En ineens doe ik het ook.....
maandag 11 augustus 2008 om 00:02
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.
Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.
En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.
Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.
Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.
Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?
Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.
En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.
Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.
Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.
Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
maandag 11 augustus 2008 om 22:40
Toen nog niet veel romantiek hoor, Chardonnay. Wist niet eens dat hij mij ook leuk vond.... Wel veel gekletst toen maar we waren daar met kinderen en nog een heleboel andere single-ouders. Daarna de foto's van de vakantie heen en weer gemaild en toen volgde de uitnodiging om een keer een borrel te doen, toen ik voor mijn werk naar zijn stad moest. En toen bleek dat hij mij ook heel erg leuk vond....
maandag 11 augustus 2008 om 22:55
maandag 11 augustus 2008 om 23:43
dinsdag 12 augustus 2008 om 08:02
dinsdag 12 augustus 2008 om 16:59
Dank jullie wel lieverds. Snoepie he Yas?
Liev, ik voel me ook haske blij, zeker na zijn mailtje en ons babbeltje gisteraaf!
Het begint anderen ook op te vallen. Mijn collega zei dat ze nog nooit zo'n big smile van mij gezien had, dan als ik over hem vertel. Vanmiddag op t schoolplein zei een medemoeder: Meid, wat straal je. Goeie vakantie gehad? Ja, nou! LOL
Liev, ik voel me ook haske blij, zeker na zijn mailtje en ons babbeltje gisteraaf!
Het begint anderen ook op te vallen. Mijn collega zei dat ze nog nooit zo'n big smile van mij gezien had, dan als ik over hem vertel. Vanmiddag op t schoolplein zei een medemoeder: Meid, wat straal je. Goeie vakantie gehad? Ja, nou! LOL
dinsdag 12 augustus 2008 om 19:56