Mode & Beauty alle pijlers

Leven is oneerlijk

20-02-2015 18:33 239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me iets af. Vrouwen tussen jaar of 15 en 22 kunnen nooit iets leuks kopen/doen tenzij je rijke ouders hebt of ouders die helpen. Je kunt niet leuke dure merkkleding kopen geen goede makeup schoenen, merktassen, uit eten op goede plekken ect. want je studeert nog. Ik koop nu kleren bij primark en h&m af en toe iets duurs als ik daar heel lang voor heb gespaard. Oude vrouwen die al hun opleiding af hebben en een vaste baan hebben kunnen dat allemaal wel maarja dan ben je oud en staat alles minder mooi. Make up gaat in de lijnen zitten kleding staat bij ouder figuur ook minder. Vinden jullie dit niet erg oneerlijk?
quote:lionlily schreef op 20 februari 2015 @ 19:05:

Weet je, Twerkqueen, ik geef twee serieuze reacties en het enige dat je kunt zeggen is: je lult of je hebt rijke ouders. MIjn tip dus: ga werken. En werk veel. Dan komen dit soort dingen makkelijk jouw kant op. En als je niet zoveel werkt omdat je andere dingen prio geeft, prima, maar zeur dan niet dat je het niet kunt kopen.

Ha dit.

Ik heb een vriendin die altijd maar zeurt dat ik mijn rijbewijs van mijn ouders heb gekregen en zij hierdoor nog geen rijlessen heeft. Omdat zij dit dus zelf moet betalen.

Maar als ik dan zeg dat ze die allang had kunnen hebben als ze niet zo nodig iedere week moest stappen (en zuipen) en shoppen, is ze beledigd en is het allemaal niet eerlijk en boehoe.

Prioriteiten stellen of stoppen met zeiken.

To, stel dus prioriteiten of laat het voor wat het is.

Ik zou het trouwens raar vinden om een tiener in Armanitrui, Guccischoenen, Guessbroek, Pradatasje en Chaneltasje te zien lopen. Vind de kleding van de 'normale' kledingwinkels veel leuker.
quote:Thordis007 schreef op 20 februari 2015 @ 19:05:

Ik lees dit thuis voor. Mijn zoon (8) zegt 'zit eigenlijk wel wat in'

Dochter (9) zegt 'wat een onzin, jij hebt nog niet eens rimpels mam, en je bent al 30...'

That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:haakje schreef op 20 februari 2015 @ 19:12:

To, ik vond dat ook toendertijd!!!

Niet raar gedacht hoor.

Aan de andere kant: jullie staat toch alles

Ik denk met heimwee terug aan de tijd dat ik maar wat aantrok, me opmaakte in de tram en zo mijn werk kwam binnenhollen.

Als ik me nu zonder make-up buiten waag wordt de melk in de omgeving spontaan zuur.Haha gelukkig voelde me al heel raar dat ik enige was die zo dacht
quote:Audrey-Parker schreef op 20 februari 2015 @ 18:49:

Doet het trouwens zeer om zo'n leeg hoofd te hebben?
T is nie waar.... Zeiden de eendjes kwak....
quote:twerkqueen schreef op 20 februari 2015 @ 19:13:

[...]

Nogmaals ik werk dat heb ik in het begin al gezegd. Ik moet mijn zorgverzekeraar, huur, boodschappen allemaal zelf betalen. Ik hou dan geld over om kleren schoenen te kopen maar niet de merken die ik zou willen. Meer werken is niet mogelijk ik werk al maximaal aantal uur wat te combineren is. Dan leg me uit hoe moet ik het doen?Och meid met een beetje pech heb je op je 40e getrouwd en wel met 3 bloedjes van kinderen ook geen geld om de merken te kopen die je wilt.!
Dit:

'...want je studeert nog...'

Tegenwoordig wordt ook werkelijk waar alles 'studeren' genoemd. Laat me niet lachen.

Studeren doe je aan een universiteit. De rest heet 'school'.
quote:diamond-gloss schreef op 20 februari 2015 @ 19:15:

[...]

Och meid met een beetje pech heb je op je 40e getrouwd en wel met 3 bloedjes van kinderen ook geen geld om de merken te kopen die je wilt.!Ik wil geen kinderen!!! alles behalve kinderen en trouwen lijkt me ook niks
Wat is het toch met dit forum? Als het al lukt om in te loggen blijkt het forum overgenomen door trollen of nitwits....
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:diamond-gloss schreef op 20 februari 2015 @ 19:15:

[...]

Och meid met een beetje pech heb je op je 40e getrouwd en wel met 3 bloedjes van kinderen ook geen geld om de merken te kopen die je wilt.!TQ NEEMT geen kinderen want dan ben je niet strak meer en je vagina zakt uit en en en.. Tja..
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:blackberry1980 schreef op 20 februari 2015 @ 19:15:

Dit:

Tegenwoordig wordt ook werkelijk waar alles 'studeren' genoemd. Laat me niet lachen.

'

Dan ga ik naar school. Ik zit niet op de universiteit. Verder best een rare opmerkingen, dat neerkijkend gedoe maar als jij je er lekker bij voelt
quote:blackberry1980 schreef op 20 februari 2015 @ 19:15:

Dit:

quote:O.L.L.A schreef op 20 februari 2015 @ 19:16:

[...]

TQ NEEMT geen kinderen want dan ben je niet strak meer en je vagina zakt uit en en en.. Tja..Niet om het uitzakken al is dat ook verschrikkelijk, je leeft maar een keer ik ga niet 20 jaar van mijn leven verspillen aan het grootbrengen van (gruwel) snotterige kinderen puke no thanks.
Je blijft bijzonder.
quote:twerkqueen schreef op 20 februari 2015 @ 19:17:

[...]

'

Dan ga ik naar school. Ik zit niet op de universiteit. Verder best een rare opmerkingen, dat neerkijkend gedoe maar als jij je er lekker bij voelt Ja meisje, maar hier vraag je wel een beetje om
Gelukkig is de voorjaarsvakantie bijna voorbij.

Goed je best doen op school maandag, TO. Wie weet kun je ooit nog eens doorstromen naar een hoger niveau, wie weet!
quote:twerkqueen schreef op 20 februari 2015 @ 19:16:

[...]

Ik wil geen kinderen!!! alles behalve kinderen en trouwen lijkt me ook niks Dit ben ik dan wel weer met je eens..
quote:blackberry1980 schreef op 20 februari 2015 @ 19:21:

Goed je best doen op school maandag, TO. Wie weet kun je ooit nog eens doorstromen naar een hoger niveau, wie weet!Misschien wil ik dat wel niet? Wat is er opeens mis met mbo doen? Daar zijn toch ook mensen voor nodig? Niet iedereen doet het goed op een hoger niveau. Ik weet welke richting ik wil doen en daar heb ik mbo 4 voor nodig en dat ga ik ook doen Ik voel me niet minder dan andere die een hoger niveau hebben, zo ben ik gelukkig niet
quote:twerkqueen schreef op 20 februari 2015 @ 19:13:

[...]

Nogmaals ik werk dat heb ik in het begin al gezegd. Ik moet mijn zorgverzekeraar, huur, boodschappen allemaal zelf betalen. Ik hou dan geld over om kleren schoenen te kopen maar niet de merken die ik zou willen. Meer werken is niet mogelijk ik werk al maximaal aantal uur wat te combineren is. Dan leg me uit hoe moet ik het doen?

Prioriteiten stellen. Aan vijf setjes kleding in je kast per seizoen heb je genoeg. Tenminste als je beschikt over een wasmachine of een wassende moeder.

En ga uit van je geld, en niet van je wensen. Dochter hier van 17 voelt zich enorm rijk. Verdient 200 euro per maand, krijgt zakgeld en kleedgeld en heeft zo net iets meer dan 300 per maand te besteden. Ze gaat niet veel uit nog, hier is niet zo veel waar ze zonder auto gemakkelijk kan komen. Ze vind altijd leuke dingen in de uitverkoop of bij de outlet. Sinds mei vorig jaar heeft ze 1000 euro gespaard om haar rijbewijs van te halen. Verder heeft ze een refurbished i-Phone gekocht en een hele mooie/goede gitaar.

Kijk je wat je kunt doen met je geld en het lukt je om uit te komen, kijk je naar wat je allemaal wil hebben lukt het je niet, en word je ontevreden.
Rusland valt Oekraine weer binnen met tanks,

oh sorry, dacht dat het om echte problemen ging.

Tsja dan kan je natuurlijk die opvulbillenoperatie ook op je buik schrijven. Damn, wat is het leven oneerlijk.

* ik pak nog een wijntje erbij terwijl ik naar mijn uitgezakt gezicht kijk, want al bijna 30 en mijn merkkleding maar moet weggooien want dat staat niet meer.
quote:blackberry1980 schreef op 20 februari 2015 @ 19:21:

Goed je best doen op school maandag, TO. Wie weet kun je ooit nog eens doorstromen naar een hoger niveau, wie weet!Hier begint ie net hoor.
Shit, ik wist dat ik iets was vergeten. Ben even shoppen.
quote:twerkqueen schreef op 20 februari 2015 @ 19:17:

[...]

Niet om het uitzakken al is dat ook verschrikkelijk, je leeft maar een keer ik ga niet 20 jaar van mijn leven verspillen aan het grootbrengen van (gruwel) snotterige kinderen puke no thanks.Ik hoop toch niet dat mijn kind op haar 20e nog snottert. Dat flatteert niet zo in haar h&mmetjes.
quote:twerkqueen schreef op 20 februari 2015 @ 19:23:

[...]

Misschien wil ik dat wel niet? Wat is er opeens mis met mbo doen? Daar zijn toch ook mensen voor nodig? Niet iedereen doet het goed op een hoger niveau. Ik weet welke richting ik wil doen en daar heb ik mbo 4 voor nodig en dat ga ik ook doen Ik voel me niet minder dan andere die een hoger niveau hebben, zo ben ik gelukkig niet Helemaal mee eens. Prima om een baan op MBO niveau te zoeken, daar hoort dan wel een MBO salaris bij en daar zal je dan tevreden mee moeten zijn.
ok ik ben ontroostbaar nu. Mijn rimpels zijn zo diep dat ik de tube foundation elke ochtend kwijt ben... zit die er weer in..
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 20 februari 2015 @ 19:24:

Rusland valt Oekraine weer binnen met tanks,

oh sorry, dacht dat het om echte problemen ging.

Tsja dan kan je natuurlijk die opvulbillenoperatie ook op je buik schrijven. Damn, wat is het leven oneerlijk.

* ik pak nog een wijntje erbij terwijl ik naar mijn uitgezakt gezicht kijk, want al bijna 30 en mijn merkkleding maar moet weggooien want dat staat niet meer.Tja als het om échte problemen moet gaan dan kan dit forum wel sluiten want 95 % van de zogenaamde problemen is vergeleken met echte problemen een nonprobleem..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven