balen van je brandwond. Die doen altijd gemeen au
Enstein en ginger, beterschap!
Stein, fijn dat je je weer beter voelt en en goede vakantie. Ik moet nog een week en dan heb ik ook vakantie. Heb er zin in.
vrijdag 13 februari 2015 om 10:18
quote:Fangtasia schreef op 13 februari 2015 @ 09:28:
Goedemorgen!
Stein, wat fijn dat je je beter voelt en vakantie hebt!!!! Voor de zieken beterschap
Hond is weer actiever, kwam me kwispelend begroeten, hebben een heerlijke wandeling gemaakt, de rest van het gespuis vond ze weer interessant om achterna te rennen en ze heeft weer gegeten. Fijn dat het weer beter gaat met je hond.
Goedemorgen!
Stein, wat fijn dat je je beter voelt en vakantie hebt!!!! Voor de zieken beterschap
Hond is weer actiever, kwam me kwispelend begroeten, hebben een heerlijke wandeling gemaakt, de rest van het gespuis vond ze weer interessant om achterna te rennen en ze heeft weer gegeten. Fijn dat het weer beter gaat met je hond.
vrijdag 13 februari 2015 om 10:23
vrijdag 13 februari 2015 om 10:34
vrijdag 13 februari 2015 om 10:45
vrijdag 13 februari 2015 om 11:21
vrijdag 13 februari 2015 om 11:25
vrijdag 13 februari 2015 om 11:36