dress boy maar dan anders

08-03-2015 23:01 39 berichten
Ik heb ooit 2 dress boys bij de aldi gekocht.

Vind ze heel handig, maar ondertussen echt oerlelijk dus ik wil ze niet mee verhuizen.

Dus wat hebben jullie voor gedragen kledinh die nog een dagje aankan?
Alle reacties Link kopieren
Een kledingkast
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Een douchestang
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:O.L.L.A schreef op 08 maart 2015 @ 23:03:

Een kledingkast Dat vind ik dus geen fris idee im mijn 1 dag grdragen broek er weer in te leggen.
quote:Summerdance schreef op 08 maart 2015 @ 23:06:

Een douchestang Is mss nog niet eens zo'n gek idee, een stang aan de muur
Een (leuke) stoel in de slaapkamer
(Deel van de) muur met verschillende soorten haken (kringloop is hier goed voor). Mijn badjas hangt eraan en ook kleding die nog even kan.

Ook handig voor riemen en kettingen. Je moet er wel van houden, want strak en opgeruimd staat het natuurlijk niet. Past hier prima bij de rest van het huis: georganiseerde chaos.
Of anders misschien een paar mooie sierhaken aan de muur? Crosspost dus mosterd...
Denk aan zoiets in het groot:

http://girlinthegarage.ne ... -necklaces-full-close.jpg
Zo'n plank met haakjes die je aan de bovenkant van de deur kan hangen. Ik kang m'n kleding al dan niet op een hangertje daar op. Ook handig om alvast m'n outfit voor de volgende dag aar te hangen.
Het nadeel van haken aan de muur is dat die muur dan zo vies wordt omdat er steeds iets tegen aan komt.
quote:Sjors007 schreef op 08 maart 2015 @ 23:11:

Zo'n plank met haakjes die je aan de bovenkant van de deur kan hangen. Ik kang m'n kleding al dan niet op een hangertje daar op. Ook handig om alvast m'n outfit voor de volgende dag aar te hangen.Die hebben we en daar hangen onze badjassen aan. Dus niet veel olek meer Over.
quote:annavanandelle schreef op 08 maart 2015 @ 23:11:

Het nadeel van haken aan de muur is dat die muur dan zo vies wordt omdat er steeds iets tegen aan komt.Als je kleding zo vies is kan je het beter toch maar in de wasmand gooien hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Het nadeel van haken aan de muur is dat die muur dan zo vies wordt omdat er steeds iets tegen aan komt.

Afneembaar behang of muurverf.

Of haken op een groot stuk multiplex hangen.
quote:Summerdance schreef op 08 maart 2015 @ 23:12:

[...]

Als je kleding zo vies is kan je het beter toch maar in de wasmand gooien hoor Haha ja, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel toch?
Niet fris genoeg voor in de kast is toch niet fris genoeg om te dragen?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:O.L.L.A schreef op 08 maart 2015 @ 23:15:

Niet fris genoeg voor in de kast is toch niet fris genoeg om te dragen?Ik wil in de kast alleen fris gewassen kleren, maar een 1 sag gedragen broek trek ik rustig nog een 2e dag aan.
En bijv. Erg donkere spinkerbroeken geven soms af dus dat wil ik liever niet aan de wand hebben hangen. Vind dat denk ik ook te rommelig.

Het nadeel van haken aan de muur is dat die muur dan zo vies wordt omdat er steeds iets tegen aan komt.Ben je bouwvakker of automonteur dan? Hoe vies kan kleding zijn die 1 dag gedragen is.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Dan misschien een leuk bankje tegen het voeteneind van het bed waar een stapeltje kleding in kan?

Ikea heeft ze, zijn wel duur. Marktplaats zal goedkopere hebben denk ik, likje verf en klaar.
Gewoon een grote stoel waar je een kleed overheen hangt? Dat staat sowieso al netter dan een stoel met allerlei kleren erop. Ik heb zo een stoel in mijn kamer. Als mijn vriend komt en ik heb geen zin om het op te ruimen, gooi ik er gewoon mijn fleecedekentje overheen. Klaar .
Ik heb een oude geverfde houten ladder tegen de muur staan in de slaapkamer.

Heel handig om kleding over te hangen.
Die ladder van hierboven vind ik wel een leuk idee!

Ik heb zelf een Ekby console van de Ikea omgekeerd aan de zijkant van een kast gemonteerd. Zo kun je er enkele hangers met (gedragen) kleding aan hangen. Een stoel vol met kleren heb ik ook

http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/56696109/
Ik heb een oude staande kapstok van de kringloopwinkel, fris witgeverfd. Daar kan je best veel aanhangen en het oogt toch netjes.
Ik heb de goedkope dressboy van ikea. Zitten ook haakjes aan waar mijn tassen aan hangen. Ik vind hem wel prettig iig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven