Mag hij mij niet????

07-08-2008 14:45 595 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmiddag forum-leden,

Ik zit sinds gisterenavond ergens mee.

Ik woon in een hele fijne straat waar de ouders van jonge kinderen vaak met mooi weer 's avonds even bij elkaar komen bij de picknicktafel in de speeltuin. Dit is altijd heel gezellig en zo ontstond ook onze buurtbbq die jaarlijks doorgaat. Al met al zie ik altijd erg naar dat uurte uit na het eten. Toch had ik gisterenavond het gevoel dat mijn buurman mij niet echt mag of dat ik iets verkeerd gezegd heb of zo. Ik ben iemand die het iedereen graag naar de zin maakt en het belangrijk vind of iemand mij aardig vind (heb ik nog steeds niet af kunnen leren).

Dus zat ik gisterenavond weer aan de picknicktafel met 2 buurvrouwen en 2 buurmannen. Het begon heel gezellig en ik vroeg aan desbetreffende buurman "wanneer gaan jullie nou op vakantie?" Waarop hij antwoorde "wil je ons weghebben of zo?". Ik had zoiets van nou een geintje en liet het zitten.

Vervolgens begon zijn dochtertje te huilen en die ging ik ophalen en wilde ik bij hem op zijn schoot zetten. Zegt ie "d'r moeder staat daar hoor". Weer maakte ik er niets van maar ik begon wel een rotgevoel te krijgen. Een andere buurman prikte hem met een vork en zei "beetje aardig he?". Na een tijdje zei ik "misschien kan ik mijn ramen wel groen met wit maken" (we zijn namenlijk aan het verfen. Zegt ie "maak er een postzegel van". Ik snap nog steeds niet waar hij het over had en vroeg om uitleg maa dat werd weggelachen.

Al met al weet ik niet of hij me nou niet mag of stoer zit te doen voor de overige buurmannen. Het is een jongen van een jaar of 35 die een heleboel voor anderen in de straat doet en zo ook bij ons maar dit snap ik gewoon niet. Ik ga dit altijd direct bij mezelf zoeken en kon er echt niet van slapen.

Graag jullie mening want ik denk zo en zo dat ik te graag aardig gevonden wil worden en daardoor misschien teveel m'n best doe en te snel gekwetst wordt of zo (klinkt dat logisch?)

bedankt

Rammetje
Ik vind die van Nageltje zelfs in de categorie sarcasme passen. Moet je wel zelf de toon van spreken erbij denken.

Haha, ik vond/vind hem echt leuk

Had je hem ook zo bedoeld?
Ik geloof dat ik de volgende personen bedanktte:

Vlinder

Livre

Mara
quote:nageltje180472 schreef op 07 augustus 2008 @ 21:27:

[...]

Nou dan zal die van mij er vast tussen staan".Was dit nou als grap bedoeld of zit jij nu te denken ; waarom vinden ze deze opmerking zo lollig ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En ik had nog wel zo'n mooi handboek voor je gemaakt
quote:Vl43inder schreef op 07 augustus 2008 @ 21:28:

Sorry Nageltje, ik geloof dat ik je topic ve

rgald heb. Ik vind dat heel vervelend voor je. Echt.Waarom?
Just-me , verzin jij eens je eigen teksten , ja ?

Wat posten wij vandaag vaak hetzelfde , zeg .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 21:34:

[...]

Was dit nou als grap bedoeld of zit jij nu te denken ; waarom vinden ze deze opmerking zo lollig ?was grapje (zie je ik heb wel humor, de meesten snappen hem alleen niet).
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 21:35:

Just-me , verzin jij eens je eigen teksten , ja ?

Wat posten wij vandaag vaak hetzelfde , zeg .Moet je toch wat aan je type-snelheid doen! Zeker net vakantie gehad \\:-)//
Vlinder, had je mijn vraag nog gelezen over de vermeende irritatie? Ik was in ieder geval niet geirriteerd en volgens mij eigenlijk helemaal niemand.
quote:nageltje180472 schreef op 07 augustus 2008 @ 21:35:

[...]

was grapje (zie je ik heb wel humor, de meesten snappen hem alleen niet).Wel leuke humor! Maar past niet bij die van de buurman, maak je niet dirk dik.
Ah Vlinder, niet te persoonlijk nemen. Het is duidelijk zomer- en dus komkommertijd. En we missen Toon geloof ik .
quote:nageltje180472 schreef op 07 augustus 2008 @ 21:35:

[...]

was grapje (zie je ik heb wel humor, de meesten snappen hem alleen niet).

Ik ging er pas naar kijken als zijnde een grap toen de anderen zeiden " ja , je kan het " , dus nee; wij hebben niet dezelfde humor en waarschijnlijk zou jij met mij hebben wat je nu met je buurman ( ook niet ) hebt .

Daar doe je niks aan . That's life .
quote:__justme__ schreef op 07 augustus 2008 @ 21:37:

[...]

Wel leuke humor! Maar past niet bij die van de buurman, maak je niet dirk dik.Kijk, dat vind ik nou heel grappig.
quote:Scorpion80 schreef op 07 augustus 2008 @ 21:32:

Mijn zwager heeft gevoel voor humor die veel mensen als "verkeerd" interpreteren. Hij dolt graag met mensen, en hij jaagt ze graag de kast op. Dat is zijn gevoel voor humor.

Dit doet hij ook bij mij. Ik kan er wel om lachen en voel mij niet persoonlijk aangesproken. Ik weet dat hij mij mag en als je hem nodig hebt, staat hij voor je klaar. ( ook je buurman blijkbaar... ik las dat hij geregeld iets voor jullie doet? )

Ik vind jouw buurman nou niet bepaald kwetsend tegen je doen. Helemaal niet eigenlijk. Ik zie jou wel kwetsende dingen over hem schrijven. Hij is jouw type niet... blabla blabla. Voel je je te goed voor hem? En straal je dit misschien ook uit naar hem toe?Ik voel me niet te goed, voor niemand niet. Ik doe net zo tegen een putjesschepper of een directielid, maakt me geen bal uit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 21:37:

[...]

waarschijnlijk zou jij met mij hebben wat je nu met je buurman ( ook niet ) hebt .

Doet ze het weer!
quote:Evidenza schreef op 07 augustus 2008 @ 21:38:

[...]

Kijk, dat vind ik nou heel grappig.ik ook......
quote:__justme__ schreef op 07 augustus 2008 @ 21:39:

[...]

Doet ze het weer!wat ?
quote:Evidenza schreef op 07 augustus 2008 @ 21:38:

[...]

Kijk, dat vind ik nou heel grappig.Die doorstreepfunctie is sowieso goud!
Dus nu is de vraag wat voor soort humor ik heb? Nou dan zal ik jullie uit de brand helpen, ik hou van humor waarbij je wat verder moet denken en wat onverwacht is.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 21:39:

[...]

wat ?Te langzaam typen haha.
Ja, moet in training , Just !
quote:nageltje180472 schreef op 07 augustus 2008 @ 21:40:

Dus nu is de vraag wat voor soort humor ik heb? Nou dan zal ik jullie uit de brand helpen, ik hou van humor waarbij je wat verder moet denken en wat onverwacht is.Maar die postzegelopmerking ( die ik nog uitgelegd heb ) .... die vind je ook achteraf niet leuk ?
quote:nageltje180472 schreef op 07 augustus 2008 @ 21:40:

Dus nu is de vraag wat voor soort humor ik heb? Nou dan zal ik jullie uit de brand helpen, ik hou van humor waarbij je wat verder moet denken en wat onverwacht is.

Daar houden heel veel mensen van, hoor!

Heerlijk zelfs. Maar ik hou ook van hele flauwe grapjes, woordgrapjes, sarcasme, galgenhumor. Ach, zolang er iets te lachen valt doe ik wel mee eigenlijk,
Nou dames, dit gaat helemaal nergens meer over, ik ga afnokken, ga nog ff tv kijken. Fijne humor verder, ik ga het wel op tv bekijken is een stuk minder energievol. Ik heb er werkelijk geen kracht meer voor. Hebben jullie trouwens niets anders te doen dan voor die pc hangen? Geen kids zeker?

toedeledoki en misschien tot later
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 21:42:

[...]

Maar die postzegelopmerking ( die ik nog uitgelegd heb ) .... die vind je ook achteraf niet leuk ?

Jij hebt vast mijn grapje daarover niet gezien?

Die was geniaal al zeg ik het zelf. Maar ook flauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven