Leven is oneerlijk
vrijdag 20 februari 2015 om 18:33
Ik vraag me iets af. Vrouwen tussen jaar of 15 en 22 kunnen nooit iets leuks kopen/doen tenzij je rijke ouders hebt of ouders die helpen. Je kunt niet leuke dure merkkleding kopen geen goede makeup schoenen, merktassen, uit eten op goede plekken ect. want je studeert nog. Ik koop nu kleren bij primark en h&m af en toe iets duurs als ik daar heel lang voor heb gespaard. Oude vrouwen die al hun opleiding af hebben en een vaste baan hebben kunnen dat allemaal wel maarja dan ben je oud en staat alles minder mooi. Make up gaat in de lijnen zitten kleding staat bij ouder figuur ook minder. Vinden jullie dit niet erg oneerlijk?
vrijdag 20 februari 2015 om 22:40
Geen idee! Dat was 15 jaar geleden dat ik daar voor het laatst was. En af was nog een aantal jaren voordat ik er legaal mocht zijn
Zal ik eens bellen? 'Zeg, u spreekt met Thordis, van het forum, ik verveel me en mijn port staat in de keuken, en mijn kinderen slapen, dus kan iemand even een portie wiet komen brengen aub?'
Zal ik eens bellen? 'Zeg, u spreekt met Thordis, van het forum, ik verveel me en mijn port staat in de keuken, en mijn kinderen slapen, dus kan iemand even een portie wiet komen brengen aub?'
vrijdag 20 februari 2015 om 22:40
quote:Amaqanda schreef op 20 februari 2015 @ 22:35:
[...]
Ik bedoelde slapen hé! Niet vergassen ofzo... Zo luguber ben ik nu ook weer niet.
Jij gaat nóg een stapje verder.... ik vond het slapen in de auto vol wietdamp al wat.
[...]
Ik bedoelde slapen hé! Niet vergassen ofzo... Zo luguber ben ik nu ook weer niet.
Jij gaat nóg een stapje verder.... ik vond het slapen in de auto vol wietdamp al wat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 20 februari 2015 om 22:41
quote:Thordis007 schreef op 20 februari 2015 @ 22:40:
Geen idee! Dat was 15 jaar geleden dat ik daar voor het laatst was. En af was nog een aantal jaren voordat ik er legaal mocht zijn
Zal ik eens bellen? 'Zeg, u spreekt met Thordis, van het forum, ik verveel me en mijn port staat in de keuken, en mijn kinderen slapen, dus kan iemand even een portie wiet komen brengen aub?'Dare!
Zal ik eens bellen? 'Zeg, u spreekt met Thordis, van het forum, ik verveel me en mijn port staat in de keuken, en mijn kinderen slapen, dus kan iemand even een portie wiet komen brengen aub?'Dare!
vrijdag 20 februari 2015 om 22:59
quote:nina1966 schreef op 20 februari 2015 @ 22:56:
[...]
Niet van jou darlin' van de dránk. Wel even de juiste prioriteit stellen hé.
Jaja, hoe denk je dat het voor mij is om tegen zo'n uitvergrote 22+ hoofd aan te moeten kijken?
Maar ok de drank dus. Gaat er iemands stollibolli's maken?
[...]
Niet van jou darlin' van de dránk. Wel even de juiste prioriteit stellen hé.
Jaja, hoe denk je dat het voor mij is om tegen zo'n uitvergrote 22+ hoofd aan te moeten kijken?
Maar ok de drank dus. Gaat er iemands stollibolli's maken?
Cum non tum age