Napraattopic 26
vrijdag 6 maart 2015 om 08:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 9 maart 2015 om 19:48
quote:Feeksje1977 schreef op 09 maart 2015 @ 19:44:
Maar ja sommige mensen kunnen niet zo goed begrijpend lezen, die denken dan dat als je niet sport je dus op de bank hangt. Je zal maar zo dom zijn
Oh dan heb ik het ook verkeerd begrepen. Ik haat sport en ik :hartje: op de bank hangen.
Niet goed dus
Maar ja sommige mensen kunnen niet zo goed begrijpend lezen, die denken dan dat als je niet sport je dus op de bank hangt. Je zal maar zo dom zijn
Oh dan heb ik het ook verkeerd begrepen. Ik haat sport en ik :hartje: op de bank hangen.
Niet goed dus
maandag 9 maart 2015 om 19:50
maandag 9 maart 2015 om 19:50
quote:Bieb2.0 schreef op 09 maart 2015 @ 19:48:
[...]
Niet goed dus
Als jij daar blij van wordt of je lekker bij voelt, gewoon lekker op die bank hangen.
Er is een verschil tussen bank hangen en kluizenaar zijn.
[...]
Niet goed dus
Als jij daar blij van wordt of je lekker bij voelt, gewoon lekker op die bank hangen.
Er is een verschil tussen bank hangen en kluizenaar zijn.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
maandag 9 maart 2015 om 20:32
quote:elfje12 schreef op 09 maart 2015 @ 20:16:
Ja dat klopt, maar wat lijkt het me heerlijk als je echt van sporten kunt genieten!Ja dat is het ook. En ik had het echt nooit verwacht. Maar ik geniet me suf als ik bezig ben. en soms haat ik het. Vanuit mn tenen. Hoort erbij:) Het is echt mijn passie geworden. Of misschien was het dat al wel maar wist ik het niet
Ja dat klopt, maar wat lijkt het me heerlijk als je echt van sporten kunt genieten!Ja dat is het ook. En ik had het echt nooit verwacht. Maar ik geniet me suf als ik bezig ben. en soms haat ik het. Vanuit mn tenen. Hoort erbij:) Het is echt mijn passie geworden. Of misschien was het dat al wel maar wist ik het niet
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 9 maart 2015 om 21:45
Ik smuf smurfen die niks over zichzelf smurfen maar alleen maar zeggen dat exsmurf fout was en nieuwe smurf goed is. Smurf iets over jezelf, wees niet zo afhankelijk van een smurf.
*smurfffffffffffffff*
*smurfffffffffffffff*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 9 maart 2015 om 22:47
quote:feow schreef op 09 maart 2015 @ 21:45:
Ik smuf smurfen die niks over zichzelf smurfen maar alleen maar zeggen dat exsmurf fout was en nieuwe smurf goed is. Smurf iets over jezelf, wees niet zo afhankelijk van een smurf.
*smurfffffffffffffff*Deze smurf heeft een lager IQ geloof ik.
*smurfffffffffffffff*Deze smurf heeft een lager IQ geloof ik.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
maandag 9 maart 2015 om 23:00
maandag 9 maart 2015 om 23:01