Entertainment alle pijlers

TWD Next Top Death

10-03-2015 19:09 12 berichten
Omdat Satchel's poll gestorven is, maak ik maar even een nieuwe

Nadat we al heel wat hoofdpersonen het loodje zagen leggen, weten we dat niets zeker is en dat iedereen de volgende kan zijn. Daarom de vraag wie volgt. Stem hier op wie volgens jou de volgende hoofdpersoon is die dood gaat in seizoen 5 van The Walking Dead!

p.s. Heb je geen idee waar dit over gaat of wie deze personen zijn, dan mag je toch stemmen, omdat ik het nou eenmaal niet kan verbieden

Let op, liever niet hardcore spoileren, maar spoiculaties mogen wel. Wel even waarschuwen en het in het wit zetten evt.

Wie gaat er dood in de seizoensfinale?

Totaal aantal stemmen: 18

Rick (6%)
Carl (6%)
Judith (6%)
Carol (17%)
Daryl (11%)
Glenn (17%)
Maggie Geen stemmen
Michonne (6%)
Sasha (17%)
Abraham (6%)
Rosita Geen stemmen
Noah Geen stemmen
Eugene Geen stemmen
Tara Geen stemmen
Gabriel Geen stemmen
Aaron Geen stemmen
Eric Geen stemmen
Jessie Geen stemmen
Pete Geen stemmen
Deanna Geen stemmen
Morgan (11%)
Niemand Geen stemmen
Anders, nl... Geen stemmen
hm wel apart dat ie meteen een eigen volgorde maakt.....

Onvoorspelbaar, net als de serie.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen keuze maken.

Een hardcore spoiler is neem ik aan info uit de comics, maar ik heb geen idee wat onder een spoilculatie zou vallen. Ik heb nog steeds je link niet geopend.
Ik vrees dat een grote karakter dood zal gaan en de meeste shockwaarde zal Daryl zijn (naast Rick en Carl die niet dood zullen gaan)

Ik gok zo in de laatste aflevering van dit seizoen.

Daarnaast denk ik ook wat minder belangrijke karakters hoor. Ik denkbaar Jessie niet zo lang zal leven, net als haar man. Verder vrees ik voor Abraham, tara (alsjeblieft niet!) en Noah.

Ook zal ik niet gek opkijken als Glenn of Maggie de plaats van Daryl inneemt en dood zal gaan hoor, of Carol...
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Spoiculatie is een speculatie die wel heel erg aan een spoiler grenst (omdat er bv beeld gelekt is ergens of foto's) TSDF (The Spoiling Dead Fans) hebben dat vaak. Dan hebben ze ergens info vandaan die ze op internet knallen. Maar omdat ze de context niet kennen, kunnen ze niet met zekerheid zeggen: 'Rick gaat dood volgende week'. Hooguit: 'uit uitgelekte foto's van de set blijkt dat Rick behoorlijk in de problemen komt en zwaar bebloed wordt afgevoerd.'

Zoiets dus.

Soms vind ik het leuk zoiets van te voren te weten, soms ook niet. Ik vermijd spoilersites, maar als j echt niks wil weten moet je gewoon het hele internet niet op...nah dat zie ik niet zitten. Dus wat ik per ongeluk via andere kanalen door krijg, dat laat ik maar zo.

Die 'ridicilous-zin' was ook al uitgelekt en alle Carolfans stonden op de achterste poten, want Carol kon toch geen huisvrouwtje zijn etc etc. Maar ja, als je dat dan in context ziet is het weer heel logisch en acceptabel.
Gabriel heb ik al heel lang niet meer gezien,

Maar mijn stem gaat naar Sasha.

Die krijgt ineens erg veel aandacht.
Ik heb ook Sasha gestemd al denk ik eigenlijk bij nader inzien dat ze de seizoensfinale niet eens haalt..
Maar de poel van oudgediende is al zo klein.

En Carol en Darrell hebben nog niet gezoend, daarna gaat pas één het loodje leggen. Over twee seizoenen ofzo.

Dan denk ik eerder Michonne en ontvlamt Rick in zo'n woede dat hij ook wat mensen (niet zijn eigen groep) meeneemt.

Al mag van mij Abraham, dat vind ik zo'n karikatuur, alsof iemand hem getekend heeft en hij tot leven is gekomen.
Sasha is in het 'echie' zwanger, ook tijdens de opnames van dit laatste deel wat wij nu kijken, nou kan ze bevallen in de 'rust' en terugkeren (in de zomer voor het filmen en in het najaar voor te tv kijker) maar het kan krap worden...maar het blijft Glenn denk ik, zal ff stemmen
Dank, ik durfde niet meer, twee mislukte polls achter elkaar zou wat al te gênant zijn .

Ik heb op Rick gestemd, maar vooral omdat het een geweldige stunt zou zijn, eigenlijk denk ik niet dat ze dat echt doen.
Spreuken 18:2
Ff deze weer naar boven halen.

Niemand had ingezet op Noah. Gaan we gewoon door met wie is de volgende? Tara is een goede kandidaat.
Spreuken 18:2
Deze was eigenlijk voor de finale.

Jammer eigenlijk dat je niet de poll kan vernieuwen inderdaad.

Ik zit nu mobiel dus topics met uitgebreide polls openen is lastig.

Anyway, voor volgende week zet ik in op Sasha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven