Napraattopic 25

22-02-2015 00:18 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Gebruik vooral de negeerknop, dan merk je het niet als iemand zit te zuigen, provoceren of op de man speelt. En kan die gewoon doorgaan met dat sneue gedrag. Ergens vind ik dat toch een beetje de omgekeerde wereld. Het zal ongetwijfeld aan mij liggen.
quote:Solomio schreef op 04 maart 2015 @ 21:06:

[...]

Mod, op gevaar af dat je denkt dat ik zit te zieken: als je staft is dat toch vaak op de man?Dit.
quote:Gingembre schreef op 04 maart 2015 @ 21:17:

Gebruik vooral de negeerknop, dan merk je het niet als iemand zit te zuigen, provoceren of op de man speelt. En kan die gewoon doorgaan met dat sneue gedrag. Ergens vind ik dat toch een beetje de omgekeerde wereld. Het zal ongetwijfeld aan mij liggen.Nee hoor, vind ik ook. Maar ja je zal maar lijntjes/afspraken hebben, vet handig.
quote:hatsetats schreef op 04 maart 2015 @ 21:03:

[...]

Yep. Ik heb een goede werkgever. En hij heeft goede mensen in dienst.

De mensen die zich niet kunnen voorstellen dat er onder werktijd ruimte is voor andere zaken, die kunnen die verantwoordelijkheid waarschijnlijk niet aan en moeten fijn ergens gaan werken waar allerlei suffe regeltjes gelden.Met deze post schop je tegen heel veel schenen, alsof we allemaal een baan kunnen krijgen zoals jij hebt. Vooropgesteld dat we dat willen natuurlijk, er is nog heel veel dankbaar werk waarbij er niet eens mogelijkheden zij om tussendoor te forummen. Bij wie reken jij je boodschappen af bijvoorbeeld? Van wie hebben jouw kinderen les op school? En als je onverhoopt in het ziekenhuis ligt, dan hoop je ook niet dat de verpleging effe lekker op een forum rondhangt als jij iemand nodig hebt om te gaan kakken.
En met veel stafjes hebben de mods het ook wel druk natuurlijk. Met snel foutjes wegpoetsen uit het modtopic ook, maar ach. ;)
quote:sandt2.0 schreef op 04 maart 2015 @ 21:22:

[...]

Met deze post schop je tegen heel veel schenen, alsof we allemaal een baan kunnen krijgen zoals jij hebt. Vooropgesteld dat we dat willen natuurlijk, er is nog heel veel dankbaar werk waarbij er niet eens mogelijkheden zij om tussendoor te forummen. Bij wie reken jij je boodschappen af bijvoorbeeld? Van wie hebben jouw kinderen les op school? En als je onverhoopt in het ziekenhuis ligt, dan hoop je ook niet dat de verpleging effe lekker op een forum rondhangt als jij iemand nodig hebt om te gaan kakken.
Ik kan me echt mateloos irriteren aan mensen die andermans manier van opvoeden belachelijk maken en zelf geen kinderen hebben. Tips geven kan altijd, ook als je geen kinderen hebt. Maar dat veroordelende en afkeurende vind ik zo dom als je zelf geen kinderen hebt en geen idee hebt hoe het kan zijn.

Ik dacht altijd dat dat voorbehouden was aan EN, maar sinds die weg is zijn er een paar ingesprongen om dat gat op te vullen, of ze vallen nu meer op omdat EN er niet is.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 maart 2015 @ 21:16:

[...]

Ga gewoon ergens heen waar ze op je zitten te wachten mens. Done
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 maart 2015 @ 21:11:

[...]

Goh, die ban heeft wel indruk op jou gemaakt he, je klinkt wel een beetje TAMmetjes nu

quote:Amaqanda schreef op 04 maart 2015 @ 21:24:

Ik kan me echt mateloos irriteren aan mensen die andermans manier van opvoeden belachelijk maken en zelf geen kinderen hebben. Tips geven kan altijd, ook als je geen kinderen hebt. Maar dat veroordelende en afkeurende vind ik zo dom als je zelf geen kinderen hebt en geen idee hebt hoe het kan zijn.

Ik dacht altijd dat dat voorbehouden was aan EN, maar sinds die weg is zijn er een paar ingesprongen om dat gat op te vullen, of ze vallen nu meer op omdat EN er niet is.Over welk topic heb je het? Of in het algemeen?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Amaqanda schreef op 04 maart 2015 @ 21:24:

Ik kan me echt mateloos irriteren ergeren aan mensen die andermans manier van opvoeden belachelijk maken en zelf geen kinderen hebben. Tips geven kan altijd, ook als je geen kinderen hebt. Maar dat veroordelende en afkeurende vind ik zo dom als je zelf geen kinderen hebt en geen idee hebt hoe het kan zijn.

Ik dacht altijd dat dat voorbehouden was aan EN, maar sinds die weg is zijn er een paar ingesprongen om dat gat op te vullen, of ze vallen nu meer op omdat EN er niet is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Met deze post schop je tegen heel veel schenen, alsof we allemaal een baan kunnen krijgen zoals jij hebt. Vooropgesteld dat we dat willen natuurlijk, er is nog heel veel dankbaar werk waarbij er niet eens mogelijkheden zij om tussendoor te forummen. Bij wie reken jij je boodschappen af bijvoorbeeld? Van wie hebben jouw kinderen les op school? En als je onverhoopt in het ziekenhuis ligt, dan hoop je ook niet dat de verpleging effe lekker op een forum rondhangt als jij iemand nodig hebt om te gaan kakken.lezen wat er niet staat is ook n kunst
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
EN had toch een maandban en niet eentje voor het leven?

Gebruik vooral de negeerknop, dan merk je het niet als iemand zit te zuigen, provoceren of op de man speelt. En kan die gewoon doorgaan met dat sneue gedrag. Ergens vind ik dat toch een beetje de omgekeerde wereld. Het zal ongetwijfeld aan mij liggen.

En het werkt niet.

Je kunt iemand wel onder de negeerknop zetten, maar als dan vervolgens alle postings van die persoon gequote worden, dan zit je de shit die je wilde negeren alsnog te lezen, zonder dat je het wil.

Dus het is echt een bullshit advies. Klinkt leuk, maar je kunt er niets mee.
quote:Rasa* schreef op 04 maart 2015 @ 21:26:

EN had toch een maandban en niet eentje voor het leven?Het wordt echt tijd dat ze terug komt.
Life is short. Eat dessert first.
quote:ThunderassMan schreef op 04 maart 2015 @ 20:43:

[...]

Ik dacht dat jullie allemaal een uitkering trokken?

Waarom?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 maart 2015 @ 21:26:

[...]

En het werkt niet.

Je kunt iemand wel onder de negeerknop zetten, maar als dan vervolgens alle postings van die persoon gequote worden, dan zit je de shit die je wilde negeren alsnog te lezen, zonder dat je het wil.

Dus het is echt een bullshit advies. Klinkt leuk, maar je kunt er niets mee.Ook dat inderdaad nog.
Als ik t advies van de mod op moet volgen kan ik t halve napraat wel onder de negeer zetten lol.
Ik heb ook een fantastische werkgever momenteel, die geeft me zo weinig werk dat ik ook de hele dag kan forummen.

Tegen een belachelijk hoog uurloon.

Ik lach jullie dus allemaal uit.

Gebruik vooral de negeerknop, dan merk je het niet als iemand zit te zuigen, provoceren of op de man speelt. En kan die gewoon doorgaan met dat sneue gedrag. Ergens vind ik dat toch een beetje de omgekeerde wereld. Het zal ongetwijfeld aan mij liggen.Dat zeg ik, dan kan ik half napraat onder de negeer zetten.

[...]

Met deze post schop je tegen heel veel schenen, alsof we allemaal een baan kunnen krijgen zoals jij hebt. Vooropgesteld dat we dat willen natuurlijk, er is nog heel veel dankbaar werk waarbij er niet eens mogelijkheden zij om tussendoor te forummen. Bij wie reken jij je boodschappen af bijvoorbeeld? Van wie hebben jouw kinderen les op school? En als je onverhoopt in het ziekenhuis ligt, dan hoop je ook niet dat de verpleging effe lekker op een forum rondhangt als jij iemand nodig hebt om te gaan kakken.Ik lees totaal iets anders. Ze noemt toch geen beroepen? Ze heeft het over de instelling van mensen, niet over de beroepen van mensen.
quote:Solomio schreef op 04 maart 2015 @ 21:26:

[...]

Over welk topic heb je het? Of in het algemeen?

Topic van betjebig. Die is wel een beetje gek hoor, maar ik heb daar al een aantal mensen zien posten die geen kinderen hebben en heel graag willen zeggen hoe belachelijk ze het aanpakt. Ga lekker zelf een kind uitpoepen en speel de perfecte mama.

Ik erger () me trouwens ook aan mensen met kinderen die iemand anders vanwege opvoeding belachelijk maken, maar die zijn vaak minder veroordelend en meer helpend.
quote:Star schreef op 04 maart 2015 @ 21:33:

[...]

Ik lees totaal iets anders. Ze noemt toch geen beroepen? Ze heeft het over de instelling van mensen, niet over de beroepen van mensen.Dat. Gottegot dat het nog moet worden uitgelegd...
quote:Amaqanda schreef op 04 maart 2015 @ 21:34:

[...]

Topic van betjebig. Die is wel een beetje gek hoor, maar ik heb daar al een aantal mensen zien posten die geen kinderen hebben en heel graag willen zeggen hoe belachelijk ze het aanpakt. Ga lekker zelf een kind uitpoepen en speel de perfecte mama.

Ik erger () me trouwens ook aan mensen met kinderen die iemand anders vanwege opvoeding belachelijk maken, maar die zijn vaak minder veroordelend en meer helpend.Ik heb wel kinderen en heb vaak wat moeite met betjebig. Maar doe mijn best daar. Vandaag
quote:Star schreef op 04 maart 2015 @ 21:33:

[...]

Ik lees totaal iets anders. Ze noemt toch geen beroepen? Ze heeft het over de instelling van mensen, niet over de beroepen van mensen.Ik lees het anders en ik ben er nog niet uit of ik dat moedig of dom vind, zo vlak na een waarschuwingsposting van de moderator en net na een ban van 48 uur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven