Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 23 februari 2015 om 11:22
quote:fluim schreef op 23 februari 2015 @ 11:06:
voor wie het nog niet wist, zij is zo fake als mijn fritaties.
Dat geloof ik niet.
Ik geloof wel dat het iemand is met serieuze issues en beschadigingen.
Maar zoals zovelen hier doen; op een of andere manier denken mensen zelf hulp of therapie te kunnen halen uit het 'helpen' en adviezen geven aan anderen. En dat is bij haar ook het geval, heb ik het idee.
voor wie het nog niet wist, zij is zo fake als mijn fritaties.
Dat geloof ik niet.
Ik geloof wel dat het iemand is met serieuze issues en beschadigingen.
Maar zoals zovelen hier doen; op een of andere manier denken mensen zelf hulp of therapie te kunnen halen uit het 'helpen' en adviezen geven aan anderen. En dat is bij haar ook het geval, heb ik het idee.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 23 februari 2015 om 11:24
maandag 23 februari 2015 om 11:27
maandag 23 februari 2015 om 11:29
maandag 23 februari 2015 om 11:30
quote:O.L.L.A schreef op 23 februari 2015 @ 11:29:
Ik denk dat Gladoortje wel echt is en door haar referentiekader en verleden mensen wil redden en daarbij de realiteit uit het oog verliest.
Vrij normaal voor mensen met een trauma, vooral als ze zelf nooit de juiste hulp hebben gehad.O, dat bedoelde ik ook, maar jij verwoordt het beter!
Ik denk dat Gladoortje wel echt is en door haar referentiekader en verleden mensen wil redden en daarbij de realiteit uit het oog verliest.
Vrij normaal voor mensen met een trauma, vooral als ze zelf nooit de juiste hulp hebben gehad.O, dat bedoelde ik ook, maar jij verwoordt het beter!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 23 februari 2015 om 11:42
quote:fluim schreef op 23 februari 2015 @ 11:33:
o nou ik heb een tabel waarin iedereen zn stoornis staat en voor haar heb ik een extra tab aan moeten maken.
maar ik kan er naast zitten hoor
mijn rechterhand houdt bij wat voor werk iedereen doet en/of heeft gedaan, ook daar is een extra tab voor aangemaaktIk ga het even controleren. Moment!
o nou ik heb een tabel waarin iedereen zn stoornis staat en voor haar heb ik een extra tab aan moeten maken.
maar ik kan er naast zitten hoor
mijn rechterhand houdt bij wat voor werk iedereen doet en/of heeft gedaan, ook daar is een extra tab voor aangemaaktIk ga het even controleren. Moment!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!