En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik zal het zo spoedig mogelijk even overleggen, Wen. Moet ie eerst terugmailen.
quote:Poezewoes schreef op 11 augustus 2008 @ 09:54:

[...]

Leuk en lekker is ie zeker Leo... ik stuur je wel even een fotootje vanaaf, kun je punten geven. En mij op waarde schatten ging ook vrij goed, ik voelde me net een prinsesje zaterdag. Hij is erg lief voor mijn ego.

Lieve Poez, als je geen zin hebt om serieus te gaan zitten doen, moet je dit even overslaan Maar ik denk dat dat gevoel nu juist is waar je alert op moet zijn. Dat hij je ego opkrikt en je het gevoel geeft bijzonder te zijn. Dat draait namelijk om je zelfvertrouwen, dat door hem beïnvloed wordt. Zeg maar eens hardop: mijn ego is van mij

Serieus, ik denk dat het daarom draait. Niet de vraag of je hem kan vertrouwen, maar of je jezelf kan vertrouwen. Als jouw basis goed is, als je weet dat je jezelf leuk vindt ook als hij dat niet meer vindt (al die dingen die hij over jou zei, vind je die zelf ook, zat je druk te knikken toen hij die zei?), dan zit het goed. Als je dat gevoel niet hebt... dan zou ik me daar vooral op gaan richten. Dus je leven helemaal zo gaan invullen dat hij een leuk extraatje is en er goed opletten dat het stiekem niet om hem gaat draaien.

kopje,

dubio
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 11 augustus 2008 @ 12:10:

Zeg maar eens hardop: mijn ego is van mij

Die ga ik onthouden. En voor de spiegel zeggen. 10 keer per dag minstens!
Ik zit hier ook smakelijk te lachen om je post, dubiootje, dank je wel.

Ik denk dat er op zich niet veel mis is met mijn ego, ik zit wel goed in mijn vel. Maar uiteindelijk heeft iedereen zo zijn onzekerheidjes, toch?

Hij heeft niet eens zoveel gezegd, maar zijn hele houding deed mijn, normaal gesproken glimlachende, ego hardop spinnen....

Dus niet zozeer dat hij mijn ego opkrikt, als wel dat hij er gewoon heel lief voor is.
Poez,wat een leuke berichtjes allemaal!! Geniet ervan hoor,dan komt het goed :-)
Ego: check

Zelfvertrouwen: check

Verliefdheid: check!

Ik zou zeggen: ga ervoor!
Ga in therapie!
Ik doe mijn best, Dubiootje, ik doe mijn best.....
Heeft ie al gereageerd???????????????
Vast nog niet, anders hadden we dat hier kunnen lezen, vermoed ik.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Nee, nog niet gereageerd. Maar dat verwacht ik eigenlijk ook niet voor een uur of 8, 9 vanaaf.
Jaaaa hij heeft gemaild! En daarna hebben we even gebeld. Helemaal goed en de volgende afspraak staat!

Hij vroeg voorzichtig of ik nog in was voor de afspraak....

Oh meiden dit is een lieffie!
Jaaaaa leuk!!!!!

Ben blij voor je Poez!

Wauw Poez, dit klinkt echt goed...

* zwijmel zwijmel *
Ja goed he... heb het er warm van, hahaha.
Vertel eens wat over hem?

Kleur ogen

Kleur haar

Wat voor soort haar

Wat voor soort type man

Beroep

Wat doet zijn vader ;) ;)

Leeftijd

Brand los Poez!
Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(ik zat al de hele avond voor je te duimen)
Tips voor de taart !!!

linkje: Héle mooie taarten !!!!

Whahaha, Shine. Ik zal niet te veel uitwijden, ivm herkenning. Maar hij is begin veertig, zwart haar bruine ogen en ziet er goed uit. MyleneValerie heeft net een foto gezien en die noemt het een snoepie. Volgens mijn zus heeft ie een goeie kop en mijn vriendin vond hem een hele rustige, lieve uitstraling hebben.

En ik vond hem meteen al prachtig toen ik hem voor de eerste keer zag.... het is een lekker ding!
Moppetoet, kom jij die dan bakken? Reuze leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn!
Wat leuk Poezewoes! He wat heerlijk.

Blij voor je!
quote:Poezewoes schreef op 11 augustus 2008 @ 21:49:

Whahaha, Shine. Ik zal niet te veel uitwijden, ivm herkenning. Maar hij is begin veertig, zwart haar bruine ogen en ziet er goed uit. MyleneValerie heeft net een foto gezien en die noemt het een snoepie. Volgens mijn zus heeft ie een goeie kop en mijn vriendin vond hem een hele rustige, lieve uitstraling hebben.

En ik vond hem meteen al prachtig toen ik hem voor de eerste keer zag.... het is een lekker ding!

Nou weet ik toevallig dat MV een hele goede smaak heeft, dus die man van jou mag er zijn hoor!

Dus hij is én rustig. lief, een snoepie en heeft ook nog eens een goede kop.

Ik gun het je zo Poez! Ga nu naar bed, maar ik blijf dit topic zeker volgen!
Poez, wat vreselijk fijn klinkt dit! Een rustige, lieve, bruinogige gitarist die blijkbaar ook veel aan Poez moet denken! Geniet ervan meid!quote:Poezewoes schreef op 11 augustus 2008 @ 00:23:

[...]

MissMara, had jij eerder een andere nick? Klinkt alsof je Poez best goed kent....

Haha, nee hoor, maar blijkbaar ben je daarin toch net wat minder uniek dan je dacht...
quote:shining schreef op 11 augustus 2008 @ 21:58:

[...]

Nou weet ik toevallig dat MV een hele goede smaak heeft, dus die man van jou mag er zijn hoor!

Dus hij is én rustig. lief, een snoepie en heeft ook nog eens een goede kop.

Ik gun het je zo Poez! Ga nu naar bed, maar ik blijf dit topic zeker volgen!Het is echt een lekker ding!!!!!!!!!!!! Mmmmmm zou ik zeggen als die langs zou lopen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
.
anoniem_37343 wijzigde dit bericht op 11-08-2008 22:16
Reden: Lamaar. Waar zit ik met mijn hoofd?
% gewijzigd
O ja hoor, al een paar keer voorbij zien komen... ergens in het begin.

edit: Wij weten wel waar je met je hoofd zit... 200 km hier vandaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven