Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
Gelukkig dat het niet aan mij lag ha ha.

Ik heb het 1x geplaatst.

En een kut of fiere piemel is echt een lust voor het oog.
quote:Sproetenmeisje schreef op 18 februari 2015 @ 15:58:

Ik heb het 1x geplaatst.

En een kut of fiere piemel is echt een lust voor het oog.Dit vind ik zeker ook !!
quote:MadameQetesh schreef op 18 februari 2015 @ 12:35:

[...]

Huh??

Er wordt gewoon gevraagd wat je er mooi aan vind. Maar duidelijk, je hebt dus geen antwoord daarop. Jammer was oprecht benieuwd wat iemand daar mooi aan vind.

En nee hoor seksualiteit is niks lastigs aan.Ik heb al geantwoord he toch

Ik heb het 1x geplaatst.

En een kut of fiere piemel is echt een lust voor het oog.ligt eraan wie er aan vast zit.
quote:cebufriend schreef op 19 februari 2015 @ 16:48:

[...]

Ik heb al geantwoord he tochDeze vraag was ook niet voor jou.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 19 februari 2015 @ 17:19:

[...]

Deze vraag was ook niet voor jou.Oops sorry dan
quote:mrsdoubtfire schreef op 19 februari 2015 @ 16:58:

ligt eraan wie er aan vast zit.Daar heb je wel een punt natuurlijk.

Ik heb het 1x geplaatst.

En een kut of fiere piemel is echt een lust voor het oog.En zeker niet iets wat angstig moet verborgen worden .
Ik vind een kut ook mooi. En zelfs piemels vind ik niet lelijk.
quote:ThunderassMan schreef op 22 februari 2015 @ 13:05:

Ik vind een kut ook mooi. En zelfs piemels vind ik niet lelijk.Dat is ook zo ! Daarom verberg ik het ook niet! Ik ben er trots op en gebruik het dagelijks om te bekomen wat ik wil .
quote:cebufriend schreef op 22 februari 2015 @ 12:57:

[...]

En zeker niet iets wat angstig moet verborgen worden .

Dat is ook nooit gezegd. Zoals ik al eerder schreef: wij zijn thuis ook graag naakt.

Maar je gaat daar niet buiten mee lopen zwaaien en anderen lastig vallen.

Fatsoen heet dat, maar dat snap jij niet.
quote:MadameQetesh schreef op 18 februari 2015 @ 13:46:

[...]

Tja heel plat is dit gewoon de omschrijving van een kut hoor.

Daar kun je hele dingen omheen verzinnen maar je kan een kut of een piemel met de beste wil van de wereld niet als mooi bestempelen.

Plat omschreven zijn het gewoon losse flapjes.

Gelukkig hoef ik er niet tegenaan te kijken zullen we maar zeggen.

Zoals ik net al zei: ik geniet gewoon van seks hoor ook al vind ik geslachtsdelen lelijk, dit staat er voor mij compleet buiten. Als je seks heel plat zou omschrijving klinkt het ook smerig terwijl het dat niet is.

De mona lisa is ook maar een beroerd stuk grof linnen met door elkaar gesmeurde verfklodders erop.

Het gezicht van de mooiste vrouw is ook maar een verzameling botten en pezen vol uitstulpingen waar een stuk huid overheen is gespannen waar de gaten invallen.

Een roos is ook maar een stekelige dunne groene staak met een bosje rode frummels erop.

Lieve schat, ik kan al het mooie op de wereld lelijk omschrijven, dus wat een onzinredenering. Ware schoonheid laat zich nooit bevredigend in woorden en argumenten vangen. Toch bestaat het wel degelijk. Het zegt iets over jezelf als je schoonheid graag tot pulp wilt redeneren.

[Maar haal alsjeblieft niet uit mijn reactie dat ik cebudinges geen trol vind. Gewoon niet de moeite waard om op die verzinsels te gaan happen. Je gaat er vanzelf onzin van schrijven als je op onzin reageert.]
quote:kerol schreef op 22 februari 2015 @ 14:06:

[...]

De mona lisa is ook maar een beroerd stuk grof linnen met door elkaar gesmeurde verfklodders erop.

Het gezicht van de mooiste vrouw is ook maar een verzameling botten en pezen vol uitstulpingen waar een stuk huid overheen is gespannen waar de gaten invallen.

Een roos is ook maar een stekelige dunne groene staak met een bosje rode frummels erop.

Lieve schat, ik kan al het mooie op de wereld lelijk omschrijven, dus wat een onzinredenering. Ware schoonheid laat zich nooit bevredigend in woorden en argumenten vangen. Toch bestaat het wel degelijk. Het zegt iets over jezelf als je schoonheid graag tot pulp wilt redeneren.

[Maar haal alsjeblieft niet uit mijn reactie dat ik cebudinges geen trol vind. Gewoon niet de moeite waard om op die verzinsels te gaan happen. Je gaat er vanzelf onzin van schrijven als je op onzin reageert.]

Dat is Uw vrije keuze om te denken dat ik een trol ben. Wat dat ook mag betekenen. .

Ik moet me ook niet verdedigen voor wat ik doe. Zoals gezegd wilde ik enkel mijn ervaringen oprecht delen maar ik moet me gewoon constant verdedigen. Dit kan de bedoeling niet zijn van een forum met als pagina titel "zonder ondergoed "

Dagelijks zien mensen dat ik geen ondergoed draag en ik heb geen enkel probleem ermee.

Enkel op dit forum hier krijg ik wat bekrompen reacties van toch wel volwassen vrouwen. Enkel om te doen waar ik mij goed bij voel .hopelijk verdwijnen de vooroordelen. ..
quote:MadameQetesh schreef op 22 februari 2015 @ 14:04:

[...]

Dat is ook nooit gezegd. Zoals ik al eerder schreef: wij zijn thuis ook graag naakt.

Maar je gaat daar niet buiten mee lopen zwaaien en anderen lastig vallen.

Fatsoen heet dat, maar dat snap jij niet.

Wij zijn thuis ook altijd naakt

Maar ik zwaai er echt niet mee en ik val echt niemand lastig hoor .geloof me vrij

En mijn leven is echt wel makkelijker geworden sinds ik dit gebruik.
Gisteravond na het sporten, vergeten een schone slip mee te nemen in mijn tas. Ik dacht ach.. cebufriend loopt ook de godganse dag zonder ondergoed, moet te doen zijn!

Tering! Wat een tocht, zo op de terug met m'n fiets. Eenmaal thuisgekomen hoefde alleen m'n broek naar beneden en kon m'n man m'n koude flappen weer opwarmen.
Open your eyes & live your dream
Drops-hot: Whahhaahahaa geweldig! :p
Carpe Diem!
quote:cebufriend schreef op 23 februari 2015 @ 13:40:

[...]

Wij zijn thuis ook altijd naakt

Maar ik zwaai er echt niet mee en ik val echt niemand lastig hoor .geloof me vrij

En mijn leven is echt wel makkelijker geworden sinds ik dit gebruik.

Geloof me vrij... Je valt wel mensen lastig ermee zolang je het ongevraagd blijft showen. Zoals ik al zei: stukje fatsoen. En dat hebben trollen niet.

Fijn leven in Noorwegen.
quote:Drops-hot schreef op 25 februari 2015 @ 08:10:

Gisteravond na het sporten, vergeten een schone slip mee te nemen in mijn tas. Ik dacht ach.. cebufriend loopt ook de godganse dag zonder ondergoed, moet te doen zijn!

Tering! Wat een tocht, zo op de terug met m'n fiets. Eenmaal thuisgekomen hoefde alleen m'n broek naar beneden en kon m'n man m'n koude flappen weer opwarmen.

Gelukkig bood je man hulp.
En iedereen keek zeker om bij het horen van het geklapper? Ik heb dat wel altijd als ik met ontslipt onderlijf op de fiets stap!
quote:MadameQetesh schreef op 25 februari 2015 @ 09:45:

[...]

Geloof me vrij... Je valt wel mensen lastig ermee zolang je het ongevraagd blijft showen. Zoals ik al zei: stukje fatsoen. En dat hebben trollen niet.

Fijn leven in Noorwegen.Je wil maar niet begrijpen dat de meeste mensen het echt niet lastig vinden .
quote:Drops-hot schreef op 25 februari 2015 @ 08:10:

Tering! Wat een tocht, zo op de terug met m'n fiets. Eenmaal thuisgekomen hoefde alleen m'n broek naar beneden en kon m'n man m'n koude flappen weer opwarmen.Haha .tja je moet het wel gewoon zijn he .na enkele jaren ben je de temperatuur verschillen wel gewoon !!
quote:cebufriend schreef op 25 februari 2015 @ 10:21:

[...]

Je wil maar niet begrijpen dat de meeste mensen het echt niet lastig vinden .

Zucht, oke laatste keer omdat ik het niet laten kan:

Jij wil maar niet begrijpen dat de meeste mensen het wel lastig vinden.

Ze zeggen het alleen niet want ze hebben geleerd gekken niet aan te spreken, je krijgt zo een klap tegenwoordig.

Maar kijk maar uit, ooit tref je de verkeerde en krijg je een klap of word je aangeklaagd voor potloodventen.

En nu ben ik wel genoeg in herhaling gevallen.
quote:MadameQetesh schreef op 25 februari 2015 @ 10:26:

[...]

Zucht, oke laatste keer omdat ik het niet laten kan:

Jij wil maar niet begrijpen dat de meeste mensen het wel lastig vinden.

Ze zeggen het alleen niet want ze hebben geleerd gekken niet aan te spreken, je krijgt zo een klap tegenwoordig.

Maar kijk maar uit, ooit tref je de verkeerde en krijg je een klap of word je aangeklaagd voor potloodventen.

En nu ben ik wel genoeg in herhaling gevallen.Wees gerust ik ben geen gek en ik respecteer Uw mening . Ik vraag enkel en alleen dat U me niet veroordeeld omdat ik op die manier leef dat is alles .
Geen enkele Gek vindt zichzelf gek.

Je hebt mazzel dat je een vrouw bent. Een man met jouw gewoontes had enorme problemen gekregen.
Trahit sua quemque voluptas
quote:vincedexa schreef op 25 februari 2015 @ 10:33:

Geen enkele Gek vindt zichzelf gek.

Je hebt mazzel dat je een vrouw bent. Een man met jouw gewoontes had enorme problemen gekregen.Daar ben ik ook heel bewust van ! Mijn man heeft die luxe niet . Spijtig toch dat mensen niet hunzelf niet kunnen zijn. En in vakjes geplaatst worden en veroordeeld worden zonder dat ze de mensen kennen . Anders zijn hoeft niet per definitie slecht te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven