Help, hoe zit het nu??

27-02-2015 14:21 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje. Ik heb meestal een cyclus zo rond de 24/ 25/ 26 dagen.

Ik ben op vrijdag 30 jan ongesteld geworden. Het is nu precies vier weken later. Dag 29 dus. En ben nog steeds niet ongesteld.

Ik heb een app aangemaakt met mijn ongesteld van het afgelopen jaar en deze gaf aan dat ik afgelopen dinsdag ongesteld had moeten worden.

Vanaf di had ik wel het gevoel dat het elk moment kon gebeuren. Wat buikpijn en lichte krampjes. Dit heb ik met vlagen nu maar het lijkt anders te voelen dan voorheen.

Is het te vroeg om te testen??
Nee, hoor, je kunt testen. Je bent nu 3 dagen overtijd. Succes!
Je kunt nu gewoon testen want je zit na je NOD.
Heb steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden...door de krampjes en het "volle" gevoel in mn buik.

Maar dan ga ik er inderdaad eens een testje aan wagen denk ik.

Tests vd Action en Kruidvat betrouwbaar genoeg dat iemand weet of zou je voor een duurdere gaan?
Die van de action werkten bij mij prima! Ik had die op voorraad en 1 dure test ligggen voor als die goedkope positief aangaf
If you can dream it, you can do it.
Herkennen jullie dat volle gevoel ook...in je onderbuik...krampjes etc? Het gevoel van ongesteld moeten worden?

Ik sjees zo maar eens naar de action dan. Spannend
Action en Kruidvat zijn perfect, hoor! Laat je het nog weten hier? Ik tuur graag mee
Doe ik. Spring nu de auto in
Ik herken het gevoel van volle buik en ben nu 4 weken zwanger, dus ik zou inderdaad gaan racen. Succes!

Ook positief getest met action trouwens.
Spannend, ik ben benieuwd!
De krampjes herken in wel van toen ik zwanger was. Gewoon testen dus! Succes!
Sta bij de kassa. Haha. Plankgas naar huis zo. Vriendlief zit helaas tot zondag in Engeland voor werk maar ik wil nu echt niet meer wachten
Ahhh spannend!!!
Jep herken het helemaal, nu 5 weken zwanger!

Succes!!
Al thuis? Spannend zeg
Refresh refresh refresh....
Life is a fairytale told by an idiot
Ben erg benieuwd!
Haha nee onderweg. Minuut of tien ben ik thuis. Ga meteen testen en jullie zijn de eerste die het horen (wat een leuk forum dit)!!!
Spannend! Veel succes met testen :D
Spannend!
Zit te trillen op mn stoel.....kleurde echt meteen twee duidelijke streepjes!!!! Duidelijker kan gewoon niet.....whaaaaaaaaa.....
Ik vind het ook spannend
Oh crosspost! Gefeliciteerd!!!!
Gefeliciteerd!
Dank je wel. Ik had een onduidelijk streepje verwacht maar het is zo duidelijk als wat. Jeetje wat bizar....ik ben zoooooo blij....zit helemaal te trillen hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven