Master chef Canada
woensdag 25 februari 2015 om 19:23
Ik weet nog niet wat ik ervan vind.
Ik mis het gemoedelijke van George Matt en Gary
Eigenlijk vind ik gewoon dat er geen een MC kan tippen aan die van Australie
Ik hou mijn hart ook alweer vast voor de Nederlandse versie
Met die hele enge Kranenborg
Maar om even ontopic te blijven, ik vind die homo wel heel leuk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 25 februari 2015 om 19:30
woensdag 25 februari 2015 om 20:31
Eens met Summerdance. Masterchef Australië blijft mijn favoriet, o.a. omdat de juryleden vriendelijk blijven en omdat de deelnemers op een prettige manier met elkaar omgaan.
Ik heb een vorig jaar een paar afleveringen van de Canadese versie gezien, - ik geef geen spoilers!- maar die haalden het niet bij MC Australië. Ik vond onder meer dat de juryleden teveel een toneelstukje aan het opvoeren waren, maar misschien moesten ze nog in hun rol groeien. En verder vond ik de afleveringen echt saai, dus heb niet de hele serie afgekeken.
Ik heb een vorig jaar een paar afleveringen van de Canadese versie gezien, - ik geef geen spoilers!- maar die haalden het niet bij MC Australië. Ik vond onder meer dat de juryleden teveel een toneelstukje aan het opvoeren waren, maar misschien moesten ze nog in hun rol groeien. En verder vond ik de afleveringen echt saai, dus heb niet de hele serie afgekeken.
woensdag 25 februari 2015 om 20:35
Huh...waar is mijn tekst
nog een keer
quote:smulrol schreef op 25 februari 2015 @ 20:29:
Ik vind het zo jammer van de Amerikaanse en Canadese versie dat er iemand gecast is als 'bad guy'. Boos worden, gooien met eten, het komt vooral bij meneer Blauwhaar geacteerd over.
Dat is het geloof ik
Dat hele boze gedoe
Ik vind dat niet zo prettig om naar te kijken.
Ik kijk voor mijn lol
En ik vond het juist zo leuk van MC Australië dat al was een gerecht faliekant mislukt dat altijd wel 1 van de 3 iets aardigs zei, over de opmaak dan of zo
nog een keer
quote:smulrol schreef op 25 februari 2015 @ 20:29:
Ik vind het zo jammer van de Amerikaanse en Canadese versie dat er iemand gecast is als 'bad guy'. Boos worden, gooien met eten, het komt vooral bij meneer Blauwhaar geacteerd over.
Dat is het geloof ik
Dat hele boze gedoe
Ik kijk voor mijn lol
En ik vond het juist zo leuk van MC Australië dat al was een gerecht faliekant mislukt dat altijd wel 1 van de 3 iets aardigs zei, over de opmaak dan of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 26 februari 2015 om 18:37
quote:Summerdance schreef op 25 februari 2015 @ 20:35:
Huh...waar is mijn tekst
nog een keer
[...]
Dat is het geloof ik
Dat hele boze gedoe
Ik kijk voor mijn lol
En ik vond het juist zo leuk van MC Australië dat al was een gerecht faliekant mislukt dat altijd wel 1 van de 3 iets aardigs zei, over de opmaak dan of zo Dat heb ik idd ook en ook dat de MCA-jury het oprecht rot vind als iemands gerecht mislukt en net zo hard juicht als iemand het heel goed doet
Huh...waar is mijn tekst
nog een keer
[...]
Dat is het geloof ik
Dat hele boze gedoe
Ik kijk voor mijn lol
En ik vond het juist zo leuk van MC Australië dat al was een gerecht faliekant mislukt dat altijd wel 1 van de 3 iets aardigs zei, over de opmaak dan of zo Dat heb ik idd ook en ook dat de MCA-jury het oprecht rot vind als iemands gerecht mislukt en net zo hard juicht als iemand het heel goed doet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 26 februari 2015 om 18:37
quote:Summerdance schreef op 26 februari 2015 @ 18:36:
Ik vind hem heerlijk hysterisch!
Zolang hij maar lekker in Canada blijft en ik in Nederland
Anders ben ik genoodzaakt hem neer te hoeken
Wat een drama queen zeg! hij mag er ook nog niet uit hoor, moet me toch aan iemand kunnen ergeren
Ik vind hem heerlijk hysterisch!
Zolang hij maar lekker in Canada blijft en ik in Nederland
Anders ben ik genoodzaakt hem neer te hoeken
Wat een drama queen zeg! hij mag er ook nog niet uit hoor, moet me toch aan iemand kunnen ergeren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 26 februari 2015 om 18:44
quote:Summerdance schreef op 25 februari 2015 @ 19:23:
Hier ook Australië op 1. Maar ik vind Kranenborg wel leuk. Bij Topchef moest hij de vervelende uithangen. Hij heeft wel eens aangegeven dat hij dat best moeilijk vond omdat hij zo niet is.
Wat vind jij eng aan Kranenborg?
Hier ook Australië op 1. Maar ik vind Kranenborg wel leuk. Bij Topchef moest hij de vervelende uithangen. Hij heeft wel eens aangegeven dat hij dat best moeilijk vond omdat hij zo niet is.
Wat vind jij eng aan Kranenborg?
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
donderdag 26 februari 2015 om 18:51
Zolang Kranenborg niet binnen komt wandelen vind ik elke MC versie wel leuk. Na dat zoetsappige Australië vind ik dit wel weer verfrissend. De juryleden ben ik nog niet helemaal uit, die van NZ waren eerst vreselijk maar na het eerste seizoen leuker.
Ik vind die ene van Canada een enorme 'filmstem' hebben, je verwacht hem eerder als voice over ergens ofzo
Ik vind die ene van Canada een enorme 'filmstem' hebben, je verwacht hem eerder als voice over ergens ofzo
Tjezus, wat vals
donderdag 26 februari 2015 om 18:51