huwelijksreis
maandag 23 februari 2015 om 19:11
ik kom er niet uit.
We willen graag begin september ongeveer 8 dagen op huwelijksreis gaan.
We willen graag een mooi (wit) strand lekker luieren maar ook wel wat excursies doen en natuur zien en een temperatuur hebben om heerlijk te zonnen.
Vliegtijd is niet echt van belang.
We waren er eigenlijk uit dat het dominicaanse republiek zou worden maar is dan orkaanseizoen en weet niet hoe handig dat is.
Ons budget is ongeveer 1100pp obv all inclusive. Hoeft niet perse all inclusive maar dan moet de reis wel een stuk goedkoper zijn.
Heeft er iemand nog ideeen waar het in die periode mooi weer is?
We willen graag begin september ongeveer 8 dagen op huwelijksreis gaan.
We willen graag een mooi (wit) strand lekker luieren maar ook wel wat excursies doen en natuur zien en een temperatuur hebben om heerlijk te zonnen.
Vliegtijd is niet echt van belang.
We waren er eigenlijk uit dat het dominicaanse republiek zou worden maar is dan orkaanseizoen en weet niet hoe handig dat is.
Ons budget is ongeveer 1100pp obv all inclusive. Hoeft niet perse all inclusive maar dan moet de reis wel een stuk goedkoper zijn.
Heeft er iemand nog ideeen waar het in die periode mooi weer is?
dinsdag 24 februari 2015 om 15:05
Turkije en dan niet je all-in niet uitkomen maar de excursies doen naar Efeze, Pamukkele, Kloof van Saklikent, schildpaddenstrand bij Dalyan.
Griekenland ook nog prachtig weer en in Italië vast ook nog. Of Kroatië, Porec en Rovinj zijn leuke plaatsjes en je kunt vanuit Porec ook de draagvleugelboot nemen voor een dagtochtje naar Venetië, wat me best een leuke huwelijksreisbestemming lijkt.
Griekenland ook nog prachtig weer en in Italië vast ook nog. Of Kroatië, Porec en Rovinj zijn leuke plaatsjes en je kunt vanuit Porec ook de draagvleugelboot nemen voor een dagtochtje naar Venetië, wat me best een leuke huwelijksreisbestemming lijkt.
dinsdag 24 februari 2015 om 18:17
Griekenland, gemiddeld 3 tot 4 uur vliegen. Prima te doen voor 8 dagen
alleen zou ik voor Griekenland absoluut geen all in adviseren.
In Griekenland kun je zo lekker en goedkoop eten buiten de deur dat het echt zonde is om daarvoor in je hotel te blijven.
alleen zou ik voor Griekenland absoluut geen all in adviseren.
In Griekenland kun je zo lekker en goedkoop eten buiten de deur dat het echt zonde is om daarvoor in je hotel te blijven.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
woensdag 25 februari 2015 om 17:58
quote:dolfje schreef op 23 februari 2015 @ 19:18:
Aruba heeft volgens mij weinig last van het orkaanseizoen en ontzettend mooie stranden.
Klopt, hele mooie stranden!
Maar in zekere zin wel last van het orkaanseizoen.
Doordat het op de bovenwindse eilanden hard waait, is bij de benedenwindse eilanden 'minder' wind.
Daardoor is het erg warm. Ook zijn er af en toe stortbuien.
Aruba heeft volgens mij weinig last van het orkaanseizoen en ontzettend mooie stranden.
Klopt, hele mooie stranden!
Maar in zekere zin wel last van het orkaanseizoen.
Doordat het op de bovenwindse eilanden hard waait, is bij de benedenwindse eilanden 'minder' wind.
Daardoor is het erg warm. Ook zijn er af en toe stortbuien.
zaterdag 28 februari 2015 om 08:16
83Angel, wij vonden Jamaica fantastisch. Ook zeker doen: auto met chauffeur huren voor een dagje of meer dagjes het binnenland in. Zelf rijden kan ook, maar de wegen zijn wel slecht.
Wij verbleven toen in een heerlijk hotel:
http://www.coyabaresortjamaica.com/
Wij verbleven toen in een heerlijk hotel:
http://www.coyabaresortjamaica.com/
I choose happy!
zaterdag 28 februari 2015 om 09:01
Wij vonden de excursies via Arke erg duur. We hebben een taxichauffeur waar we al een kort ritje mee hadden gemaakt gevraagd. Waren hetzelfde kwijt met privé auto en chauffeur en volledige vrijheid om te gaan, als voor 2 personen op de standaardexcursie van Arke. Wel iets om te bedenken: Jamaica is niet goedkoop.
Aanraders: YS Falls (neem bikini mee), black river
Aanraders: YS Falls (neem bikini mee), black river
I choose happy!