VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Of mijn verjaardag (2 sept), da's ook een mooie dag om te bevallen .
O, intussen met mijn moeder gebeld, dus mijn bericht is alweer oud.

Skype, ja, ik bel op account van Linoleum, met oom en tante in Suriname, vriendinnetje in Boston en en vriendinnetje in Ierland. Ideaal en goedkoop.

Ga nu echt!
quote:anky schreef op 10 augustus 2008 @ 20:46:

[...]

Dat wordt dan 2 dagen na Schorries verjaardag: is dat niet 6 september?

Nee, Schorrie is 28/8 jarig en dat is exact de dag waarop ik 2 weken over tijd ben. Dus graag het kind daarvoor nog, maar ook weer niet te dicht erop . Zo aanstaande woensdag ofzo, dat lijkt me wel prima. Al is 20-08-2008 ook wel een mooie datum.

Maar jouw kinderen schelen dus 2 dagen, heb je er al over nagedacht of je dan de verjaardagen in 1 keer gaat vieren? Ik begin daar nu Schorries verjaardag dichterbij komt wel over na te denken, hoe we dat 'later' gaan doen.
Ank is de titelhouder voor mooie data! Zoon is 06-02-2006 en dochter is 08-02-2008, Freaky gewoon en volgens mij ging het je gewoon om de datum Anky hahahahaha..
quote:Morrie schreef op 10 augustus 2008 @ 20:02:

Zeker weten optie 1 Ely, zeker met die mooie foto die jij er nu op hebt staan.

Hij is wel nog net op tijd, je bent nog niet getrouwd (is het wat overigens? )

Even een heel andere vraag: H&M, had die altijd al dubbele maten? Ik was er gisteren en ineens kon ik niet meer gewoon maat 110 kopen, wat ik wilde, maar moest het allemaal 110/116 zijn. Wat dus veel te groot is voor Schorrie. Echt rete-onhandig, want 98/104 daar doet hij nog maar heel kort mee denk ik.

!

Ik heb hem toegevoegd en gezegd dat ik hem niet ken. Komt vast wel een reaktie op.

Hij heeft wel bekenden van mij bij zijn vrienden staan, dus er zal toch wel een connectie zijn?

Misschien heb ik wel ooit met hem gezoend en weet ik het niet meer

Irritant he Morrie, ik had precies hetzelfde met Zen!

98/104 kan echt niet meer de hele winter en 110/116 veel te groot.

I heb toch maar de grote shirts gekocht en gooi ze in de droger op de heetste stand. Hopen dat dat wat doet

Vrolijk, naar zeg die migraine.

Hoe is het met je vader?

Wind, lekker joh, dat vakantie geslaagd was
quote:vrolijk schreef op 10 augustus 2008 @ 20:52:

Ank is de titelhouder voor mooie data! Zoon is 06-02-2006 en dochter is 08-02-2008, Freaky gewoon en volgens mij ging het je gewoon om de datum Anky hahahahaha..

Daar beschuldigde de verloskundige me ook al van . Ik moet bekennen dat ik stiekem ook wel enorm moest lachen toen 's avonds op 07-02 de vliezen braken (en vervolgens enorm baalde toen de weeën pas 's middags op gang kwamen).

Morrie, ik denk dat ik verjaardagen de eerstkomende jaren wel samen ga doen. Totdat ik echt aan de schoolpartijtjes moet (hetgeen ik zo lang mogelijk uit ga stellen).
Ely, vader is nu een beetje minder. Hij is nu van alle medicatie af aangezien ze dinsdag de EFO gaan doen en daar realistisch ziektebeeld voor nodig hebben. Door geen medicatie is hij nu snel moe aangezien het hartritme stijgt, daalt, en alle overige vage dingen.
Vervelend Vrolijk van je vader. Dat lijkt me inderdaad vermoeiend als je hart opeens sneller en langzamer gaat. Sterkt voor hem (en voor jullie want die zorg hakt er vast ook best in). Hopelijk zien ze dinsdag de oplossing!
Ik ga vroeg naar bed. Volgende week weer druk werkweekje!
quote:Morrie schreef op 10 augustus 2008 @ 20:44:

Vingerverf, dat moet toch zo uit kleding te wassen zijn? Schorrie heeft het op zijn kleren gesmeerd laatst, ik heb zijn shirt echt direct gewassen en vandaag nog een keer, maar er zitten allemaal rode vlekken op. Iemand nog tips? 't Was mijn lievelingsshirt voor hem....Vlekkentovenaar?
Wat naar voor je vader Vrolijk, constant hartritmestoornissen lijkt me zo'n naar gevoel, benauwend!

Elyane, ik heb toch ook de kaartjes maar uit de 110/116 geknipt, ooit groeit hij er wel in en het waren geen dikke truien dus het kan ook nog wel in het voorjaar volgend jaar mocht dat nodig zijn. Gelukkig had ik ook nog een polo in maat 104 gescoord, die kan hij wel nu gewoon aan. Maar verder weet ik nu dat ik voor de winter de H&M maar oversla.
Wat is dat Pammie, zo'n flesje van Sorbo oid wat je bij de supermarkt kunt halen?

Even een heel andere vraag: H&M, had die altijd al dubbele maten? Ik was er gisteren en ineens kon ik niet meer gewoon maat 110 kopen, wat ik wilde, maar moest het allemaal 110/116 zijn. Wat dus veel te groot is voor Schorrie. Echt rete-onhandig, want 98/104 daar doet hij nog maar heel kort mee denk ik.

Ik ging online bestellen en had hetzelfde voor Mannie. Hij zit net in 92 en dan is het óf 86/92 (snel te klein) óf 98/104 (veuls te groot). Irritant.

Thanks Pammie, voor het meeleven!Graag gedaan
Ik heb het bij d drogist vandaan, daar hebben ze een heel arsenaal antilvlekkenspul, voor allerlei verschillende vlekken. Ik heb er 2; voor stiftvlekken en die voor chocoladevlekken.

Had ik zelf kunnen bedenken, morgen maar eens op zoek naar zo'n flesje. Ik heb ze wel, en heb op het shirt vanmiddag ook wat gesprenkeld maar dat was voor fruitvlekken .

Ik vind dat echt heel irritant van H&M met die maten, ik heb het nooit eerder gezien, volgens mij is het nieuw. Het was een van de redenen dat ik nooit iets bij HEMA kocht, maar nu kan ik dus ook al niet meer naar H&M.....

Zal ik een klachtmail sturen, toch niets te doen!
Zo te lezen raakt H&M een hoop klanten kwijt. Hier hetzelfde hoor, Esmannie redt 98/104 ook niet.

Stuur jij maar een mail Morrie. Zal ik het ook doen, hier ook niets te doen
Doe dan ook maar namens mij (Pammie vindt het ook stom!). Overigens zag ik in de catalogus nog genoeg kleding in enkele maten.

Jij bent zwanger, je denkt niet eens aan een bed voor je schoonouders. Dus een vlekkentovernaar is dan ook wel wat hoog gegrepen
Ok, morgen dus vlekkentovenaar halen en H&M mailen.

En in de catalogus kijken wat er in enkele maten te krijgen is en daar evt wat van bestellen.

En naar de VK, en Schorrie naar school, van school, naar school en van school halen. En tortellini kopen en klaarmaken want dat wilde hij eten en hij mocht kiezen.

Sjee, ik krijg het nog druk

Esmee, jij bent toch nog niet met verlof??
Eh ja hoor, ben morgen al 35 weken... Oeps mutsenpraat moet eigenlijk in wit natuurlijk .
Helleu, ben ik weer, laat op de avond zoals gewoonlijk. Knorrie is nog netjes binnen boord? Ik moest trouwens wachten met mijn keizersnede tot na de paasdagen omdat iedereen in de paasdagen ineens ging werpen, het schijnt inderdaad zo te zijn dat zwangere vrouwen zich meer kunnen ontspannen en zich veiliger voelen als hun partner thuis is, en daardoor de bevalling a.h.w. oproepen.

Vrolijk, wat ontiegelijk vervelend van je vader zeg. Kan me je zorgen zo goed voorstellen!

Hihi, Elyane heeft zoveel exen dat ze ze niet eens meer kent! En welkom thuis Wind, leuk dat je vakantie zo goed bevallen is! Geldt trouwens ook voor Lien's vakantie, maar wel jammer dat het huisje tegenviel.

Morrie, ik kan me je emoties goed voorstellen, bij afscheid Schorrie. Ik was niet zwanger maar stond ook te huilen bij laatste schooldag van de kinderen voor de vakantie, want straks gaan ze naar een andere school. En morgen laatste dag op hun huidige BSO, dus dat wordt weer nattigheid, vrees ik.

Ondertussen ben ik hier bezig met het uitroeien van een luizenplaag. Terwijl ik het type, krijg ik alweer jeuk van het idee. Wiske was al een tijdje aan het schurken op haar hoofd, maar ik kon steeds niets vinden. Donderdag nog maar eens gecontroleerd en toen zag ik er eentje van haar tot haar klimmen: hoofdluis! Gatverdegatverdegatver. Ik weet dat het ontiegelijk vaak voorkomt, maar ik vind het toch zo'n ranzig idee. Meteen lotion en een kammetje gekocht, en Suske, Wiske en ik waren de klos, vent hebben ze overgeslagen (kan ik me best voorstellen). Vandaag voor het eerst bij het kammen niets meer gevonden, maar ik blijf nog wel even kammen en voor de zekerheid smeer ik in de loop van de week nog een keer met lotion.

Truste meisjes!
Dubbele maten zijn irritant, hoewel ik nu het geluk heb dat Apie wel aardig richting de 110 schuift, maar of ze 116 redt?

Wel een mail waard, vind ik

Over irritant gesproken: jasses Drop, luizen! Heeft veter veel gel of wax in zijn haar dat ze hem hebben overgeslagen? Dat schijnt nog wel eens te helpen. Zo heb ik bij een luisalarm op het KDV Apie haar haren steeds gevlochten met een laagje lak gespoten. Ze kwam er zonder luis doorheen. Gelukkig zijn S&W en jij er nu bijna vanaf!

Ik ben benieuwd hoe het gegaan is Morrie met Schorrie maar als ik je programma van morgen lees weet ik niet of je tussendoor tijd heb om te komen posten. (en nee dit keer trek ik geen overhaaste conclusie daaruit )

Ik ben aan het werk maar zo tussen de bedrijven door even naar het gemeentehuis mijn rijbewijs verlengen. Vrijdag ook geprobeerd maar toen weggestuurd omdat mijn foto niet voldeed, grrr!
Gats Dropje, luizen! Heeft ze die dan in de vakantie ergens opgelopen, of zou ze ze al hebben sinds school? En je had ze dus zelf ook, heb je dan ook jeuk?

Gelukkig heeft Schorrie ze nooit gehad, ik krijg er ook de griebels van.

Hoe is het met het huis (en met de foto's )?

Nou, Schorrie zit op school. Pffff. Het ging redelijk.

Vanochtend met zijn drietjes erheen gelopen, hij piepte niet dat hij niet wilde dus dat was al wat. Eenmaal daar binnen jas opgehangen en tafeltje gezocht, waar hij niet aan wilde zitten. Hij wilde op schoot bij papa. Maar even een boekje lezen, beker neerzetten enzo. Je zag hem denken: wat doe ik hier! Op een gegeven moment werd het mij ineens te veel, de tranen schoten in mijn ogen. Harrie zag dat en stuurde me naar buiten, ik was echt blij dat we lekker samen gegaan waren!

Ik kon me op de gang wel herpakken gelukkig....

Toen de bel ging liep Harrie weg en Schorrie speerde achter hem aan, hij wilde mee naar huis. Maar ging toen toch met de juf mee naar binnen en toen ik nog even door het raam in de deur keek zag ik hem staan met grote ogen naast zijn stoel terwijl de juf aan de klas vertelde dat hij Schorrie was. Hij huilde niet.

Al met al was het niet zo dat hij het echt geweldig vond, maar hij huilde, krijste en paniekte ook niet..... Ik ben benieuwd of hij na de lunch nog terug wil. Zoals hij nu keek, denk ik niet dat hij echt een fan van school gaat worden .
Stoer hoor Morrie en fijn dat Harrie je wegstuurde, anders was Schorrie vast ook gaan huilen. Het gaat vast goed, hij heeft zo nieuwe - stoute - vriendjes en zijn draai gevonden.

Dochter wilde vanochtend niet eten, door spanning van nieuwe klas enzo, maar is vervolgens in volle tevredenheid naar school gegaan. Een echt lokaal, met nauwelijks speelgoed, groep 3 alweer. En prachtig schoolbord met mooie schrijfletters en in de lcuht een touw met alle getallen van 1 tot 100. Echt leuk en aan haar besteed. Ben benieuwd hoe Kiloknaller dat ooit gaat vinden, dat is echt een heel ander type. Dochter kon al schrijven en maakte echte tekeningen. Kiloknaller krast nog .
O ja en nu kan je dus bevallen. Toe maar !
Ach Morrie, ik krijg al een brok als ik jouw verhaal lees. Het ging toch zeker niet slecht maar Schorrie keek behoorlijk de kat uit de boom zo te horen?

En lien ook al een zenuwachtig meisje. Lief!

En ik zit weer hier te lezen terwijl ik moet werken. Ik ben ook met een niet-zo-leuk-klusje bezig. Beetje ontwijk gedrag van me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven