Huis-, tuin- en keukentips tegen snurken?
maandag 23 februari 2015 om 11:15
Ja. Als de snurker overgewicht heeft, kan dat een oorzaak zijn. Mijn vriend begon pas te snurken toen hij te dik werd. Dus op dieet kan helpen. Op de zij slapen kan helpen. Wat ik wel eens doe als hij heel hard snurkt, is dat ik even heel hard hoest. Dan komt ie even uit de diepere slaap en gaat dan uit zichzelf anders liggen. En stopt iig even met snurken. Je kunt ook met leukoplast de neusgaten wijd open zetten en vastplakken maar dat is erg oncomfortabel. Dan heb je nog de oordopjes voor jezelf. En last but not least, in een andere ruimte gaan slapen. Succes.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
maandag 23 februari 2015 om 11:18
maandag 23 februari 2015 om 11:26
Afvallen is de allerbeste oplossing. Hier was ik het zelf die snurkte. Het liep dusdanig uit de hand, dat er echt wat moest gebeuren. Ik heb ook altijd problemen met neus-, bij- een voorhoofdsholtes, ben ik wel eens aan geopereerd, maar heeft niks geholpen en het snurken is daarna begonnen. Ik ben dus toch maar eens gaan googelen op operaties tegen snurken, nou die zijn dusdanig verschrikkelijk, dat ik gelijk besloot om eerst maar eens drastisch af te vallen en ja hoor het snurken is over, behalve als ik verkouden ben natuurlijk, maar dat heeft iedereen.
maandag 23 februari 2015 om 11:41
maandag 23 februari 2015 om 11:43
Mijn partner snurkt en bleek slaap apneu te hebben. Ze slaapt nu met een CPAP en het snurken is zo goed als over. Vanalles geprobeert voor die tijd, maar zonder succes. Mijn advies is om alle huis tuin en keukenmiddeltjes over te slaan en gelijk op zoek te gaan naar een effectieve maatregel. Ik heb ook honderden euro's uitgegeven aan op maat gemaakte oordoppen en andere onzin, maar dat was weg gegooid geld.
Apart slapen, dat was de enige effectieve maatregel die wel zorgde voor wat nachtrust.
Apart slapen, dat was de enige effectieve maatregel die wel zorgde voor wat nachtrust.
maandag 23 februari 2015 om 11:59
VARA kassa heeft hier eens aandacht aan besteed. En dan vooral aan alle hulpmiddelen die op de markt zijn. Dit is de uitslag:
http://www.mijnreceptenbo ... e-kokoschocola-20504.html
Mijn man snurkt soms, met mijn op maat gemaakte oordopjes heb ik daar geen last van. Maar hij snurkt niet heel hard en lang niet altijd gelukkig.
http://www.mijnreceptenbo ... e-kokoschocola-20504.html
Mijn man snurkt soms, met mijn op maat gemaakte oordopjes heb ik daar geen last van. Maar hij snurkt niet heel hard en lang niet altijd gelukkig.
maandag 23 februari 2015 om 20:33