VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Mmmhh... brownies!

Nathje, hoe is het gegaan vanmorgen?

Ik zit nog steeds in pyama en zit lekker OS te kijken.

Ook mmmmmhhh..

Vrijdag kennismaking op de creche en BSO waar KW en Bries vanaf 1 september heen gaan.
Brownies zijn al bijna op, Kiloknaller is onmogelijk en ik heb mijn frustatie dus weggegeten....

Halen-lunch-brengen weer achter de rug. Benjamin bij halen ontevreden, bij brengen gelukkig in diepe slaap. Ook even blik op klas Kiloknaller geworpen en juf ziet er aardig uit en klas is in hoofdgebouw, dat had ik ook gevraagd, maar is dus ook gelukt (dochter zat in ongezellige barak).

Dochter gaat om 15.30 met vriendinnetje mee, dat is wel lekker, ik hoef haar pas om 17,00 daar te halen, wellicht kan ik dan nog even wat leuks met Kiloknaller en Benjamin doen (gymschoenen en kleren kopen ofzo ).
Wind, ik wil ook weer vakantie! Was wel lekker geweest; beter dan met plu door de regen naar school in elk geval.
Gymschoenen met klittenband Lien?

Leuk Wind, vrijdag kennismaking. Ik ben benieuwd wat ze er van vinden. Gaan ze ook mee naar die kennismaking trouwens?

Het is hier trouwens nu best mooi weer, de zon schijnt in ieder geval.
Hier inmiddels ook zon en wind, de ervaring leert dat buien alleen vallen bij brengen en halen .

Ja, klittenband . Dochter hoefde geen gymkleren (luie juf), zoon wel, weet niet zo goed wat dan handig is. En dochter moet ook gymkleren nu en wil graag een gympakje, ik geloof dat ze dat bij H&M wel hebben toch, of zijn dat alleen ballet dingen (ook best, maar iets minder roze zou ik ook wel eens fijn vinden...).
Ja, ik neem ze mee. Helemaal niet aan gedacht om ze níet mee te nemen. Het zal toch ook een kennismaking voor hun zijn?

Gymschoenen.. die moeten wij ook nog hebben!

Gelukkig hier nog tot 1 september de tijd
Ik zou ze ook meenemen hoor Wind, heb Schorrie ook altijd overal mee naar toe genomen en bij de basisschool gaven ze het zelfs expliciet aan dat hij bij de rondleiding e.d. mee kon komen.

De juf stelde ons voor de vakantie gerust: die gymschoenen (en een multomap voor de 'werkjes') hoef je echt niet vanaf dag 1 te hebben zei ze. En dat soort dingen hoeft ze tegen mij maar 1 keer te zeggen

Ik geloof trouwens niet dat Schorrie verder ook echt gymkleren moet. Blijkbaar gymmen ze in hun ondergoed ofzo, dat deden wij vroeger ook op de kleuterschool kan ik me herinneren.

Maar bedoel je dat dochter helemaal niet gymt Lien, of dat de juf ze niet in speciale gymkleren wil laten gymmen?
Er zijn 4 combi kleuterklassen op deze school en de andere drie hadden gym in gymkleren, deze (62-jarige) juf liet ze gymmen in ondergoed. Wel gympjes trouwens.
Hee wind, waar blijft die pan met boerenkool nou? \\:-)//
Ja, ze gaat er helemaal niet op in inderdaad Athena. Scherp van je .

Gymmen in ondergoed is wel zo makkelijk, scheelt weer een gymtas enzo.
WIND!

En gymspullen gaan gewoon in schooltas gepropt worden, die tassen raken toch maar kwijt vrees ik. Op school, NSO of weet ik waar, er zijn zoveel plekken waar ze anders die spullen kunnen vergeten. Alles in 1 tas zorgt er hopelijk voor dat ze dat dan meenemen.
O, ik zou de gymspullen gewoon op school laten hangen. De gymschoenen blijven daar in ieder geval gewoon staan. Gelukkig want ik had vooraf al hartkloppingen bij het idee dat ik steeds moest gaan onthouden wanneer ik die spullen mee moest geven.
quote:[message=1801611,noline]Morrie schreef op 12

De juf stelde ons voor de vakantie gerust: die gymschoenen (en een multomap voor de 'werkjes') hoef je echt niet vanaf dag 1 te hebben zei ze. En dat soort dingen hoeft ze tegen mij maar 1 keer te zeggen Bedankt... ik wist dat ik nog iets moest kopen naast de gymschoenen.
Boerenkool? Het is 12 augustus! \\:-)//
Foto's van onze vakantie in de AK.
En een zwangerschapstest, ook een goed idee ?
Ze was ook al de multomap vergeten: zwangerschapsdementie!
Herfsachtig, boerenkool kan best.
Wind, stomme doos!

Kan hier niet op AK. Vanavond thuis maar weer eens poging wagen. Zag dat ik ook nog wat verjaardagen in moet vullen.

Vul jij ook vast de nieuwe geboortedatum in dan, wind?
Ik zal ophouden, maar ik ben níet zwanger (zover ik weet).
Zó in de ignorestand gaan is niet minder dan een keiharde bevestiging hoor.

~ pakt de kalender...even rekenen...hmm... ergens half mei volgend jaar? ~
Hahahahaha
Nee, 27 april
Je dekt je mooi in.

O en die broek mag je aanhouden. Slijmdraden en ander ranzig spul exclusief voorbehouden aan huisarts of vlos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven