Gezwollen vinger
maandag 23 februari 2015 om 00:05
Vrijdag ben ik van de trap gevallen en ik heb naast hier en daar een beurs gevoel in mijn lijf en een blauwe voet ook een gezwollen vinger.
Hij is dik, maar beslist niet blauw. Ook niet echt heel pijnlijk, wel wat gevoelig.
Ik dacht dat het gewoon een kneuzing is, maar nu twijfel ik toch.
Ik kan het wel gewoon bewegen vandaar dat ik er vanuit ging dat het geen breuk zal zijn.
En ja ik weet het, morgen de huisarts bellen.
Maar misschien herkent iemand het.
Hij is dik, maar beslist niet blauw. Ook niet echt heel pijnlijk, wel wat gevoelig.
Ik dacht dat het gewoon een kneuzing is, maar nu twijfel ik toch.
Ik kan het wel gewoon bewegen vandaar dat ik er vanuit ging dat het geen breuk zal zijn.
En ja ik weet het, morgen de huisarts bellen.
Maar misschien herkent iemand het.
maandag 23 februari 2015 om 00:11
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 februari 2015 @ 00:07:
Zakken met ijs erop doen. Niet een pak Ben & Jerries he!
Ben en Jerry's heb ik nog wel in de vriezer staan
Ijs er op is nu wel te laat denk ik.
Ik heb er eigenlijk niets mee gedaan na de val, was best geschrokken en het deed elders meer pijn op dat moment.
Zakken met ijs erop doen. Niet een pak Ben & Jerries he!
Ben en Jerry's heb ik nog wel in de vriezer staan
Ijs er op is nu wel te laat denk ik.
Ik heb er eigenlijk niets mee gedaan na de val, was best geschrokken en het deed elders meer pijn op dat moment.
maandag 23 februari 2015 om 00:17
quote:SilverShadow schreef op 23 februari 2015 @ 00:11:
Zonde van de Ben & Jerries, zak diepvries doperwten lijkt me veel beter, kun je ondertussen ijs lepelen. En morgen toch even laten bekijken voor de zekerheid.Ja ik bel morgen toch maar dan, ik wil alleen niet overdrijven om daarvoor langs te gaan.
Zonde van de Ben & Jerries, zak diepvries doperwten lijkt me veel beter, kun je ondertussen ijs lepelen. En morgen toch even laten bekijken voor de zekerheid.Ja ik bel morgen toch maar dan, ik wil alleen niet overdrijven om daarvoor langs te gaan.
maandag 23 februari 2015 om 00:19
maandag 23 februari 2015 om 01:34
quote:Darylina schreef op 23 februari 2015 @ 00:26:
gewoon proberen. Dat het nu nog gezwollen is, is niet goed hoor.
waarschijnlijk gekneusd. Hopelijk kun je je ring er nog afkrijgen, straks moet die eraf geknipt worden.Ik hoop ook dat de zwelling gewoon een kneuzing is en afneemt zodat mijn ring niet eraf geknipt hoeft te worden.
gewoon proberen. Dat het nu nog gezwollen is, is niet goed hoor.
waarschijnlijk gekneusd. Hopelijk kun je je ring er nog afkrijgen, straks moet die eraf geknipt worden.Ik hoop ook dat de zwelling gewoon een kneuzing is en afneemt zodat mijn ring niet eraf geknipt hoeft te worden.
maandag 23 februari 2015 om 07:39