Bed look-a-like gezocht
dinsdag 24 februari 2015 om 11:02
Ik ga samenwonen (jeej)! We zijn het gelukkig aardig eens wat betreft de meubels, maar vaak zijn die ook veel te duur voor ons! Van veel dingen heb ik een cheap ass look-a-like gevonden, van dit bed helaas niet! Is er iemand die zin heeft om mee te speuren? Budget ligt rond de 200 euro, exclusief lattenbodem en matras.
http://www.wehkamp.nl/dam ... asket/C21_EIG_WHS_121381/
Bedankt!
http://www.wehkamp.nl/dam ... asket/C21_EIG_WHS_121381/
Bedankt!
dinsdag 24 februari 2015 om 11:09
quote:groenebroek schreef op 24 februari 2015 @ 11:06:
Zou niet besparen op een goed bed!
Spaar dan aub door zodat je een goed bed kan kopen. Je brengt er toch heel wat uren in door.
Eens. Ik heb een bed met zo'n budget gekocht toen ik op kamers ging. Toen ik 2 jaar later ging verhuizen heb ik het bed voor 25 euro aan de nieuwe kamerbewoonster verkocht. Was wel klaar na 2 jaar. Laat staan als je er met zn tweeën in slaapt en ook nog seks er in hebt.
TO je kunt ook op marktplaats kijken! Nieuw matras er op en klaar.
Zou niet besparen op een goed bed!
Spaar dan aub door zodat je een goed bed kan kopen. Je brengt er toch heel wat uren in door.
Eens. Ik heb een bed met zo'n budget gekocht toen ik op kamers ging. Toen ik 2 jaar later ging verhuizen heb ik het bed voor 25 euro aan de nieuwe kamerbewoonster verkocht. Was wel klaar na 2 jaar. Laat staan als je er met zn tweeën in slaapt en ook nog seks er in hebt.
TO je kunt ook op marktplaats kijken! Nieuw matras er op en klaar.
dinsdag 24 februari 2015 om 11:12
dinsdag 24 februari 2015 om 11:34
quote:matroesjka_ schreef op 24 februari 2015 @ 11:09:
[...]
TO je kunt ook op marktplaats kijken! Nieuw matras er op en klaar.200 euro is toch een prima budget? Ik heb een Ikea voor zo'n bedrag en is niks mee, hartstikke stevig (ik wil overigens evengoed een nieuwe, want mijn vriend is eigenlijk te lang voor dit bed ).
[...]
TO je kunt ook op marktplaats kijken! Nieuw matras er op en klaar.200 euro is toch een prima budget? Ik heb een Ikea voor zo'n bedrag en is niks mee, hartstikke stevig (ik wil overigens evengoed een nieuwe, want mijn vriend is eigenlijk te lang voor dit bed ).
dinsdag 24 februari 2015 om 11:39
Bedankt voor jullie reacties! Het gaat trouwens niet persee om de schuine pootjes (ik heb ook zo m'n twijfels over de stevigheid ervan), meer de stijl.
Marktplaats is echt ouwe meuk of belachelijk duur voor een tweedehands bed! Dat viel me vies tegen, letterlijk vaak.
Misschien toch nog maar even matras op de vloer en doorsparen maar!
Marktplaats is echt ouwe meuk of belachelijk duur voor een tweedehands bed! Dat viel me vies tegen, letterlijk vaak.
Misschien toch nog maar even matras op de vloer en doorsparen maar!
dinsdag 24 februari 2015 om 11:55
dinsdag 24 februari 2015 om 11:57
dinsdag 24 februari 2015 om 11:59
quote:groenebroek schreef op 24 februari 2015 @ 11:57:
http://www.totaalbed.nl/miro-ledikant/nl/product/3920/
Zit iig 5 jaar garantie op En het heeft pittige pootjes
http://www.totaalbed.nl/miro-ledikant/nl/product/3920/
Zit iig 5 jaar garantie op En het heeft pittige pootjes
dinsdag 24 februari 2015 om 12:01
dinsdag 24 februari 2015 om 12:31
quote:missbee18 schreef op 24 februari 2015 @ 12:01:
Dat dacht ik inderdaad ook, dat de kwaliteit 'm meer zat in lattenbodem en matras!
En we zijn nog jong (slapen nu zelfs op de grond), dus ik denk niet dat de hoogte/laagte van het bed zo'n probleem gaat zijn!
Dankje groenebroek, bijna, niet helemaal
Ik ben ook nog jong (25), maar een keer je enkelbanden scheuren of je knieschijf uit de kom en het lukte mij echt niet meer haha!
Maar laten we hopen dat dat jullie niet overkomt!
Dat dacht ik inderdaad ook, dat de kwaliteit 'm meer zat in lattenbodem en matras!
En we zijn nog jong (slapen nu zelfs op de grond), dus ik denk niet dat de hoogte/laagte van het bed zo'n probleem gaat zijn!
Dankje groenebroek, bijna, niet helemaal
Ik ben ook nog jong (25), maar een keer je enkelbanden scheuren of je knieschijf uit de kom en het lukte mij echt niet meer haha!
Maar laten we hopen dat dat jullie niet overkomt!