Mag hij mij niet????

07-08-2008 14:45 595 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmiddag forum-leden,

Ik zit sinds gisterenavond ergens mee.

Ik woon in een hele fijne straat waar de ouders van jonge kinderen vaak met mooi weer 's avonds even bij elkaar komen bij de picknicktafel in de speeltuin. Dit is altijd heel gezellig en zo ontstond ook onze buurtbbq die jaarlijks doorgaat. Al met al zie ik altijd erg naar dat uurte uit na het eten. Toch had ik gisterenavond het gevoel dat mijn buurman mij niet echt mag of dat ik iets verkeerd gezegd heb of zo. Ik ben iemand die het iedereen graag naar de zin maakt en het belangrijk vind of iemand mij aardig vind (heb ik nog steeds niet af kunnen leren).

Dus zat ik gisterenavond weer aan de picknicktafel met 2 buurvrouwen en 2 buurmannen. Het begon heel gezellig en ik vroeg aan desbetreffende buurman "wanneer gaan jullie nou op vakantie?" Waarop hij antwoorde "wil je ons weghebben of zo?". Ik had zoiets van nou een geintje en liet het zitten.

Vervolgens begon zijn dochtertje te huilen en die ging ik ophalen en wilde ik bij hem op zijn schoot zetten. Zegt ie "d'r moeder staat daar hoor". Weer maakte ik er niets van maar ik begon wel een rotgevoel te krijgen. Een andere buurman prikte hem met een vork en zei "beetje aardig he?". Na een tijdje zei ik "misschien kan ik mijn ramen wel groen met wit maken" (we zijn namenlijk aan het verfen. Zegt ie "maak er een postzegel van". Ik snap nog steeds niet waar hij het over had en vroeg om uitleg maa dat werd weggelachen.

Al met al weet ik niet of hij me nou niet mag of stoer zit te doen voor de overige buurmannen. Het is een jongen van een jaar of 35 die een heleboel voor anderen in de straat doet en zo ook bij ons maar dit snap ik gewoon niet. Ik ga dit altijd direct bij mezelf zoeken en kon er echt niet van slapen.

Graag jullie mening want ik denk zo en zo dat ik te graag aardig gevonden wil worden en daardoor misschien teveel m'n best doe en te snel gekwetst wordt of zo (klinkt dat logisch?)

bedankt

Rammetje
Perel : grinnik.

(en brrrrrrrrrrrrr.....................)
.
quote:Perel schreef op 07 augustus 2008 @ 22:51:

[...]

Verkeerde pijler, verkeerde topic!
quote:Perel schreef op 07 augustus 2008 @ 22:50:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze wanne be dan?

Kan iemand mij dat vertellen?Dat snap je toch zeker wel? Wil jij diep in je hart niet ook BGB zijn dan? Dat willen we tocha llemaal?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Daar is wel een topic over hoor, zal ik het ff voor je uppen Marie?
Ik wilde net zeggen: Marie, al kennis gemaakt met Geleerd?
Zeg wie is die Geleerd? Hij opent krek dezelfde soort topics als ons aller Toon.
Geleerd? Is dat een forummer? Van "die ene pijler"?

*gaat even een kijkje nemen*
.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 07 augustus 2008 @ 22:46:

Ik sta er ff perplex van, waar komt dit nu opeens vandaan vlinder? Toch niet omdat je kritiek kijgt?

Bier in de man, verstand in de kan ofzo...

Snap het ook niet helemaal, maar goed dan maar
quote:HoiPippiLangkous schreef op 07 augustus 2008 @ 22:57:

Zeg wie is die Geleerd? Hij opent krek dezelfde soort topics als ons aller Toon.Tja, da's het grote mysterie... hij weet het zelf ook niet helemaal geloof ik.
Ik kan wel een weurksjoppie geven ; hoe word je een BGB ?!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zo diep ben ik nog niet in mijn hart wezen graven dat ik dat stukje ben tegengekomen...maar ik geloof het ook niet dat dat er bij mij in zit hoor.

Niks ten nadele van Bianca....je weet de kern van de zaak altijd wel feilloos aan te wijzen. Met Humor.
Nageltje heeft nu spijt dat ze ooit over de buurman begonnen is.......:-)

(ik moet zeggen,kan het nog amper volgen..kan ook aan het tijdstip liggen :-)
quote:__justme__ schreef op 07 augustus 2008 @ 22:59:

[...]

Bier in de man, verstand in de kan ofzo...

Snap het ook niet helemaal, maar goed dan maar

Hmmm,moet morgen gewoon werken, geen bier. Wil morgen geen topic hoeven openen over wat ik moet doen als ik nog dronken ben op mijn werk.

Misschien moet je het eens lezen met meer afstand....
O. Ik heb het gezien. Gatver.

Het is niet Toon trouwens, denk ik.
.
Waar Toon een pas op de plaats zou maken, marcheert Geleerd in straffe pas verder.

Ik mis'm ook, Toon.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 23:01:

Ik kan wel een weurksjoppie geven ; hoe word je een BGB ?!Geef 's een beschrijving van wat we kunnen verwachten. Ik ben benieuwd what it takes to be a BGB.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 23:01:

Ik kan wel een weurksjoppie geven ; hoe word je een BGB ?!

Nou, Feliciaatje en ik staan, als rasechte wannabe's van de kliek natuurlijk te trappelen! Toch, Felice?

BGB, ik ben in al mijn oppervlakkigheid vooral in het onderdeel 'schoenen' geinteresseerd!
Het lijkt wel of mannen op het forum populairder worden naarmate ze meer bans hebben gekregen.
O, Feliciaatje, jij bent een tikje afwachtender? Ben jij wel een echte wannabe dan?
quote:Vl43inder schreef op 07 augustus 2008 @ 23:05:

[...]

Hmmm,moet morgen gewoon werken, geen bier. Wil morgen geen topic hoeven openen over wat ik moet doen als ik nog dronken ben op mijn werk.

Misschien moet je het eens lezen met meer afstand....

Dat was ook een giller van een topic!

Ik voel me niet aangesproken trouwens, maar dan nog...
quote:Feliciaatje schreef op 07 augustus 2008 @ 23:06:

[...]

Geef 's een beschrijving van wat we kunnen verwachten. Ik ben benieuwd what it takes to be a BGB.tsja , vrees dat een avondje cluppen er wel bij hoort en leren lopen op hakken , schelden als een bootwerker en drinken als een tempelier .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
HPL,

Je moet maar zo denken: van fv- meelopert, ben je inmiddels gepromoveerd tot BGB asskisser. en zoals je zelf al zegt: Dat Willen We Allemaal Wel.

Grappig genoeg - om maar weer even serieus te reageren - dacht ik een uurtje geleden nog: goh, ik snap wel dat die Vlinder in de smaak valt, want die heeft hetzelfde probleem als Nageltje. Onzeker, voelt zich snel aangevallen, en gaat dan om zich heen meppen.

En verdomd, ik lees nu weer bij en iedereen is een BGB ass kisser.

Ghe, lekker voorspelbaar toch weer.
Am Yisrael Chai!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 23:08:

[...]

tsja , vrees dat een avondje cluppen er wel bij hoort en leren lopen op hakken , schelden als een bootwerker en drinken als een tempelier .O, dan ben ik al geslaagd. Op die club na, dan.
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 augustus 2008 @ 23:08:

[...]

tsja , vrees dat een avondje cluppen er wel bij hoort en leren lopen op hakken , schelden als een bootwerker en drinken als een tempelier .'

Jiehaa, ik hoef nog maar 1 les! Maar dat cluppie he, moet je dan ook je kleren uit?
Am Yisrael Chai!
Ik log uit voor vandaag.

Moet morgen weer de hele dag postzegels plakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven