Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@ Mo: Ja, en/of die vitamines. Kind, probeer gewoon alles. Is toch allemaal homeopathisch en natuurlijk?
Heel lief van jullie allemaal!

Als ik even kan spuien is het weer over, dus nu is het weer oke!

Enne, draden hoort idd thuis bij hubbie, klussen, enz.....

@Lisa, ga je naar de manege ofzo? ;) hihi
quote:Aruba schreef op 12 augustus 2008 @ 19:13:

Ai Ai, slipstaren valt wel een beetje in de categorie van hubbie, klussen, broekiespieken he.

Jaaa precies, daarom vond ik hem ook zo briljant! Ik vind hem ook zeker een 9 op de schaal van muts.

Alhoewel hij nog niet zo erg is als 'babydancen' in plaats van sex.

(rilllll)
Ja mijn velgen waren ook nogal beschadigd.

Nou inderdaad Lisa, je moet gewoon zo'n mannetje die alles voor je doet aan je sleutelbos hebben hangen. Even opblazen en daar is hij Kas de klusser.

Geen nieuws vwb onderzoeken. Ook nog geen datum voor de kijkoperatie. Uitslagen van het chromosoomonderzoek bellen ze voor dus we kunnen niet anders dan wachten.
...
Babydancen? Brrrr....dat is ongelofelijk maar waar nog erger dan klussen.

Ik hou het lekker bij: Vanavond naar de manege! IIeeeehhh haaa!
Ik ga nog even stofzuigen, anders moet ik straks weer biechten bij het topic: Help! Ik ben een slechte huisvrouw.
Oei, wat gaan jullie snel!

Slik de teunis nog, Kind nog niet, misschien ga ik die wel halen, maar goed, dat zal geen eisprong veroorzaken, toch?

Aruba, balen dat je nog geen datum hebt!
...
quote:Lisa1977 schreef op 12 augustus 2008 @ 19:24:

@ Mogalie: nee houd niet van paarden, maar wel van beesten
quote:justline schreef op 12 augustus 2008 @ 19:24:

Babydancen? Brrrr....dat is ongelofelijk maar waar nog erger dan klussen.

Ik hou het lekker bij: Vanavond naar de manege! IIeeeehhh haaa!
...
Lisa, er was gisteren ofzo een topic over de outfit van miss cover.
...
@ Mo: Een kind veroorzaakt geen eisprong nee hahahaha, maar ik bedoelde die vitamines, die 'zwanger worden' dingen.

@ Aruba: Succes, goeie huisvrouw hoor

@ Florence: Broer gebeld. Lang verhaal...hij heeft betaald en toen een bezwaarschrift ingediend. Dat kan dus pas wanneer je de boete betaald. Hij heeft toen bewijsstukken ingeleverd waaruit blijkt dat die vuilniszak nooit van hem geweest kon zijn en dat vonden zij ook dus krijg hij het geld weer teruggestort.
[quote][message=1803104,noline]Lisa1977 schreef op 12

@ Kruimel: prachtig die hengstenuitspraak. En dat antwoord van jou terug.... Hier vanavond ook weer manege spelen . Hhuuuuuhhhuuuuh hortsik!

Kwam niet meer bij! Had een heel apart beeld voor me van lisa en haar man, met een zadeltje. etc. etc.

@aruba, Ik heb al een paar keer een lekke band gehad. Samen met mijn enorm grote, sterke, brede man. Dat is echt waar, maar hij kan dus echt geen band verwisselen. Hebben dus echt een anwb-pas voor die dingen. Laatst heb ik de anwb zelfs laten komen, terwijl de auto gewoon thuis op de stoep stond. Ach, betaal er toch voor.

@mogalie, vreselijk he, dat neurotische, daarom stuurde ik het ook. Word soms echt moe van mezelf. Zeker op het toilet. slipstaren alom hier!
Owja Lisa, ja wel een indicatie qua tijd. Het kan 2-3 maanden duren. Soms iets eerder. We zitten nu op 6 weken.

Ik ga denk ik ook maar eens over een anwb pas nadenken. Moet voor mijn werk straks ook veel kilometers afleggen.
Hahahahaha, Pest je hem daar wel eens mee kruimel?
...
...
quote:justline schreef op 12 augustus 2008 @ 19:30:

@ Mo: Een kind veroorzaakt geen eisprong nee hahahaha, maar ik bedoelde die vitamines, die 'zwanger worden' dingen.

Haha, dacht dat die Kind heetten.....bedoelde die dingen van jou ook!

Enne Florence, ambtenaren houden van bezwaarschriften. Bestoken dus, die handel!
Hahahaha, hahahahaha, nou zie ik het ook ineens voor me, zo'n zadeltje. Zo'n kleine voor zo'n mini paardje, hop op Lisa's man en gaan, met zo'n lasso erbij hahaha. Ok ik draaf door

Toedels
Kruimel, heb je een paar keer een lekke band gehad? In hoeveel tijd? Aaaa je maakt me bang. Ik heb a.s maandag een afspraak voor een grote beurt staan en ik wil nu dan mijn voorbanden ook gewisseld worden denk ik
quote:Lisa1977 schreef op 12 augustus 2008 @ 19:38:

Mannen kunnen daar meestal niet zo goed tegen he.... Moet je ook niet doen op het moment dat je iets van ze nodig hebt
quote:Lisa1977 schreef op 12 augustus 2008 @ 19:37:

@ Kruimel: nou, eigenlijk zonder zadeltje want anders hoef ik op dit topic niet meer mee te schrijven

O, ik kom niet meer bij hier. Mijn man zit naast mij heel vreemd te kijken. Waarom moet ze nou zo lachen??

@ aruba, wat een idee! Was serieus nog niet in me opgekomen om hem daarmee te klieren. Volgende keer is hij de sjaak!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven