Bed look-a-like gezocht

24-02-2015 11:02 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga samenwonen (jeej)! We zijn het gelukkig aardig eens wat betreft de meubels, maar vaak zijn die ook veel te duur voor ons! Van veel dingen heb ik een cheap ass look-a-like gevonden, van dit bed helaas niet! Is er iemand die zin heeft om mee te speuren? Budget ligt rond de 200 euro, exclusief lattenbodem en matras.

http://www.wehkamp.nl/dam ... asket/C21_EIG_WHS_121381/

Bedankt!
Plaatje uit de OP:

Zou niet besparen op een goed bed!

Spaar dan aub door zodat je een goed bed kan kopen. Je brengt er toch heel wat uren in door.
Dat is wel zo groene broek, maar omdat die schuine pootjes nu in de mode zijn, is alles waarbij de poten niet recht staan in een keer 4 keer zo duur. Let maar eens op ;). Ik denk niet dat dat iets te maken heeft met de kwaliteit van het bed.
quote:groenebroek schreef op 24 februari 2015 @ 11:06:

Zou niet besparen op een goed bed!

Spaar dan aub door zodat je een goed bed kan kopen. Je brengt er toch heel wat uren in door.

Eens. Ik heb een bed met zo'n budget gekocht toen ik op kamers ging. Toen ik 2 jaar later ging verhuizen heb ik het bed voor 25 euro aan de nieuwe kamerbewoonster verkocht. Was wel klaar na 2 jaar. Laat staan als je er met zn tweeën in slaapt en ook nog seks er in hebt.

TO je kunt ook op marktplaats kijken! Nieuw matras er op en klaar.
Oei, 200 euro is echt niet veel voor een nieuw bed, zeker niet inclusief matras. Lezen.. lezen.. het is exclusief matras..

Is het een mogelijkheid om nog verder te sparen?

Of misschien gaan voor een tweedehands bed van een paar tientjes en een nieuw matras (wel zo fris idee..)
Oproepje op fb plaatsen of marktplaats al geprobeerd?
Het i9s een bed van wehkamp, dus je zou het op afbetaling kunnen kopen. Zelf vind ik het veel te duur voor een ledikant en die schuine pootjes vertrouw ik niet als het gaat om het hebben van sex. Volgens mij zakken die poten na een tijdje gewoon in.
quote:matroesjka_ schreef op 24 februari 2015 @ 11:09:

[...]

Eens. Ik heb een bed met zo'n budget gekocht toen ik op kamers ging. Toen ik 2 jaar later ging verhuizen heb ik het bed voor 25 euro aan de nieuwe kamerbewoonster verkocht. Was wel klaar na 2 jaar. Laat staan als je er met zn tweeën in slaapt en ook nog seks er in hebt.

TO je kunt ook op marktplaats kijken! Nieuw matras er op en klaar.200 euro is toch een prima budget? Ik heb een Ikea voor zo'n bedrag en is niks mee, hartstikke stevig (ik wil overigens evengoed een nieuwe, want mijn vriend is eigenlijk te lang voor dit bed ).
Bedankt voor jullie reacties! Het gaat trouwens niet persee om de schuine pootjes (ik heb ook zo m'n twijfels over de stevigheid ervan), meer de stijl.

Marktplaats is echt ouwe meuk of belachelijk duur voor een tweedehands bed! Dat viel me vies tegen, letterlijk vaak.

Misschien toch nog maar even matras op de vloer en doorsparen maar!
Wat een onzin, dat een bed OMBOUW van 200 euro niet goed zou zijn. De kwaliteit van een bed zit hem in de bodem en in het matras, de ombouw maakt daarin niet uit. 200 euro is een prima budget als je een goede bodem en matras hebt.
Am Yisrael Chai!
Ik heb een Ikea boxspring. Ik zou nooit meer zo'n laag bed willen! Ik had ooit ook zo'n laag wehkamp bed, daar moest ik me echt in laten vallen en smorgens weer uit hijsen.
http://www.totaalbed.nl/miro-ledikant/nl/product/3920/

Zit iig 5 jaar garantie op
quote:groenebroek schreef op 24 februari 2015 @ 11:57:

http://www.totaalbed.nl/miro-ledikant/nl/product/3920/

Zit iig 5 jaar garantie op En het heeft pittige pootjes
Dat dacht ik inderdaad ook, dat de kwaliteit 'm meer zat in lattenbodem en matras!

En we zijn nog jong (slapen nu zelfs op de grond), dus ik denk niet dat de hoogte/laagte van het bed zo'n probleem gaat zijn!

Dankje groenebroek, bijna, niet helemaal
De kwaliteit zit hem idd vooral in de lattenbodem en matras. Toch is het wel fijn als je je na een jaar of wat nog kunt omdraaien in het bed zonder dat het kraakt en piept aan alle kanten.
quote:missbee18 schreef op 24 februari 2015 @ 12:01:

Dat dacht ik inderdaad ook, dat de kwaliteit 'm meer zat in lattenbodem en matras!

En we zijn nog jong (slapen nu zelfs op de grond), dus ik denk niet dat de hoogte/laagte van het bed zo'n probleem gaat zijn!

Dankje groenebroek, bijna, niet helemaal

Ik ben ook nog jong (25), maar een keer je enkelbanden scheuren of je knieschijf uit de kom en het lukte mij echt niet meer haha!

Maar laten we hopen dat dat jullie niet overkomt!
Als je vriend een beetje handig is: zelf maken! In materiaal kost zo'n rechttoe rechtaan bed zoals in je OP minder dan 100 euro en is poepsimpel qua constructie. Schuine pootjes zijn rechte pootjes die een beetje schuin zijn bevestigd.
Een boxspring slaapt echt stukken lekkerder dan zo'n krakende lattenbodem.
Bij Ikea gekeken? En idd weet je zeker dat je zon laag bed wil?!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven