Centraal Moderatortopic I|

07-11-2014 17:25 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/218735/messages

hier alle 6 (tot nu toe) de spamberichten van Sebohot123
Mag deze spelfout weg!

mijn lichaam schreeuwd om een kindje
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Topic kat verstopt op onbereikbare plek is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
quote:Nouschi schreef op 19 februari 2015 @ 20:42:

Mag deze spelfout weg!

mijn lichaam schreeuwd om een kindjeJa dat mag
Mijn dank is groot!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
foutje..
Het topic 'Kleding schoenen verkoop!' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het topic '1 weekje vasten.' is (tijdelijk) offline gehaald ter beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 20 februari 2015 @ 12:16:

Het topic '1 weekje vasten.' is (tijdelijk) offline gehaald ter beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic blijft offline ivm diagnoses en medisch advies.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Hoi,

Het is hier beregezellig enzo (chuckle) maar zouden jullie mijn account willen anonimiseren?

Ik heb even andere dingen aan het hoofd.

Bij voorbaat dank!
quote:Nouschi schreef op 19 februari 2015 @ 20:42:

Mag deze spelfout weg!

mijn lichaam schreeuwd om een kindje

Ik was er ook van geschrokken!

Onee..haar lichaam schreeuwd om een kind, doe maar niet was mijn eerste ingeving.
quote:ModeratorViva schreef op 20 februari 2015 @ 12:26:

[...]

Het topic blijft offline ivm diagnoses en medisch advies.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumKort door de bocht vivamod, ik vind het een interessant experiment en een interessant discussie-onderwerp. Vasten heeft voor- en nadelen. Mag mijn topic aub terug online? Groetjes *speels*.
Voor iemand met anorexia of een anorexiaverleden zoals jij is vasten levensgevaarlijk. Ik snap de mods wel dat het topic is verwijderd; het is hier geen pro-anasite en zelfmoordaankondigingen zijn niet toegestaan.
Okay prik, ik zal het onderwerp laten rusten.
Het topic 'Wie wil mij aub helpen?' is verwijderd ivm schoolwerk.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Waarom krijg ik a) een irritante Donald Duck reclame zodra ik het forum aanklik en b) allemaal halve berichten op een (eveneens halve) pagina?
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 20 februari 2015 @ 20:32:

Waarom krijg ik a) een irritante Donald Duck reclame zodra ik het forum aanklik en b) allemaal halve berichten op een (eveneens halve) pagina?

Beste MarianneDavids,

We zullen het doorgeven aan de technische dienst.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Mods, kunnen jullie mij uitleggen waarom jullie mijn topic hebben gewijzigd vanwege laster? Erg vreemd namelijk, aangezien er meerdere topic zijn waar namen genoemd worden. het is een ervaring, geen laster
quote:Florentiner schreef op 20 februari 2015 @ 22:16:

Mods, kunnen jullie mij uitleggen waarom jullie mijn topic hebben gewijzigd vanwege laster? Erg vreemd namelijk, aangezien er meerdere topic zijn waar namen genoemd worden. het is een ervaring, geen laster

Beste Florentiner,

We handelen altijd naar aanleiding van stafmeldingen van forummers. Forummers hebben je topic (het noemen van de winkel) als laster ervaren, wij hebben besloten om om dezelfde reden je post aan te passen.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 20 februari 2015 @ 23:08:

[...]

Beste Florentiner,

We handelen altijd naar aanleiding van stafmeldingen van forummers. Forummers hebben je topic (het noemen van de winkel) als laster ervaren, wij hebben besloten om om dezelfde reden je post aan te passen.

Moderator Viva forumMaar is dan het feit dat forummers iets ervaren al voldoende om het weg te halen? Of kijken jullie ook of het daadwerkelijk laster is?
quote:Amaqanda schreef op 20 februari 2015 @ 23:13:

[...]

Maar is dan het feit dat forummers iets ervaren al voldoende om het weg te halen? Of kijken jullie ook of het daadwerkelijk laster is?

Uiteraard beoordelen wij de stafmeldingen die binnenkomen.

Moderator Viva forum

Vreemd, telt de mening van anderen dan niet? En waarom mag een Essent wel genoemd worden?
quote:Florentiner schreef op 21 februari 2015 @ 08:21:

Vreemd, telt de mening van anderen dan niet? En waarom mag een Essent wel genoemd worden?

Beste Florentiner,

Elk geval kan anders zijn en om die reden zullen wij elk geval apart moeten beoordelen. Er is in dit geval bepaald dat het gaat om laster. In sommige gevallen blijft het een grijs gebied. Wij nemen meningen van forummers zeker mee, maar uiteindelijk bepaalt de mod.

Mocht je het niet eens zijn met de beslissing, dan kun je je reden aangeven per mail via forum@viva.nl. De community manager zal er dan nog eens naar kijken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'Kind niet vaccineren?' is verwijderd ivm onderzoekje.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Bedankt voor de uitleg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven