VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Gaan jullie dan altijd in een hotel, Athena?
Ik dus ook Athena, sterker nog, wij hebben al eens afgehaakt en om een andere camping gevraagd doordat we een hele kleine plek aan een straatje hadden. Ik vond het echt verschrikkelijk.

O ja, dat is waar ook van die bouwvak Wind.

Wij gaan tot nu toe elk jaar een deel van de vakantie met mijn ouders maar zitten nu wel een beetje over volgend jaar in want mijn ouders kunnen natuurlijk in het voorseizoen en het is wel zonde als zei in het hoogseizoen moeten nu Schorrie op school zit. Maar ik wil hem denk ik niet eerder van school houden. Nou ja, dat duurt nog even.

Ik ga mijn kind van school halen, bijna de tijd vergeten....
quote:Morrie schreef op 12 augustus 2008 @ 14:51:

Ik wil ook naar Italie maar wat me echt tegenhoudt is dat de tentplaatsen daar zo onwijs klein zijn. Dat is zo zonde. En daarom gaan we in een huis . Nee, helaas net als bij Athene is Linoleum geen kampeerder, dus vandaar het huis. Wel een mooiere versi e dan Landal dit keer.
Zou wat zijn de tweede schooldag...
Wind: in huisjes tot nu toe. In kinderloze tijd ook wel appartementjes. Stacaravan zou geloof ik nog net kunnen bij vent, maar veel primitiever moet hij het niet hebben.

Maar nemen jullie allemaal helemaal zelf tent mee e.d? Morrie bijvoorbeeld huurt toch van die kant en klaar ingerichte tenten, of heb ik het mis?
Van Topictravel oid, Lien?

Wij wilde namelijk ook met mijn ouders (en evt. broertje + vriendin) in zo'n huis, maar nadeel vind ik de beperkte sociale contacten voor de kinderen. Je bent zo afgezonderd (in de meeste gevallen. Of hebben jullie een superhuis?
Wij in een stacaravan, Athena. Dus kamperen kun je het niet noemen.
quote:Morrie schreef op 12 augustus 2008 @ 14:57:

en het is wel zonde als zei in het hoogseizoen moeten nu Schorrie op school zit.
En pitten de knullen dan bij elkaar Wind? Want dat zou ik bij onze jongens nog niet voor me zien. Ook tijdens afgelopen vakantie was de belangrijkste reden dat vent en ik in de woonkamer sliepen het feit dat de jongens dan allebei een kamer hebben en dat onze nachtrust vast heeft gered. Want no way dat die heren gaan tukken als ze bij elkaar mogen.
Nog niets geboekt/uitgezocht WInd, maar topictravel is erg fijne site. We hebben wel wat op het oog, huis met zwembad en delen met 6 - 8 andere huizen. Ik ga ervan uit dat er daar ook wel wat speelmateriaal (als in: andere kinderen) bij zit, maar onze kinderen hebben het ook leuk met elkaar.
Wij hadden een slaapkamer over in Limburg Athena. Onze kinderen wilden graag bij elkaar en dat ging prima. Benjamin lag deels in de woonkamer en deels bij zijn broer en zus omdat zij dat zo graag wilden.
Jep. Iedere avond was het even keten en daarna sliepen ze.

Ik vond het zo schattig die twee op één kamer.
Krijg alweer helemaal zin in volgende vakantie!
Sja, misschien zou ik het een keer echt moeten uitproberen en zou het beter gaan dan ik nu denk.

Ik heb ook zin in vakantie. Leuk detail: in oktober mag ik weer.

Nananana.
Lekker! Waar ga je dan heen?
Oh, en GW en ik gaan natuurlijk begin oktober 4 dagen naar Rome!
Dochter en Kiloknaller sliepen al op 1 kamer toen Kiloknaller geboren was, ze zijn het dus wel gewend. Pas in dit huis ieder een eigen kamer. Wij gaan ook lekker in oktober, duurt nog wel lang.... veel schoolweken te gaan nog. Zo idioot dat 'wij" de late herfstvakantie hebben, terwijl Zuid en Midden de vroege hebben en nu nog zomervakantie hebben. Noord heeft de langste tijd tussen twee vakanties in, als eerste weer beginnen en als laatste aan de beurt. Suffe ambtenaren die dat regelen.
En waar gaan jullie heen?

Inderdaad suf dat jullie als laatste gaan!

Alle logica ontgaat me.
Staat op msn.
Moest even zoeken, maar ziet er goed uit!

Hoe ben je daar aan gekomen?
Zit het fotoalbum te maken, hebben jullie het door?

Eerst alle foto's moeten roteren, wat K-klus.

Ga maar eens douchen.
Wij gaan ook in oktober nog, lekker met ons 4-tjes!

Die huizen in Italie heb ik ook bekeken maar net als Wind heb ik het idee dat ik de sociale contacten voor Schorrie zal missen. Ik vind het wel een verrijking voor hem als hij leert om vrienden te maken op de vakantie, en hij vindt het zelf ook echt heel leuk heb ik afgelopen vakantie gezien.
H&M mailt gewoon onzin terug. Ik heb hier een polo liggen die maat 104 heeft, niets 98/104... En zo met alle andere kleren ook.

En dat jou is met een WWWWW erachter.

Beste Morrie,

Bedankt voor je e-mail.

Bij alle leveranciers zijn de maten altijd al dubbel geweest, ook bij H&M is dat altijd geweest. Als jou zoon maat 104 heeft, is dat kleding maat 98/104, een maat groter is 110/116, dit was ook in de kleinere maten voor de kinderen al zo. Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan telefonisch contact op met de klantenservice.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.
Nou ja wat suf van H&M. Gemiste kans van deze meneer of mevrouw van de klantenservice. Valt me wel een beetje van ze tegen eigenlijk.

De presentatie ging goed Wind. Ze gaan het nu overleggen met de directie (van de holding). Waarschijnlijk moeten we aan hen het verhaal nog eens toelichten en dan nemen ze een beslissing. We hebben ook aangeboden over nog wat andere zaken in de winkel onze visie te geven (zoals tafels) en daar hadden ze ook wel oren naar. De presentatieborden staan nog op kantoor dus ik weet niet wanneer je daar weer bent? Misschien leuk om eens te kijken, vind je directeur vast goed aangezien jij ons naar voren hebt geschoven.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar wij gaan begin september nog een midweekje naar HvS

Ik had bijna iets anders geboekt (ook leuk: outdoor lodging in Holten) maar het kwam op dezelfde prijs uit als HvS, dus koos Aap meteen voor dit. Meteen twee massages erbij geboekt en we zitten in een huisje met een zonnebank. Echt relaxen dus.
En korting, Morrie?

Ga je nog reageren dat je wel degelijk enkele maten hebt?

En iedereen (of veel) nog even er tussen uit in oktober. Lekker hoor!

Mijn moeder belde na het eten of KW bij hun mocht slapen.

Dus die heb ik net afgeleverd. Hij wilde op het matras van Schorrie slapen dus die heb ik meegenomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven