Zomer werk
maandag 16 februari 2015 om 07:42
Je zou op een eiland kunnen werken, voldoende seizoenswerk, leuke sfeer.
Schoonmaken kan ook. Werken in een café met terras. Of in een animatieteam op een camping.
Of badjuffrouw, als je ook reddend kan zwemmen. En natuurlijk kan je kijken bij festivals. Houd er wel rekening mee dat je als werkende daar anders staat dan bezoeker.
Schoonmaken kan ook. Werken in een café met terras. Of in een animatieteam op een camping.
Of badjuffrouw, als je ook reddend kan zwemmen. En natuurlijk kan je kijken bij festivals. Houd er wel rekening mee dat je als werkende daar anders staat dan bezoeker.
maandag 16 februari 2015 om 09:19
Wat is er leuk aan werken op festivals? Door dronken festivalbezoekers zwaar bevuilde toiletten schoonmaken drie keer per dag? Bij een biertent hollen en vliegen en rennen om lege bekers van het veld te rapen? Want dat soort dingen krijg je dan dus te doen. Als je dat helemaal geweldig lijkt, ga ervoor zou ik zeggen, maar ik denk dat er wel leukere dingen te doen zijn. Want reken er maar op dat je van het festival zelf weinig meekrijgt, in elk geval de leuke en relaxte kant ervan niet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
maandag 16 februari 2015 om 10:26
Bij de meeste festivals krijg je naast een slaapplek en salaris ook meestal wel vrije tijd om lekker zelf te gaan feesten.
je kan je inschrijven de DE douwe egberst. Die hebben koffie wekkers voor meerdaagse festivals. Dan slaap je op een crew camping in tenten met douches ect voor de crew, je werkt alleen s'ochtends vanaf 8 uur tot 12 ofzo en kan de rest van de dag op pad.
je kan je inschrijven de DE douwe egberst. Die hebben koffie wekkers voor meerdaagse festivals. Dan slaap je op een crew camping in tenten met douches ect voor de crew, je werkt alleen s'ochtends vanaf 8 uur tot 12 ofzo en kan de rest van de dag op pad.
maandag 16 februari 2015 om 12:12
Wat een goed idee om te posten! Zelf ben ik ook op zoek om vakantiewerk te gaan doen. Ik heb ervaring in de winkel maar helaas te oud inmiddels.
Ik heb ook gehoord van die campings in het buitenland waar je dan in het animatieteam kan werken.
Ben je misschien al bepaalde websites tegen gekomen?
Waar kun je het beste kijken naar baantjes hiervoor?
Ik heb ook gehoord van die campings in het buitenland waar je dan in het animatieteam kan werken.
Ben je misschien al bepaalde websites tegen gekomen?
Waar kun je het beste kijken naar baantjes hiervoor?
maandag 16 februari 2015 om 13:03
Druiven plukken in Frankrijk maar dat ligt eraan wanneer je zomervakantie hebt en wanneer de récolte begint.
Hier een kalendertje:
http://www.agri82.fr/arbo ... aisin-de-table-sud-ouest.
Hier een kalendertje:
http://www.agri82.fr/arbo ... aisin-de-table-sud-ouest.
verba volant, scripta manent.