Mode & Beauty alle pijlers

Leven is oneerlijk

20-02-2015 18:33 239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me iets af. Vrouwen tussen jaar of 15 en 22 kunnen nooit iets leuks kopen/doen tenzij je rijke ouders hebt of ouders die helpen. Je kunt niet leuke dure merkkleding kopen geen goede makeup schoenen, merktassen, uit eten op goede plekken ect. want je studeert nog. Ik koop nu kleren bij primark en h&m af en toe iets duurs als ik daar heel lang voor heb gespaard. Oude vrouwen die al hun opleiding af hebben en een vaste baan hebben kunnen dat allemaal wel maarja dan ben je oud en staat alles minder mooi. Make up gaat in de lijnen zitten kleding staat bij ouder figuur ook minder. Vinden jullie dit niet erg oneerlijk?
TO, je studeert niet. Je doet een MBO 😄
GOED ZO.

Houden zo.

Dat zal je leren om hard te werken zodat jij ook gaat krijgen wat je wilt.

Ga ervoor

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 februari 2015 @ 19:37:

Tja Twerk. Life is a bitch. Maar Prada en D&G maken het wel stukken aangenamer, zelfs voor ouwe taarten zoals ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als je in de bloei van je leven bent moet je een rijke ouwe vent zoeken. Tegenwoordig heet dat een sugardaddy. Vinden die ouwe snoeperds ook leuk; zo'n jonge, goedgeklede blom aan hun arm.

Tegen de tijd dat je er niet meer uit begint te zien vallen ineens de jonge mannen op je en hoewel je make up in de plooien en rimpels van je ouwe velletje zakt, fleurt zo'n toy boy de hele boel behoorlijk op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ga steeds meer begrijpen waarom jonge jongens op oudere vrouwen vallen.

Man man man. Zo kom je ze toch zelden tegen.
Stel je niet aan kind.
verba volant, scripta manent.
Je doet iets verkeerd. Toen ik op mijn 19e op mezelf ging had ik 9000 euro op mijn spaarrekening en daar zat niks van pappie en mammie bij.

Voor geld moet je nu eenmaal werken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 februari 2015 @ 20:09:

Als je in de bloei van je leven bent moet je een rijke ouwe vent zoeken. Tegenwoordig heet dat een sugardaddy. Vinden die ouwe snoeperds ook leuk; zo'n jonge, goedgeklede blom aan hun arm.

Tegen de tijd dat je er niet meer uit begint te zien vallen ineens de jonge mannen op je en hoewel je make up in de plooien en rimpels van je ouwe velletje zakt, fleurt zo'n toy boy de hele boel behoorlijk op.Jezus Bianca.! Had dat potdorie even 15 jaar eerder tegen mij gezegd.!
quote:Amaqanda schreef op 20 februari 2015 @ 20:13:

Je doet iets verkeerd. Toen ik op mijn 19e op mezelf ging had ik 9000 euro op mijn spaarrekening en daar zat niks van pappie en mammie bij.

Voor geld moet je nu eenmaal werken.Tja, ik had 30.000 gulden en ik was 23. Zelf gespaard en ondertussen ook geleefd, op vakantie geweest, kleding gekocht en kostgeld betaald. Ik had dan weer geen auto, die had Sandtvriend.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 februari 2015 @ 20:09:

Tegen de tijd dat je er niet meer uit begint te zien vallen ineens de jonge mannen op je en hoewel je make up in de plooien en rimpels van je ouwe velletje zakt, fleurt zo'n toy boy de hele boel behoorlijk op.

Ah, the circle of life....

Zo mooi
quote:Amaqanda schreef op 20 februari 2015 @ 20:13:

Voor geld moet je nu eenmaal werken.

Ik heb nog nooit 9000,- op mijn spaarrekening gehad. Laat staan designerkleding.

Die pas ik niet met maat 42 denk ik.
Wat heb je stiekum een goed leven, als dit je grote ergernis in het leven is.

Overigens had ik een goede baan om dure kleding te kopen maar dat lukte me niet want ik had te druk met te werken.

#Firstworldproblems
Everything is just....peachy.
quote:Thordis007 schreef op 20 februari 2015 @ 20:32:

[...]

Ik heb nog nooit 9000,- op mijn spaarrekening gehad. Laat staan designerkleding.

Die pas ik niet met maat 42 denk ik. Maar je zeurt er ook niet over. Dat is een heel verschil
Wat een problemen heb je toch TO. Get a life.
Vrouwen tussen jaar of 15 en 22 kunnen nooit iets leuks kopen/doen tenzij je rijke ouders hebt of ouders die helpen. Je kunt niet leuke dure merkkleding kopen geen goede makeup schoenen, merktassen, uit eten op goede plekken ect. want je studeert nog

Aggegossiedoossie toch. Heb jou mamma je sakgelt afgepakt. Sjielug.
quote:chantalhuissen schreef op 20 februari 2015 @ 21:45:

Wat een problemen heb je toch TO. Get a life. Nou nou mag het wat minder? Tis anders niet niks heur. Niemand neemt je serieus, je moeder geeft je geen zakgeld en dat op je 14e! Tis zwaar hoor.
Leuk, dat opbieden altijd.
quote:parbleumondieu schreef op 20 februari 2015 @ 22:01:

Leuk, dat opbieden altijd.Ben jij vandaag het geweten van het forum ofzo?
quote:Amaqanda schreef op 20 februari 2015 @ 20:48:

[...]

Maar je zeurt er ook niet over. Dat is een heel verschilIk heb er tot dit topic ook nog nooit over nagedacht
@twerkqueen: nee, dat is niet oneerlijk. Het is oneerlijk dat jij ondanks alles toch nog tot de 1% van de rijksten van de wereld hoort, dat je in een van de veiligste en meest democratische landen van de wereld woont, met een van de beste gezondheidszorg- en onderwijssystemen en dat je dan over zoiets onbenulligs als kleedgeld piept.
Love is the meaning of life
Weet je wat oneerlijk is? Dat we net een "take away" hebben besteld en ze mijn chocolade taartje zijn vergeten en ons £2 teveel hebben gerekend.

Nu moet ik dus wachten op mijn chocolade en dat is NIET eerlijk wanneer je Pms hebt!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ik ben ouder dan jij, maar durf ook te wedden dat kleding mij beter staat.

En over eerlijk gesproken, ik had dat op die leeftijd wel, maar miste weer andere dingen die veel belangrijker waren.
Cum non tum age
quote:Thordis007 schreef op 20 februari 2015 @ 22:02:

[...]

Ben jij vandaag het geweten van het forum ofzo?Ja, heb niks fatsoenlijks te doen. Ik moet toch wat.
quote:O.L.L.A schreef op 20 februari 2015 @ 22:07:

Weet je wat oneerlijk is? Dat we net een "take away" hebben besteld en ze mijn chocolade taartje zijn vergeten en ons £2 teveel hebben gerekend.

Nu moet ik dus wachten op mijn chocolade en dat is NIET eerlijk wanneer je Pms hebt!

Mijn god....

Waar gaat het heen met de wereld.

Ik ken nog wel een goede therapeut, voor als de verwerking wqt stagneert....

Echt, sterkte vrouw! Wat ben je dapper!
Jullie laten je wel heel erg kennen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven