VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hé wat goed, Nathje! Wanneer hoor je (uiterlijk) meer?

Ik ben er maandag weer en zal even kijken naar de presentatie. Ben heel benieuwd! Wie waren er trouwens bij aanwezig?

Hoorde van mijn ex collega dat mijn vacature bij ex werkgever weer open en online staat. Mijn opvolger voldeed niet. Voelt stiekem toch lekker. Idioot... ik weet het, maar wel lekker!
Geen idee wanneer we meer horen. Volgens mij sprak hij (P.K.) morgen de directeur van de holding en gingen ze vandaag nog overleggen met elkaar (dat is C.S en haar medewerker). C.S was dus ook bij het gesprek. Snap je het? Anders vertel ik het achter de coulissen wel.
Ik weet nog niet of ik nog ga reageren. Dan moet ik bellen staat er en daar heb ik geen zin in. Maar ik vind het echt een rare mail. Ik heb allemaal kleding in enkele maten van H&M liggen, helemaal niet in dubbele maten dus ik snap de hele reactie niet.
Leuke foto's Wind! Weet je zeker dat Bries en Japie maar 6 weken schelen? Bries lijkt al bijna 2 Wat een groot en wijs kereltje al!

Ik zal eens proberen een foto van Japie achter de schermen te plaatsen, kun je zelf het verschil zien.
Hij staat erop!

Nu even wat dingetjes schilderen voor Japie's kamer. Leuke houten vierkantjes waar hij speelgoed enzo in kan zetten. Arm kind slaap nog steeds in een bijna geheel witte kamer. Beetje te minimalistisch
Ik zou dat ook lekker terugmailen Morrie. Dat je niet begrijpt wat ze bedoelen omdat jij enkele maten hebt liggen. Naar het algemene klantenservice adres, grote kans dat een andere medewerker die mail beantwoord en ziet wat voor suffe reactie je hebt gekregen.
Ja, dat zat ik ook al te denken.

Maar jullie hadden toch ook voorheen gewoon enkele maten kleding? Misschien waren het wel dubbele maten, maar dat stond dan in ieder geval niet in het label. Ik weet het toch echt wel zeker!
De grootste misser die ze maken is dat Jij nu het gevoel hebt (of zou kunnen hebben) dat je gek bent. Je verzint het toch niet?
Ik ben inmiddels wel al boven om te schilderen maar in de werkkamer stond ook de pc aan dus ik kroop er nog even achter. Wederom ontwijkend gedrag hier.

Vrolijk, hoe gingen de onderzoeken vandaag bij de vader. Ik heb vaak aan jullie gedacht, meis.
Ik heb geantwoord. Dat ik de reactie niet snap en dat ik toch echt kleding heb liggen in enkele maten.

Ga ook de mail naar mijn oude werkgever doorsturen, die bemannen ook call centers e.d. Want de kwaliteit van deze klantenservice vind ik echt beneden alle peil, getuige de mail die Esmee gekregen heeft, en die ikzelf gekregen heb.

Zo!
Hadden ze maar niet moeten sollen met een hoogzwangere vrouw! Lekker puh!
Wat een mooi ventje, die Japie.

Bries is echt al een kerel en zó baby-af.

Morrie, ik heb hier echt wel enkele maten liggen. Ik weet het zeker want de polo's van vorig jaar zijn maat 98. En niet 98/104.

Heb nog even gekeken en ik heb nu in de kast ook nog een polo maat 104 liggen en dat streepshirt wat Schorrie ook heeft in maat 110. Niks dubbele maten. Onzin dus en terug mailen.
You go girl!

Maar geen korting net als Esmee?

Ben zo benieuwd naar hun reactie.
Thanks Wind!

Ik heb inmiddels schilder/kluskleding aan...
Jij ook GO girl
He Morrie, is het eigenlijk niet zo langzamerhand tijd om te gaan bevallen? Je bent nog veel te druk .

Benjamin gaat 25 augustus wennen op de creche, slik, dat gaat wel erg snel, daarna nog een keer een ochtend en vanaf dan praktisch hele dagen. Heb ik dus niet eens meer de maan- en vrijdagen met hem alleen, want dan is hij er dus niet . Maar de woensdagochtenden weer wel, want dan is Kiloknaller inmiddels naar school. Bovendien kan ik 'm lekker om 16.00 ophalen ofzo en dan nog even met 'm kroelen voordat ik zijn broer en zus haal op hun NSO dagen. Komt vast goed, maar ineens zijn we alweer een fase verder.
quote:Morrie schreef op 12 augustus 2008 @ 17:56:

H&M mailt gewoon onzin terug. Ik heb hier een polo liggen die maat 104 heeft, niets 98/104... En zo met alle andere kleren ook.

En dat jou is met een WWWWW erachter.

Beste Morrie,

Bedankt voor je e-mail.

Bij alle leveranciers zijn de maten altijd al dubbel geweest, ook bij H&M is dat altijd geweest. Als jou zoon maat 104 heeft, is dat kleding maat 98/104, een maat groter is 110/116, dit was ook in de kleinere maten voor de kinderen al zo. Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan telefonisch contact op met de klantenservice.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.

Wat een gelul Morrie. Moeten ze maar eens in hun eigen catalogus kijken, daar staan zowel enkele als dubbele maten in. Ik zou Mannies kast eens in moeten duiken maar van zijn zomerkleding is in ieder geval alles in enkele maten.

Ik kreeg net een bestelling binnen (allemaal enkele maten ) maar voor de damesmaten zijn ze ook van het padje. Ik had een paar shirtjes in maat L en daar past SugarLeeHooper met gemak samen met haar vriendin in. Heel bijzonder.
Hier stond een heel zeikverhaal over Harrie die Schorrie te laat en te druk naar bed doet, maar ik heb het maar verwijderd .

Benjamin al wennen op de creche? Hij is net geboren!
Wow, Benjamin alweer wennen! Dat is zeker slikken en inderdaad volgende fase, Lien.

1 vierkant is geschilderd, niet slim aangepakt met als gevolg: verf aan mijn handen. Jak! nog 4 te gaan
En nu ook verf aan je toetsenbord?
Wat een klungels daar bij H&M zeg. Ik werd de laatste tijd sowieso al niet erg blij van hun kinderkleding, maar dit soort anti-acties is ook niet jofel zeg. Ben benieuwd of je nu een serieuzer te nemen reactie krijgt Morrie. Nog even Knorrie binnenhouden dus, dit moet eerst afgehandeld .

Nath stoer nog aan het verven. Ik moet de laatste loodjes van het (jawel) keukentje, maar kan me er niet toe zetten. Heb nu een andere hobbel voor me liggen: de foto's. Bij boefje loop ik goddank maar 3/4 jaar achter, maar van Schurk moet eerst zijn papieren album nog vol (klinkt dit niet bekend van pak-em-beet 1/2 jaar geleden? ) en dan kan ik aan de digitale dinges. Effe doorbijten. Kalligrafeerpen zoeken, schoonmaken, zucht. Waar ben ik aan begonnen.

Benjamin mag nog helemaal niet wennen op kdv. Arm schaapje is pas gisteren geboren.
Gelukkig wil jouw vent geen derde Athena. Zou je nóg zo'n album moeten maken .

Ik moet me van de pc losweken, ga ik maar eens proberen. Begin geloof ik toch best moe te worden, kan me nergens meer toe zetten. Zou het tijd voor Knorrie worden om er uit te komen? Nadat ik het antwoord van H&M gehad heb natuurlijk.....

Ik wil niet dat het met Knorrie net zo snel gaat als met Benjamin trouwens. Knorrie moet veel langer klein blijven.
Bij een derde zou ik meteen digitaal gaan en mijn principe dat het leuk is beetje gelijk te trekken voor beide/alle kinderen subiet in de prullenbak mikken.

Je bent donderdag uitgerekend toch? Ik heb zomaar het rare idee dat je ook op die dag gaat bevallen.
nee, geen verf aan toetsenbord. Want met links getypt

Hier is verfwerk ook een obstakel, Athena. De trappen in huis moeten ook nog. Pfff, gelukkig doet Aap dat. (en hij is de zoon van een schilder dus hij heeft gelukkig dat gen)
Trappen, ajasses, dat is zoveel werk! Lastig lijkt me ook met de kinderen, of heb je die zo geprogrammeerd dat ze braaf steeds een tree overslaan? Tenminste, ik neem aan dat Aap ze zo verft. Of moet hij er nog helemaal aan beginnen?

Ik heb net als Wind foto-ontwijkend gedrag. Ga eens even kijken of ik de deur van ak kan inbeuken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven