Leuke steden in de UK

01-03-2015 12:49 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het kijken voor een weekje weg met mijn opa en mijn oog is gevallen op Oxford. Zijn er mensen die daar geweest zijn en is dat goed bevallen? Let op: we hebben geen auto bij ons.

Tips voor andere leuke steden zijn ook van harte welkom!

(maar London, Newcastle, Edinburgh en York vallen af)
Nog maar een keer. Glasgow? 😊
In Londen zijn dan ook veel meer huizen dan in Oxford :-). Oxford heeft hele goede buslijnen, dus je hoeft niet per se midden in de stad te gaan zitten.

Voordeel is dat je dan ook wat minder drukte van groepen Aziaten hebt (vooral rond juli-augustus).
quote:lilalinda schreef op 04 maart 2015 @ 09:18:

En de Zuid-kust? Brighton?Heb ik inmiddels naar gekeken, is niet makkelijk te bereiken. Valt dus helaas af.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 10 maart 2015 @ 09:59:

[...]

Heb ik inmiddels naar gekeken, is niet makkelijk te bereiken. Valt dus helaas af.en je zit echt vast aan het OV?
quote:liubi schreef op 04 maart 2015 @ 09:33:

Niet in Engeland, maar wel leuk: Dublin.

Wel in de UK en ook leuk: Bristol

Ik vond Dublin niet heel bijzonder, zou me er geen week kunnen vermaken

Bristol is volgens Easyjet 20 minuten vliegen???
quote:lilalinda schreef op 10 maart 2015 @ 10:00:

[...]

en je zit echt vast aan het OV?Ja. Dat is ook de reden waarom alles buiten het centrum afvalt.
quote:nausicaa schreef op 10 maart 2015 @ 09:28:

In Londen zijn dan ook veel meer huizen dan in Oxford :-). Oxford heeft hele goede buslijnen, dus je hoeft niet per se midden in de stad te gaan zitten.

Voordeel is dat je dan ook wat minder drukte van groepen Aziaten hebt (vooral rond juli-augustus).Ik heb gekeken naar wat ik in York kwijt was, is redelijk vergelijkbaar qua stad. Toen was ik 380 pond kwijt voor een prachtig ingericht huis in het centrum, daar krijg ik in Oxford helemaal niets voor. Oxford richt zich vooral op de elite. Is ook echt definitief afgevallen wegens onbetaalbaar.
quote:[messafoutje metge=18038061,noline]bootje_op_de_golven schreef op 10 maart 2015 @ 10:02[/message]:

[...]

Ik vond Dublin niet heel bijzonder, zou me er geen week kunnen vermaken

Bristol is volgens Easyjet 20 minuten vliegen???Waarschijnlijk foutje met het uur tijdverschil
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Anders Perth. Vliegen op Edinburgh, dagje naar Stirling, Dundee en St Andrews.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 10 maart 2015 @ 10:35:

[...]

Waarschijnlijk foutje met het uur tijdverschilDat klinkt logisch
Zit nu naar iets heel anders te kijken: Keulen

Ziet er ook wel erg leuk uit!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 10 maart 2015 @ 10:39:

Zit nu naar iets heel anders te kijken: Keulen

Ziet er ook wel erg leuk uit!ze praten er alleen Engels met een raar accent
Ik vond Keulen vele malen leuker dan Oxford ( ben geloof ik een van de weinigen die de laatste niks an vond)
Opa heeft ook wel interesse in Keulen. To be continued!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven