Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
...
Probeer berichtje op de groep te plaatsen, maar die loopt steeds vast

Dus: heb nog een stapel kind-/zwanger-/mamatijdschriften. Liefhebbers?

Smakelijk JL!
...
Haha, nee, heb alles netjes gelezen. Voel me een wijs mens nu

Goed dat je er wat relaxter in staat deze maand. Is vast veel beter. Gewoon hard werken en hopen dat je scoort (zit in de voetbaltermen, Moman is FIFA op de Xbox 360 aan het spelen
@ Babymerel: er is niks loos hoor. Ik zag dat die topicstarter lievemerel heette, en dacht dat jij het was. Diegene schrijft alleen 24 te zijn en nog geen kindje te hebben! Of ben jij dat in cognito?

@ Mogalie: is ook zo, jullie schrijven té veel hoor!!! hihi. Bij deze is de sorry ingetrokken.

@Tatje: jammer van de baan, op naar de volgende.

Hier alles oke, ipv aftellen naar een nod ben ik aan het aftellen voor de datum dat we de sleutel krijgen! Nog tot 1 okt
Oeeeeeh, spannend Roadster! Moet er veel gebeuren?
...
@Lisa, ouders hebben laatst de zolder opgeruimd, dus toen hebben ze meteen mijn oude boeken en speelgoed hier neergezet. Leuk, leuk, leuk! En voor mijn nichtje(s) heb ik ook vanalles gekocht. Maar het trekt wel ja!
Jááá Mogalie, vind ik geweldig, doe maar zwanger dan! Dat komt tenslotte voorafgaand aan kinder en mama! ahah
@Lisa, nog niet helemaal begonnen, na volgende week gaan we los! Inderdaad gaat de tijd snel als je overal éven' inkijkt!
quote:Roadster schreef op 11 augustus 2008 @ 20:18:

Jááá Mogalie, vind ik geweldig, doe maar zwanger dan! Dat komt tenslotte voorafgaand aan kinder en mama! ahahHet zit wel een beetje door elkaar, maar mail me even je adres, dan stuur ik er een paar op!
hoe kom ik bij de groepssite????
Ik heb hem in mijn favorieten gezet: http://groups.msn.com/ en dan inloggen en dan kun je rechtsboven bij 'mijn groepen' doorklikken naar de groep....
...
Is dat met een rood cassettebandjesverzamelding? Verhalen als: het lelijke eendje, sneeuwwitje, enz? Dan wel, anders niet ;)
...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar kon ik uuuuuren naar luisteren!

Ga even met Moman bankhangen. Tot morgen!
...
Hee hallo allemaal!

Ben hier maar heel even snel, reageer dus morgen op jullie allemaal. Ben nu het overzicht een beetje kwijt...

@Lisa: Jaaaaaaa de Lecturama sprookjes met de 'ping'. Fantastisch vond ik dat. Mijn vader had vroeger connecties bij de lecturama, dus ik kreeg ze allemaal voor niets, samen met alle suske en wiskes, kuifjes en asterixen. Ge-wel-dig.

Zit er nu zelfs aan te denken om de verzamel dvd van kinderen voor kinderen te kopen. Mijn nichtje van twee vond het laatst geweldig om die videotjes op youtube te bekijken. Lekker jeugdsentiment.

@all: Ben een beetje aan het uitnodigen geslagen op hyves en heb al een aantal van jullie teruggevonden. Leuk!
o, ja, geweldig. Ik had er heel veel. Zat dagen in mijn eentje bij de stereotoren op een kussentje met een boek voor me. En dan dat pingetje als je de blz op moest slaan. Geweldig!!!
haha, florence en ik kruisen elkaar. denken allebei aan dat pingetje.

Mijn favoriet was eelco?? en de vliegende stofzuiger.
Hahaha, wat lachen dat jullie die rode 'ping' boeken ook kennen! Mijn ouders hadden vroeger smilies op de cassetterecorder geplakt (als gebruiksaanwijzing; ik kon nog niet lezen) en als ik dan op zondagochtend om 7 uur wakker was kon ik ze zelf afspelen. Ik zie mezelf nog zo zitten..
W
Ow jaaaa Kruimel! De vliegende stofzuiger!!!! Die was zoooo cool. Even denken, wat had je nou nog meer.

Oke, ik heb het even opgezocht: Je zat heel dicht in de buurt kruimel, het was Aldo en de vliegende stofzuiger

Andere toppers: brammetje braam, manusje kunstmaan, Maarten het aardige monster, prins Noggin. Ik krijg echt flashbacks!

@JL: bedankt voor je uitnodiging. Jouw had ik nog niet 'gespot' .
@Tatje...balen van die baan. Maar als je dan straks de perfecte baan hebt, denk je....ja, het heeft vast zo moeten zijn!!

@Mo...komt er al wat???

@Aruba en Just...geldt voor jullie allebei...Op je gevoel afgaan!! En Just, ik zou niet teveel gaan doemdenken als ik jou was.

@All...mijn eerste afspraak bij de gyn staat. Op woensdag 27 augustus om 11.30uur. Volgende week belt mijn ha nog even (was nu op vakantie) voor een verwijsbrief. Ik krijg dan ook een echo. Ben dan precies 8 weken zwanger.

Ik hoop dat alles oké is!!!! Nog twee weekjes wachten....wachten duurt lang hé????

Morgen ff lekker shoppen met ma en kids. En ff de catalogus van prenatal halen!!

Verder voel ik me wel redelijk. Slaap alleen beetje slecht, want zo gauw ik ga liggen wordt ik misselijk en krijg ik maagzuur. Moe ben ik ook nog steeds heel erg. Vanmiddag nog weer van 2 tot kwart voor vier op de bank liggen slapen!! (manlief heeft altijd vrij op maandag) Gelukkig nog niet heel erg veel ochtendmisselijkheid. Alleen word ik 's morgens wel een beetje onpasselijk van sommige geuren. Zoals brood bv. Dat had ik in mijn vorige zwangerschappen ook. Maar tis nog niet zo erg dat ik de pot moet knuffelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven