Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Sd houdt het ook op rupsies (vind ze ook wel schattig)

Hmmm bindingsangstig,vind ik een eng iets hoor

Hoorde laatst van een vriendinnetje wel een hele mooie

" bindingsangst bestaat niet, als de liefde echt is overwint het de angst"

En weet je, ik geloof ook echt dat dat zo is!

Tsja, wat voor carrieremoef wil ik?

Goeie vraag, ga ik vanacht eens over nadenken

Zit nu 15 jaar in de tandheelkunde en wil eigenlijk iets anders

Trusten allen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Tandheelkunde verdiend toch veel centjes ?

Vleer wil graag tandartsassistente worden ..

Over rapporten gesproken .. kwam de mijne laatst tegen tijdens t verhuizen..

Vleer let niet op

Vleer is veel naar buiten aan het kijken

Vleer is rumoerig

Vleer kan zich slecht concentreren

Vleer praat teveel

Vleer is slordig met schrijven

Vleer rekent niet met haar vingers

Vleer is te druk

Vleer is nieuwsgierig

Vleer is haantje de voorste

Vleer goed je best blijven doen

Vleer veel succes in groep 5 wel op blijven letten

Vleer ....

Vleer ...

Vleer ... ...
@SD ik sluip niet meer weg....

Boompje is geplant
Pop, heel veel plezier vandaag met je nieuwe klas!!

Vleer, tandartsassistente is LEUK!

ik zeg, gewoon doen, krant openslaan en bij de eerste vacature gelijk bellen.

Ik durf mijn rapporten niet eens te pakken eigenlijk, vrees dat er iets soortgelijks staat in de mijne

Meta, denk je echt dat we vluchtgedrag aan het vertonen zijn?

Laatst zei namelijk iemand tegen mij:

"Bindingsangst bestaat niet, als de liefde sterk genoeg is wint het van de angst"

wat was jij trouwens nog belachelijk laat wakker zeg!

Ik heb wel de neiging om dat te geloven eigenlijk.

*SD heeft vandaag een typisch gevalletje after wedding dip.*

Moet steeds een beetje huilen...
Goedemorgen allemaal .

Vleer heeft kut geslapen , enorm gedroomd over RPO... En met een hele nare bijsmaak wakker geworden.. Wanneer verdwijnt die gast helemaal uit mijn hoofd ?

Vandaag schoonmaakdag ... ga zo maar eens beginnen... naaaa mijn 1e kop koffie
Vleer kijkt om zich heen en denkt na over waar ze zal beginnen met schoonmaken ...

Keuken , badkamer , washok , woonkamer , toilet , slaapkamer , slaapkamer 2 .. Helluppppp
Vleer, doe eerst nog maar een bakkie koffie...

Wat heb je gedroomd over de RPO man dan?

SD een baaldag, wordt ook niet beter ben ik bang!
Ivy heeft ook een baaldag. Past wel bij het weer

Schoonmaken probeer ik altijd volgens een systeem te doen, maar uiteindelijk komt het er op neer dat er geen enkele logica in zit. Nou ja, uiteindelijk is het wel schoon, als ik eenmaal verzonnen heb waar ik dan ga beginnen
Dan roepen we 12 augustis gewoon uit tot Nationale Singles Baaldag!

Schoonmaken kan ik maar op 1 manier, alles te gelijk

waar het dus op neer komt is dat het eerst een nog veul grotere puinhoop wordt voor het ergens op gaan lijken....
Vleer heeft huis schoon !!!

Vleer is ook van de .. alles in 1 keer ..

Voordeel bij mij is dat er nog niet veel in staat.. maar dat vind ik al te veel .. Vleer gaat dus geen plantjes en andere tierelateintjes kopen ... Veulll te veulll schoonmaken dan ..

Badkamer en toilet is t leukste kan je met veulll chloor werken... Dat ruikt lekker frissss Fuck de natuur \\:-)//

RPO kwam in droom voor dat ie voor de deur stond en ik hem niet binnen wilde laten , maar uiteindelijk toch overstag ging en hem binnen liet en hij bij mij bleef slapen met alle gevolgen van dien. Dat ik zwanger van hem raakte en hij mij liet zitten , maar maanden later op de stoep stond dat hij toch wel een gezinnetje wilde vormen.

Vleer uiteindelijk met een andere man er vandoor ging maar na 2 jaar toch weer bij RPO terecht kwam..

Vleer houd van dramaromantische dromen
Vleer heeft beloofd voor dinnetje te koken .. Heeft spaghetti op menu staan .. Maar dat betekend dat vleer ook nog naar de winkel moet om groente dingen enzo te kopen ..

Vleer net smsje krijgt van BTM dat hij ook komt eten .. Vleer nu ook weer met kissie bier moet sjouwen ..
Vleer zag vannacht schoonspringers in t water duiken en vond dat zeeeeeer apetijtelijk om te zien .. wat een goddelijke lichamen hebben die OS spelers toch

Verwacht vandaag haar nieuwe dekbedovertrek
En over 3 weken de ander :

Oh, die is mooi Vleer!

*blikt nog eens naar de eerste foto*

Waar heb je die vandaan?

Hier gaat ook alles in 1x. Gevolg nu is dat elke kamer half opgeruimd is, ik de linnenkast leeggetrokken heb en dat nu allemaal op de grond op de overloop ligt en de wc half schoongemaakt. De badkamer had ik van de week al gedaan

En wat een droom zeg
Die 1e komt van Wehkamp .. de 2e komt van Otto ..

Die 2e heb ik gewoon genomen omdat ik overal Mi vida Loca heb staan.. Zo heet ik op RP en vaak vind je die tekst ook terug in mijn msn naam hehe

Lijkt mij best geinig om een RP date in bed te hebben liggen die mijn nickname daarvan kent en dan ook nog onder zon dekbed ligt ;)
tja en die droom .. denk dat t komt vooral door al die zwangeren en hun problemen in mijn omgeving..

En tja RPO .. zo af en toe duikelt ie nog es op in mijn gedachten .. Soms goed soms geeft t me een naar gevoel..

De manier waarop hij dingen heeft gedaan , kan mij af en toe nog steeds dwars zitten ..
Vleer, super dat je huisje al lekker schoon is, voor jou !

Ik heb gisteren mijn baaldag gehad. Na een lekker weekend was ik gisteren nog een dagje vrij en had me voorgenomen om huisje eens te poetsen en mijn was op te ruimen enzevoorts.... maar helaas, kwam pas om 13.00 uur uit bed (lag er ook pas om 01.00 uur in en de nacht ervoor had ik maar 2,5 uur geslapen) en het enige wat ik heb gedaan is een wasje gedraaid . Verder ben ik niet van mijn bank afgeweest waar ik me had genesteld met een lekker boek en wat tijdschriften....

SD, dus een leuke date gehad zaterdag !!!! Ja, en nu lekker rustig aan doen en heerlijk genieten.... spannend.
1e dekbed is binnen en zit inmiddels in de wasmachine.. Zussje komt straks koffie drinken . en neemt nog wat troep mee aan beddengoed wat daar nog lag.. Vleer wel nieuw dekbedovertrek maar geen nieuw hoeslaken.. Dat kan natuurlijk niet.

Jola.. die baaldaggies zijn best goed zo af en toe ..
oh, leuke dekbedovertrekken... herinnert mij eraan dat ik ook nieuwe moet bestellen voor mijn nieuwe bed....
Vleer is verlanglijstje maken voor haar verjaardag

- gieter (nu fungeert mijn waterkoker als gieter )

- bloemenvazen.. (staat nu 1 bossie gewoon in een emmer )

- hoeslakens (vleer denkt dat die regelmatig verschoond moeten worden als single met versch. bedpartners)

- harde bezem (balkon vegen met zachte veger is niet handig )

- extra borden (overal 2 van is handig als alleen dinnetje komt eten maar vanavond gaat probleem worden , BTM moet maar gewoon uit de pan eten dan )

- paar dozen rose ( telkens 1 a 2 flessen halen is niet handig ze zijn zo op )

- deurmat bij balkondeur ( handdoekkie staat NIET sjiek en geeft rommel )
Wehkamp heeft best leuke overtrekken .. ennnn je krijgt bij je bestelling een gelukskoekje in een doosje .. En smaakt errug lekker
Vleer kauwt op koekje .. bijt nog stukkie van koekie af.. En zit er een papiertje in .. met daarop de tekst dat ik fantastische prijzen kan winnen op wehkamp.nl

God kolere was er bijna ingestikt
*klopt Vleer even krachtig op de rug*

Dat is een leuk lijstje Vleer! Ik heb ook al een hele lijst, maar ben pas over een half jaar jarig

Eigenlijk zie ik gewoon te veel leuke dingen voor mijn salaris :P

De Wehkamp heeft zeker leuke zeg. Heb er iig eentje gezien die op de verlanglijst staat nu.

De linnenkast is inmiddels weer ingeruimd en alle was weggevouwen (waren maar 3 manden ofzo :P)

En straks komt iemand een onwijse sta in de weg ophalen die ik via MP heb verkocht. Is er weer wat netjes!
Geeft IvyRosa een schouderklopje..

Is over 1 maand en 2 dagen jarig ...

Gaat straks met zussie nog meer dingen op verlanglijstje zetten..

Morgen met dinnetje naar de Scala voor nieuwe plantjes

Vleer is heel trots want bijna dode plant leeft weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven