vriend met vakantie
zaterdag 9 augustus 2008 om 20:15
Ha, ha, daarom vind ik het ook minder dat hij tijdens zijn dingen allerlei leuke dingen doet zonder mij. Heel erg leuk voor hem hoor. Maar ik heb fout-fout-fout liever dat hij leuke dingen doet als ik ook leuke dingen doe en als ik in mijn eentje op de bank zit, dat hij dan ook in zijn eentje in zijn hotelkamer zit.
Men, ik vind het zelfs al fijn als we hetzelfde weer hebben.
Dus als jij koekkoek in je hoofd bent, nou, dan ben ik het ook.
Maar, het went wel hoor. Ik stel geen vraagtekens bij onze liefde meer. Niet zo gek ook na 12 jaar. Sjeees, ik bedenk me nu pas dat wij vorige week precies 12 jaar bij elkaar waren. Lekker attent ben ik weer.......
Men, ik vind het zelfs al fijn als we hetzelfde weer hebben.
Dus als jij koekkoek in je hoofd bent, nou, dan ben ik het ook.
Maar, het went wel hoor. Ik stel geen vraagtekens bij onze liefde meer. Niet zo gek ook na 12 jaar. Sjeees, ik bedenk me nu pas dat wij vorige week precies 12 jaar bij elkaar waren. Lekker attent ben ik weer.......
zaterdag 9 augustus 2008 om 20:28
Moet even zeggen dat ik alleen de eerste pagina gelezen heb. Maar ik herken me in je verhaal. Mijn vriendje was in het begin ook zo vaag en twijfelachtig (bindingsangst zou je het kunnen noemen). Hij ging geen 5 weken maar een HALF JAAR op reis en heeft dit ongeveer 8 maanden na onze ontmoeting geboekt. Hij zei ook dat hij het vervelend zou vinden om elke dag iets te 'moeten' laten horen. Nou, sinds hij weg is heeft hij bijna elke dag gsmst, gemaild/gekrabbeld en gemsnd/geskyped. Wat wil ik hiermee zeggen? Soms heb je alle schijn tegen en maak je je nu al druk om hoe het zal gaan. Maar doe dit niet. Jij zegt dat je denkt dat hij niet zal vreemdgaan en dat je hem vertrouwd. Nou mooi toch? Doe ik ook en ik heb geen reden om te denken dat hij dit niet is. Innocent until proven guilty toch? Kijk het aan en wie weet zijn die 5 weken zo voorbij en heeft hij je tijdens zijn reis genoeg kunnen geruststellen door van zich te laten horen!!
zaterdag 9 augustus 2008 om 21:33
quote:klusserin schreef op 09 augustus 2008 @ 21:27:
Dit wetende zou ik eigenlijk al gerust moeten zijn maar toch denk je dan op de een of andere manier dat hij 'just not that into me is'.
Zo is die van mij ook hoor, helemaal vol van zijn reis. En ach, dat ken ik wel (ben ook wel vaker gaan reizen met vriendje hier) en dan mis je hem nou eenmaal niet 24/7 omdat je het daar gewoonweg te druk voor hebt met allemaal nieuwe plekken en ervaringen. Pas als je rustig in je bedje ligt komt dat en zo zal dat vast ook bij hem gaan. Is hij normaal gesproken wel een grote beller/smser/mailer? Zo niet, dan no worries, dan is hij 'just not that into bellen/smsen/mailen'.. (ken het boek ook )
Dit wetende zou ik eigenlijk al gerust moeten zijn maar toch denk je dan op de een of andere manier dat hij 'just not that into me is'.
Zo is die van mij ook hoor, helemaal vol van zijn reis. En ach, dat ken ik wel (ben ook wel vaker gaan reizen met vriendje hier) en dan mis je hem nou eenmaal niet 24/7 omdat je het daar gewoonweg te druk voor hebt met allemaal nieuwe plekken en ervaringen. Pas als je rustig in je bedje ligt komt dat en zo zal dat vast ook bij hem gaan. Is hij normaal gesproken wel een grote beller/smser/mailer? Zo niet, dan no worries, dan is hij 'just not that into bellen/smsen/mailen'.. (ken het boek ook )
zaterdag 9 augustus 2008 om 21:51
Ja, erg he van die 12 jaar...Gelukkig is hij net zo. Ik weet nog toen we 10 jaar bij elkaar waren. Toen zeiden ik drie weken later tegen 'm "Goh, waren wij niet laatst 10 jaar bij elkaar?", hij antwoordde "Ja, geloof het wel... ach, we zijn vast uit eten geweest" (we gaan regelmatig uit eten, hebben geen kinderen, werken fulltime, ik 32, hij 40, lekker hoor). Wij zijn nooit zo mijlpaalvierderig geweest eigenlijk. We hebben dit jaar voor het eerst iets met valentijnsdag gedaan zelfs. Dat was wel helemaal top, dat was echt de doorbraak na onze ontzettende dip. Zo bijzonder was het niet hoor, wat we hebben gedaan, maar het was het juiste moment, de juiste setting, het juiste initiatief, helemaal ok gewoon.
Mijne belde net, hij zit al in het vliegtuig. Morgenmiddag haal ik 'm op van Schiphol. Ben zo blij dat ik dat echt weer leuk vind. Echt. Hoop dat ie nu weer een tijdje in NL blijft (zooooo lekker dat dat gevoel weer terug is, sorry meiden, maar moet het effe voor mezelf opschrijven, dan is het echter).
Het is toch al hardstikke leuk dat hij heeft laten weten dat ie goed is aangekomen en je nu al mist. Leuk dat ie gelijk al smst wanneer het weer kon. Je hebt toch wel iets teruggestuurd he?
De mijne is ook niet zo'n beller, al helemaal geen smser, laat staan mailen of msn.
Mijne belde net, hij zit al in het vliegtuig. Morgenmiddag haal ik 'm op van Schiphol. Ben zo blij dat ik dat echt weer leuk vind. Echt. Hoop dat ie nu weer een tijdje in NL blijft (zooooo lekker dat dat gevoel weer terug is, sorry meiden, maar moet het effe voor mezelf opschrijven, dan is het echter).
Het is toch al hardstikke leuk dat hij heeft laten weten dat ie goed is aangekomen en je nu al mist. Leuk dat ie gelijk al smst wanneer het weer kon. Je hebt toch wel iets teruggestuurd he?
De mijne is ook niet zo'n beller, al helemaal geen smser, laat staan mailen of msn.
zaterdag 9 augustus 2008 om 21:52
zaterdag 9 augustus 2008 om 21:59
Goed dat je nog effe teruglas en de leuke dingen eruit hebt gepikt in plaats van alle dingen waaraan een goede relatie volgens sommigen moet voldoen (minstens x keer sms-en, zus en zo hebben gezegd, na drie maanden verkering dit, na vier maanden dat....). Het is voor iedereen anders. Ik ben blij dat wel elkaar zo lekker vrij kunnen laten. Ik ga ook wel eens naar het buitenland voor werk en ik ga ook wel eens zonder hem op stap (ook als hij in NL is) en altijd zonder gezeur. Heeeeeerlijk! Kijk, hem missen is niet leuk, maar deze levensstijl brengt ook veel goeds.
Oh, en als hij lekker op zo'n strandbedje in het zonnetje ligt dan denkt hij ook wel aan je hoor. Hij heeft vast bij terugkomst een bruinere rug dan buik, ha, ha. 't Wordt later en ik heb een wijntje d'r bij gepakt en dan komen zulke opmerkingen bij mij vanzelf. Sorry.
Oh, en als hij lekker op zo'n strandbedje in het zonnetje ligt dan denkt hij ook wel aan je hoor. Hij heeft vast bij terugkomst een bruinere rug dan buik, ha, ha. 't Wordt later en ik heb een wijntje d'r bij gepakt en dan komen zulke opmerkingen bij mij vanzelf. Sorry.
zaterdag 9 augustus 2008 om 22:12
Mijne is ook een afspreker. Goed van je dat je zulke leuke smsen stuurt. Als ik ergens mee zit dan kan mijn man zich er zelfs heel erg aan irriteren wanneer ik 'm dat per sms vertel. Hij vind dat smsen voor korte boodschappen en voor de fun is. En ik vind dat ie gelijk heeft.
Mijn man kennende is ie voordat jouw vriend terug is vast wel weer een week weg. Hij is namelijk niet echt van de lange termijn planning...en ook niet van het mij lang van te voren inlichten... Maar ja, bij ons kan dat, en is dat ok. Gelukkig is de tijd van "raad eens waar ik ben" over.
Heb het idee dat je je al weer wat beter voelt.
Mijn man kennende is ie voordat jouw vriend terug is vast wel weer een week weg. Hij is namelijk niet echt van de lange termijn planning...en ook niet van het mij lang van te voren inlichten... Maar ja, bij ons kan dat, en is dat ok. Gelukkig is de tijd van "raad eens waar ik ben" over.
Heb het idee dat je je al weer wat beter voelt.
zaterdag 9 augustus 2008 om 22:26
Ok, ook geen broekie meer dus. En ook niet van de sms-, msn-generatie. Creatief beroep, leuk.
Man en ik hebben beide ook een creatief beroep al zullen de mensen waarvan doorgaans wordt gezegd dat ze een creatief beroep hebben daar heel anders over denken. Wij hebben beide een beroep dat totaal niet tot de verbeelding spreekt en waarbij de eerste reactie doorgaans is "sjezus wat saai", maar het is wel scheppend, en daarom vind ik het creatief.
Ik heb veel vriendjes gehad, hij heeft voor mij twee keer 1,5 jaar verkering gehad maar hij heeft verder niet zo veel gescharreld.
Vind het wel gezellig hoor om te kletsen over het missen van je vriend. Vooral omdat ik zo ontzettend blij ben dat ik 'm weer mis. Klinkt raar, maar zo voelt het echt.
Man en ik hebben beide ook een creatief beroep al zullen de mensen waarvan doorgaans wordt gezegd dat ze een creatief beroep hebben daar heel anders over denken. Wij hebben beide een beroep dat totaal niet tot de verbeelding spreekt en waarbij de eerste reactie doorgaans is "sjezus wat saai", maar het is wel scheppend, en daarom vind ik het creatief.
Ik heb veel vriendjes gehad, hij heeft voor mij twee keer 1,5 jaar verkering gehad maar hij heeft verder niet zo veel gescharreld.
Vind het wel gezellig hoor om te kletsen over het missen van je vriend. Vooral omdat ik zo ontzettend blij ben dat ik 'm weer mis. Klinkt raar, maar zo voelt het echt.
zaterdag 9 augustus 2008 om 23:05
Inderdaad, ik vind het nu echt heerlijk dat ik 'm mis, ondanks dat iemand missen niet leuk is. Ik vind het heerlijk dat ik weer denk "shit, ik wou dat we samen die stad hadden bezocht" ipv "kom je donderdag al terug......?".
Jaaaah, ik ken fysieke pijn ook wel uit emotionele dingen. En hoe. Ja, ik had het 12 jaar terug ook "deze wil ik houden". Heb een tijdje gedacht "wat moet ik in godsnaam met deze" maar het is weer terug. Sorry dat ik het daar zo vaak over heb, maar ben er gewoon zo ontzettend blij mee.
Ik noem fysieke pijn meestal wantjespijn. Ik voel het altijd namelijk alsof het van mijn hart uitstraalt naar mijn handen, net als zo'n koortje met wantjes van kinderen. En dan zeg ik meestel "ooooooh....wantjes" en de mensen die mij goed kennen weten het dan wel.
Wat bij mij trouwens wel altijd is. Als ik 'm weer zie he, dan vliegen wij elkaar eigenlijk nooit (zoals in films) in de armen. Dan is het altijd weer even onwennig. Een beetje zo van "oh ja, jij bent het". Dat is heel verwarrend, en dan denk je altijd weer dat de liefde er niet meer is. Maar het is alleen maar even wennen. De volgende dag is gewoon alles weer ok. Dat zal vast niet bij iedereen zo zijn, maar bij ons wel.
Jaaaah, ik ken fysieke pijn ook wel uit emotionele dingen. En hoe. Ja, ik had het 12 jaar terug ook "deze wil ik houden". Heb een tijdje gedacht "wat moet ik in godsnaam met deze" maar het is weer terug. Sorry dat ik het daar zo vaak over heb, maar ben er gewoon zo ontzettend blij mee.
Ik noem fysieke pijn meestal wantjespijn. Ik voel het altijd namelijk alsof het van mijn hart uitstraalt naar mijn handen, net als zo'n koortje met wantjes van kinderen. En dan zeg ik meestel "ooooooh....wantjes" en de mensen die mij goed kennen weten het dan wel.
Wat bij mij trouwens wel altijd is. Als ik 'm weer zie he, dan vliegen wij elkaar eigenlijk nooit (zoals in films) in de armen. Dan is het altijd weer even onwennig. Een beetje zo van "oh ja, jij bent het". Dat is heel verwarrend, en dan denk je altijd weer dat de liefde er niet meer is. Maar het is alleen maar even wennen. De volgende dag is gewoon alles weer ok. Dat zal vast niet bij iedereen zo zijn, maar bij ons wel.