Leven is oneerlijk
vrijdag 20 februari 2015 om 18:33
Ik vraag me iets af. Vrouwen tussen jaar of 15 en 22 kunnen nooit iets leuks kopen/doen tenzij je rijke ouders hebt of ouders die helpen. Je kunt niet leuke dure merkkleding kopen geen goede makeup schoenen, merktassen, uit eten op goede plekken ect. want je studeert nog. Ik koop nu kleren bij primark en h&m af en toe iets duurs als ik daar heel lang voor heb gespaard. Oude vrouwen die al hun opleiding af hebben en een vaste baan hebben kunnen dat allemaal wel maarja dan ben je oud en staat alles minder mooi. Make up gaat in de lijnen zitten kleding staat bij ouder figuur ook minder. Vinden jullie dit niet erg oneerlijk?
vrijdag 20 februari 2015 om 19:54
vrijdag 20 februari 2015 om 20:03
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 februari 2015 @ 19:37:
Tja Twerk. Life is a bitch. Maar Prada en D&G maken het wel stukken aangenamer, zelfs voor ouwe taarten zoals ik.
Tja Twerk. Life is a bitch. Maar Prada en D&G maken het wel stukken aangenamer, zelfs voor ouwe taarten zoals ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 20 februari 2015 om 20:09
Als je in de bloei van je leven bent moet je een rijke ouwe vent zoeken. Tegenwoordig heet dat een sugardaddy. Vinden die ouwe snoeperds ook leuk; zo'n jonge, goedgeklede blom aan hun arm.
Tegen de tijd dat je er niet meer uit begint te zien vallen ineens de jonge mannen op je en hoewel je make up in de plooien en rimpels van je ouwe velletje zakt, fleurt zo'n toy boy de hele boel behoorlijk op.
Tegen de tijd dat je er niet meer uit begint te zien vallen ineens de jonge mannen op je en hoewel je make up in de plooien en rimpels van je ouwe velletje zakt, fleurt zo'n toy boy de hele boel behoorlijk op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 20 februari 2015 om 20:23
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 februari 2015 @ 20:09:
Als je in de bloei van je leven bent moet je een rijke ouwe vent zoeken. Tegenwoordig heet dat een sugardaddy. Vinden die ouwe snoeperds ook leuk; zo'n jonge, goedgeklede blom aan hun arm.
Tegen de tijd dat je er niet meer uit begint te zien vallen ineens de jonge mannen op je en hoewel je make up in de plooien en rimpels van je ouwe velletje zakt, fleurt zo'n toy boy de hele boel behoorlijk op.Jezus Bianca.! Had dat potdorie even 15 jaar eerder tegen mij gezegd.!
Tegen de tijd dat je er niet meer uit begint te zien vallen ineens de jonge mannen op je en hoewel je make up in de plooien en rimpels van je ouwe velletje zakt, fleurt zo'n toy boy de hele boel behoorlijk op.Jezus Bianca.! Had dat potdorie even 15 jaar eerder tegen mij gezegd.!
vrijdag 20 februari 2015 om 20:28
quote:Amaqanda schreef op 20 februari 2015 @ 20:13:
Je doet iets verkeerd. Toen ik op mijn 19e op mezelf ging had ik 9000 euro op mijn spaarrekening en daar zat niks van pappie en mammie bij.
Voor geld moet je nu eenmaal werken.Tja, ik had 30.000 gulden en ik was 23. Zelf gespaard en ondertussen ook geleefd, op vakantie geweest, kleding gekocht en kostgeld betaald. Ik had dan weer geen auto, die had Sandtvriend.
Je doet iets verkeerd. Toen ik op mijn 19e op mezelf ging had ik 9000 euro op mijn spaarrekening en daar zat niks van pappie en mammie bij.
Voor geld moet je nu eenmaal werken.Tja, ik had 30.000 gulden en ik was 23. Zelf gespaard en ondertussen ook geleefd, op vakantie geweest, kleding gekocht en kostgeld betaald. Ik had dan weer geen auto, die had Sandtvriend.
vrijdag 20 februari 2015 om 20:31
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 februari 2015 @ 20:09:
Ah, the circle of life....
Zo mooi
Ah, the circle of life....
Zo mooi
vrijdag 20 februari 2015 om 20:32
quote:Amaqanda schreef op 20 februari 2015 @ 20:13:
Voor geld moet je nu eenmaal werken.
Ik heb nog nooit 9000,- op mijn spaarrekening gehad. Laat staan designerkleding.
Die pas ik niet met maat 42 denk ik.
Voor geld moet je nu eenmaal werken.
Ik heb nog nooit 9000,- op mijn spaarrekening gehad. Laat staan designerkleding.
Die pas ik niet met maat 42 denk ik.
vrijdag 20 februari 2015 om 20:42
vrijdag 20 februari 2015 om 21:59
Vrouwen tussen jaar of 15 en 22 kunnen nooit iets leuks kopen/doen tenzij je rijke ouders hebt of ouders die helpen. Je kunt niet leuke dure merkkleding kopen geen goede makeup schoenen, merktassen, uit eten op goede plekken ect. want je studeert nog
Aggegossiedoossie toch. Heb jou mamma je sakgelt afgepakt. Sjielug.
Aggegossiedoossie toch. Heb jou mamma je sakgelt afgepakt. Sjielug.
vrijdag 20 februari 2015 om 22:00
vrijdag 20 februari 2015 om 22:05
@twerkqueen: nee, dat is niet oneerlijk. Het is oneerlijk dat jij ondanks alles toch nog tot de 1% van de rijksten van de wereld hoort, dat je in een van de veiligste en meest democratische landen van de wereld woont, met een van de beste gezondheidszorg- en onderwijssystemen en dat je dan over zoiets onbenulligs als kleedgeld piept.
Love is the meaning of life
vrijdag 20 februari 2015 om 22:07
vrijdag 20 februari 2015 om 22:10
quote:O.L.L.A schreef op 20 februari 2015 @ 22:07:
Weet je wat oneerlijk is? Dat we net een "take away" hebben besteld en ze mijn chocolade taartje zijn vergeten en ons £2 teveel hebben gerekend.
Nu moet ik dus wachten op mijn chocolade en dat is NIET eerlijk wanneer je Pms hebt!
Mijn god....
Waar gaat het heen met de wereld.
Ik ken nog wel een goede therapeut, voor als de verwerking wqt stagneert....
Echt, sterkte vrouw! Wat ben je dapper!
Weet je wat oneerlijk is? Dat we net een "take away" hebben besteld en ze mijn chocolade taartje zijn vergeten en ons £2 teveel hebben gerekend.
Nu moet ik dus wachten op mijn chocolade en dat is NIET eerlijk wanneer je Pms hebt!
Mijn god....
Waar gaat het heen met de wereld.
Ik ken nog wel een goede therapeut, voor als de verwerking wqt stagneert....
Echt, sterkte vrouw! Wat ben je dapper!