Jonge moeders den bosch

10-03-2015 15:25 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik ben een moeder van 27, heb een dochtertje van 1 en de tweede komt in augustus en woon in omgeving den Bosch. Het lijkt me erg leuk en gezellig andere moeders te ontmoeten om daarmee af te spreken en gezellig te kletsen of leuke dingen te doen. Heb je interesse? Stuur me een berichtje of reageer

Groetjes!
Hoihoi,

Ik ben 32, zoontje van 2,5, dochter van 10 maanden woon in Engelen (gemeente Den Bosch).

Lijkt me leuk!
Hoi!

Ik ben 27, heb 3 kindjes en kom ook uit Engelen. Toevallig, zo groot is Engelen niet ;).
Hoi dames, ik ben 28 jaar en moeder van een dochter van één jaar. En toevallig woon ik ook in Engelen. Ik vind het ook leuk om andere moeders te ontmoeten!
Wat grappig zeg, dat jullie allemaal uit engelen komen!leuk dat jullie reageren. Lijkt het jullie wat om wat te whatsappen en misschien wat af te spreken? Ik heb even een email adres aangemaakt, mocht je interesse hebben dan graag daar naar toe mailen! Roseolive1@hotmail.com
Leuk! Ik heb je mijn nummer gemaild.
Hoi allemaal,

Ik ben 28 jaar, heb een dochter van tien maanden en woon ook in de omgeving van den Bosch. Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen!

Groetjes!
het lijkt me ook leuk om met jullie in contact te komen, ik ben 36 en moeder van twee kindjes. Dochter van 2,5 en zoontje van bijna twee maanden. Hoe wilden jullie dit vorm geven?

groet
Hi,

Ik heb je een mailtje gestuurd met mijn telefoonnummer. Lijkt me heel erg gezellig;)
Wie interesse heeft, stuur even een mailtje! Vanavond ontmoeten we elkaar voor het eerst in de verkadefabriek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven