Mode & Beauty alle pijlers

Leven is oneerlijk

20-02-2015 18:33 239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me iets af. Vrouwen tussen jaar of 15 en 22 kunnen nooit iets leuks kopen/doen tenzij je rijke ouders hebt of ouders die helpen. Je kunt niet leuke dure merkkleding kopen geen goede makeup schoenen, merktassen, uit eten op goede plekken ect. want je studeert nog. Ik koop nu kleren bij primark en h&m af en toe iets duurs als ik daar heel lang voor heb gespaard. Oude vrouwen die al hun opleiding af hebben en een vaste baan hebben kunnen dat allemaal wel maarja dan ben je oud en staat alles minder mooi. Make up gaat in de lijnen zitten kleding staat bij ouder figuur ook minder. Vinden jullie dit niet erg oneerlijk?
ik moet wel dure kleding en dure make up kopen, anders zie ik er niet uit met mijn verlepte kop en ui gelubberde lijf
quote:lionlily schreef op 20 februari 2015 @ 18:42:

Ik kon toen ik die leeftijd had gewoon mooie dingen kopen (D&G, Ralph Lauren, Karen Millen, Vouitton, Boss, Fendi), hoor, dus ik weet niet wat jij verkeerd doet? Nou ja, eigenlijk weet ik het wel. Je prioriteiten zijn niet op orde.Ben erg benieuwd hoe je dat deed? Woonde je nog bij je ouders. Studeerde je niet want met een bijbaan kom je echt niet ver als je op kamers zit en ouders hebt die je niet helpen. Als ik iets koop wat bijv 200 euro kost moet ik daar minstens 4 maanden voor sparen. Dus je of lult of je hebt rijke ouders.
Ik had veel meer geld toen ik studeerde dan nu dus ja het leven wordt nog oneerlijker. Booohoooo
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:twerkqueen schreef op 20 februari 2015 @ 18:43:

[...]

Ben erg benieuwd hoe je dat deed? Woonde je nog bij je ouders. Studeerde je niet want met een bijbaan kom je echt niet ver als je op kamers zit en ouders hebt die je niet helpen. Als ik iets koop wat bijv 200 euro kost moet ik daar minstens 4 maanden voor sparen. Dus je of lult of je hebt rijke ouders.

Geen van beiden. Ik werkte naast mijn studie, werkte sowieso vanaf mijn 14e al. En ik ben altijd heel spaarzaam geweest. En zo kon ik vanaf mijn 18e dat soort dingen al kopen.

En het grappige is. Ik heb nu minder geld, maar ook helemaal geen behoefte meer aan dat soort dingen. Ik heb nog maar 1 tas, waar ik gek van was, van Armani en een paar dure paren schoenen. De rest is verkocht of weggegeven.
quote:granny71 schreef op 20 februari 2015 @ 18:37:

Vrouwen van 15?????

Nou gran toen mijn dochter 15 was voelde ze zich echt wel een vrouw hoor..

Ja voelde hè..

Briljante gedachtengang, maar er zijn echt mensen die het niets boeit, ik kon me echt niet interesseren voor make up en dure kleding voor mijn 25e, en ik vind het nu nog niet bijzonder belangrijk.

En ja, het leven is oneerlijk.
Mijn studerende dochter van 21 koopt hele leuke kleding, want naast studeren werkt ze ook
quote:O.L.L.A schreef op 20 februari 2015 @ 18:45:

Ik had veel meer geld toen ik studeerde dan nu dus ja het leven wordt nog oneerlijker. BooohooooO liefje kom maar bij mammie hoor.!
Doet het trouwens zeer om zo'n leeg hoofd te hebben?
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Ga knikkeren muppet
Tegenwoordig geef ik meer geld uit aan wijn en eten, trouwens, en daarom pas ik ook geen designerkleding meer
quote:diamond-gloss schreef op 20 februari 2015 @ 18:48:

[...]

O liefje kom maar bij mammie hoor.! NestelT zich tegen boezem
Ach, ik zou me maar geen zorgen maken. Volgens sommige intelligente mensen hier is IS over een paar jaar de baas in Europa en dan dragen we allemaal een Boerka. Als we al naar buiten mogen.

Probleem opgelost.
Joh, wonen bij pappie en mammie kost niks dus wat doe jij met het geld waar je voor werkt?
quote:lionlily schreef op 20 februari 2015 @ 18:50:

Tegenwoordig geef ik meer geld uit aan wijn en eten, trouwens, en daarom pas ik ook geen designerkleding meer O schat toch het is werkelijk om te huilen maar heel herkenbaar hoor.!
Ik lees dit voor in de trein aan mijn man, de halve coupé zit mee te lachen, correctie, je uit te lachen.
quote:Steinbeck2 schreef op 20 februari 2015 @ 18:51:

Ach, ik zou me maar geen zorgen maken. Volgens sommige intelligente mensen hier is IS over een paar jaar de baas in Europa en dan dragen we allemaal een Boerka. Als we al naar buiten mogen.

Probleem opgelost.Wel een designer burqua he?
quote:O.L.L.A schreef op 20 februari 2015 @ 18:52:

[...]

Wel een designer burqua he?Als je die tenminste kunt betalen hè
quote:diamond-gloss schreef op 20 februari 2015 @ 18:51:

[...]

O schat toch het is werkelijk om te huilen maar heel herkenbaar hoor.! Jaaaaahaaaa, het is soooo erruuggg, maar het is soooo lekkurr en ik ben sooo graag dronkuh!
quote:Steinbeck2 schreef op 20 februari 2015 @ 18:51:

Probleem opgelost.Scheelt een hoop tijd 's ochtends, geen make up, haar niet hoeven doen. Ik stem voor.
quote:Steinbeck2 schreef op 20 februari 2015 @ 18:53:

[...]

Als je die tenminste kunt betalen hè Alleen boven de 22 jaar want onder die leeftijd is het leven oneerlijk!
quote:Istar_ schreef op 20 februari 2015 @ 18:55:

[...]

Scheelt een hoop tijd 's ochtends, geen make up, haar niet hoeven doen. Ik stem voor.Niet hoeven werken
Maar ik gebruik toch nooit make up. Op mijn leeftijd, met al mijn lijnen, joh dat is onbegonnen werk, het glijdt er zo weer af.
quote:Steinbeck2 schreef op 20 februari 2015 @ 18:56:

[...]

Niet hoeven werken

Ook niet inderdaad!

De hele dag een beetje couscous maken en muntthee drinken. Wie wil dat nou niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven