Napraattopic 25
zondag 22 februari 2015 om 00:18
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 4 maart 2015 om 14:04
quote:hatsetats schreef op 04 maart 2015 @ 14:00:
Dat bedoel ik, 'het is n feit'. Hoe weet je dat nou?
Omdat zijn bloedsuiker dermate hoog is dat het voor allerlei problemen kan (en uiteindelijk gaat) zorgen. Insuline moet er voor zorgen dat je normale waardes hebt, als dit niet het geval is, is het niet goed afgestemd.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor...
Dat bedoel ik, 'het is n feit'. Hoe weet je dat nou?
Omdat zijn bloedsuiker dermate hoog is dat het voor allerlei problemen kan (en uiteindelijk gaat) zorgen. Insuline moet er voor zorgen dat je normale waardes hebt, als dit niet het geval is, is het niet goed afgestemd.
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor...
woensdag 4 maart 2015 om 14:15
quote:Amaqanda schreef op 04 maart 2015 @ 14:04:
[...]
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor...Ja en jij gaat ook maar af op iets dat je leest
[...]
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor...Ja en jij gaat ook maar af op iets dat je leest
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 4 maart 2015 om 14:37
quote:hatsetats schreef op 04 maart 2015 @ 13:53:
[...]
Dat zeg ik 'het lijkt op'. En je zegt iets als 'het is nu duidelijk te weinig'. Ik vind dat niet kunnen vooral omdat je laat blijken vanuit (professionele?) ervaring te spreken.Aangeven dat je beter even bij je arts langs te gaan is geen medisch advies.
[...]
Dat zeg ik 'het lijkt op'. En je zegt iets als 'het is nu duidelijk te weinig'. Ik vind dat niet kunnen vooral omdat je laat blijken vanuit (professionele?) ervaring te spreken.Aangeven dat je beter even bij je arts langs te gaan is geen medisch advies.
woensdag 4 maart 2015 om 16:18
Ik heb professioneel geen enkele ervaring met diabetes en persoonlijk maar zeer beperkt, maar ik weet wel dat de waardes die paulaner noemt (veel) te hoog zijn en dat hij dus met zijn arts moet overleggen over aanpassen van de medicatie.
Als dat al medisch advies heet, dan kunnen we helemaal geen gesprek meer voeren over medische zaken.
Als dat al medisch advies heet, dan kunnen we helemaal geen gesprek meer voeren over medische zaken.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 4 maart 2015 om 16:21
woensdag 4 maart 2015 om 16:27
woensdag 4 maart 2015 om 16:34
woensdag 4 maart 2015 om 16:51
woensdag 4 maart 2015 om 16:51
woensdag 4 maart 2015 om 16:53
quote:Solomio schreef op 04 maart 2015 @ 16:50:
[...]
Istar is geanonimiseerd.Istar als je terug bent onder een andere nick, hoe zit het met de smileys? Of wordt dat lastig omdat je dan je nick verraadt? Ik wil ook wel even gaan zeiken hoor? Pb maar.
[...]
Istar is geanonimiseerd.Istar als je terug bent onder een andere nick, hoe zit het met de smileys? Of wordt dat lastig omdat je dan je nick verraadt? Ik wil ook wel even gaan zeiken hoor? Pb maar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!