Napraattopic 25

22-02-2015 00:18 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 04 maart 2015 @ 21:26:

[...]

lezen wat er niet staat is ook n kunst

Is wel jouw grote probleem hé? Dat mensen nooit lezen wat jij bedoeld. Toch bijzonder dat dat zo vaak gebeurd.

Waar zou dat aan liggen?
quote:hatsetats schreef op 04 maart 2015 @ 21:35:

[...]

Dat. Gottegot dat het nog moet worden uitgelegd...Ja ik ben in een goede bui vandaag
quote:Amaqanda schreef op 04 maart 2015 @ 21:36:

[...]

Is wel jouw grote probleem hé? Dat mensen nooit lezen wat jij bedoeld. Toch bijzonder dat dat zo vaak gebeurd.

Waar zou dat aan liggen?

Toch begrijp ik haar wel.

Maar er zijn gewoon wat allergietjes hier
Misschien moet je de post van de mod nog eens kezen Ama.

Star, een heeeeeeele goeie bui! Ik ook!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 maart 2015 @ 21:36:

[...]

Ik lees het anders en ik ben er nog niet uit of ik dat moedig of dom vind, zo vlak na een waarschuwingsposting van de moderator en net na een ban van 48 uur.

Dat heb ik allemaal niet meegekregen, ik kom net weer eens kijken.

Ik heb een werkgevert met stomme regeltjes namelijk
Yep. Ik heb een goede werkgever. En hij heeft goede mensen in dienst. 

De mensen die zich niet kunnen voorstellen dat er onder werktijd ruimte is voor andere zaken, die kunnen die verantwoordelijkheid waarschijnlijk niet aan en moeten fijn ergens gaan werken waar allerlei suffe regeltjes gelden.

quote:hatsetats schreef op 04 maart 2015 @ 21:26:

[...]

lezen wat er niet staat is ook n kunstTussen de regels schrijvenis pas kunst, je schrijft het zo, dat het er niet staat. En toch leest iedereen het zo!
Van wie is dat motto Hats?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 04 maart 2015 @ 21:36:

[...]

Ik heb wel kinderen en heb vaak wat moeite met betjebig. Maar doe mijn best daar. Vandaag Volgens mij heeft ze het best zwaar. Goed dat ze opvoedhulp heeft gezocht.
quote:Star schreef op 04 maart 2015 @ 21:37:

[...]

Toch begrijp ik haar wel.

Maar er zijn gewoon wat allergietjes hier Welnee!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:sandt2.0 schreef op 04 maart 2015 @ 21:38:

De mensen die zich niet kunnen voorstellen dat er onder werktijd ruimte is voor andere zaken, die kunnen die verantwoordelijkheid waarschijnlijk niet aan en moeten fijn ergens gaan werken waar allerlei suffe regeltjes gelden.

[...]

Tussen de regels schrijvenis pas kunst, je schrijft het zo, dat het er niet staat. En toch leest iedereen het zo!

Praat even voor jezelf.

Jij gaat er automatisch vanuit dat ze neerkijkt op de voorbeelden die jij aanhaalt, dat vind ik pas naar.
quote:Nouschi schreef op 04 maart 2015 @ 21:39:

[...]

Welnee!O zie ik ze weer eens vliegen?
quote:hatsetats schreef op 04 maart 2015 @ 21:37:

Misschien moet je de post van de mod nog eens kezen Ama.

Star, een heeeeeeele goeie bui! Ik ook!Nee hoor. Ik vind dat ik helemaal niks verkeerds doe of zeg.
quote:sandt2.0 schreef op 04 maart 2015 @ 21:38:

[...]

U

Tussen de regels schrijvenis pas kunst, je schrijft het zo, dat het er niet staat. En toch leest iedereen het zo!Iedereen?
quote:Nouschi schreef op 04 maart 2015 @ 21:38:

Van wie is dat motto Hats?Beetje van mezelf, beetje van mn fanclub!
quote:Star schreef op 04 maart 2015 @ 21:40:

[...]

O zie ik ze weer eens vliegen?Ja zoals gewoonlijk komt er weer niks zinnigs uit.
quote:Star schreef op 04 maart 2015 @ 21:40:

[...]

Praat even voor jezelf.

Jij gaat er automatisch vanuit dat ze neerkijkt op de voorbeelden die jij aanhaalt, dat vind ik pas naar.Waard en gasten denk ik dan maar.
quote:Amaqanda schreef op 04 maart 2015 @ 21:39:

[...]

Volgens mij heeft ze het best zwaar. Goed dat ze opvoedhulp heeft gezocht.Zeker!
quote:Amaqanda schreef op 04 maart 2015 @ 21:36:

[...]

Waar zou dat aan liggen?

Dat is precies de bedoeling.

Het zó formuleren dat iedereen gaat reageren, maar daarna zeggen dat men niet leest omdat dat er niet staat.

't Is een aangeleerd kunstje.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Nouschi schreef op 04 maart 2015 @ 21:42:

[...]

Ja zoals gewoonlijk komt er weer niks zinnigs uit.Zeg hoer (mag tegenwoordig, gisteren geleerd) is er geen voetbal vanavond ofzo?
quote:hatsetats schreef op 04 maart 2015 @ 21:41:

[...]

Beetje van mezelf, beetje van mn fanclub!Oh, ik dacht al wie heeft dat uit zijn/haar toetsenbord geslingerd.
quote:Nouschi schreef op 04 maart 2015 @ 21:44:

[...]

Oh, ik dacht al wie heeft dat uit zijn/haar toetsenbord geslingerd.Betere knip en plak werk!
Zo, ik ga slapen
quote:Star schreef op 04 maart 2015 @ 21:43:

[...]

Zeg hoer (mag tegenwoordig, gisteren geleerd) is er geen voetbal vanavond ofzo?Ik kijk Ali B.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven