Het Spuugpaleis-convex regular polychora

15-02-2015 17:28 3211 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 19 februari 2015 @ 22:05:

Ik las net op napraat dat ze het vreemd vinden dat Elle....... hier niet meepost. Als je het mij vraagt zijn ze daar van de pot gerukt. Elle past daar veel tussen dan hier. Grappig dat ze dat zelf niet zien. Pumps, die hoort wel hier. Die spoort tenminste.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Puur drsW, puur.
Youssie vergeeft het je hoor.
Pumps zou hier perfect passen, dat is zeker.
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb enorme lage bloeddruk, beetje zout kan geen kwaad voor mij. Ik gebruik trouwens zelden in de keuken. Alleen om beestjes te wassen.
Elle? Wat drsW zegt, Pumpsie.

Maar helaas, zij heeft ons nog niet gevonden.
Soms heb ik gewoon echt heel veel trek in zout. Meestal als ik veel bloed verlies.
Dat zal binnen nu en snel wel zijn dan.
Je hebt over je regels drs?
Truste spuugerTs
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ja, mijn regels. Kan niet lang meer duren. Maar nog geen PMS tot op heden. Merken jullie vanzelf,
Ik loop synchroom met Fluim.
Sorry, mijn eerste post vandaag is er echt 1 van lik me versie; ik maak het later goed!
En aangezien ik niet mijn nest uit wilde komen zal ik het later ook goed moeten maken.

Wel heb ik vanacht leren buikspreken. Als ik in bed lig en niet kan slapen moet je toch wat.

Alleen bepaalde letters/klanken zijn nog onmogelijk voor me. Te weten; b, f, m, p, v en w.

Om zeker te weten dat je je lippen niet beweegd leg je je vinger op je lippen.

Probeer zoveel mogelijk woorden met bovenstaande onmogelijke letters te vermijden.

Daarna leg je je gezicht in je kussen en ga vrolijk door, tot je in slaap valt ofzo.
Ik heb het geprobeerd met het woord "dans", wat een goed woord is. Lippen zijn nagenoeg stil maar de tong lijdt een eigen leven. Tevens spreek ik nog niet uit mijn buik maar meer uit mijn slokdarm naar het voelt. Ik ga het vannacht verder oefenen.
Jaa die tong he, die komt op plekken waarvan je geen wist had dat je de plekken gebruikte tijdens het spreken.

Hier is het ook nog strotspreken hoor.

(wat heb je gewijzigd he?)
Soms maak ik nog steeds de grove fout midden in een zin een kleurtje toe te voegen. De valkuilen des levens.
Tevens ben ik zeer jaloers op jouw mooie guitige fritties.
Volgens mij was ik helemaal niet gek in die tijd. Zal zo het dossier er even op naslaan.
Het enige fijne aan mijn grote aanwezige buste is dat jij lekker makkelijk kan inparkeren

Of was die fotosessie toen ik net opgenomen was en nog shockfree
Die met de biecieklet is duidelijk na het stroomgebeuren.
Ze kon iig nog met de fiets aan de hand lopen zonder te vallen.
(je moet overigens nooit een zin beginnen met iig. dan schrijf je Iig en dan denk je -ik iig- huh?!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven