Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
maandag 4 augustus 2008 om 02:30
Maar serieus Julia (als je dit nog leest)
Het is verstandiger om niet zo onzeker te zijn over je lichaam en wellicht daar wat mee te doen (want het klinkt alsof je dat vooral bent)
Dan op dieet te gaan,daar ga je je niet beter door voelen in jou geval,echt niet meid.
Ik heb overigens een eetstoornis,dus ik weet dat je niet gelukkiger wordt van nog slanker zijn.
Houdt je lichaam maar gezond in plaats van te dun worden.
Het is verstandiger om niet zo onzeker te zijn over je lichaam en wellicht daar wat mee te doen (want het klinkt alsof je dat vooral bent)
Dan op dieet te gaan,daar ga je je niet beter door voelen in jou geval,echt niet meid.
Ik heb overigens een eetstoornis,dus ik weet dat je niet gelukkiger wordt van nog slanker zijn.
Houdt je lichaam maar gezond in plaats van te dun worden.
maandag 4 augustus 2008 om 04:51
Hey Daf en Iry ben jullie dus net misgelopen.
Zo... heb net een ellenlang gesprek afgerond met een vriend...Man..wat zitten sommige mensenlevens toch ingewikkeld in elkaar...zucht...
Dacht hier nog wat luchtigheid te treffen, maar ik zie dat de tent leeg is hier...
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zo... heb net een ellenlang gesprek afgerond met een vriend...Man..wat zitten sommige mensenlevens toch ingewikkeld in elkaar...zucht...
Dacht hier nog wat luchtigheid te treffen, maar ik zie dat de tent leeg is hier...
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
maandag 4 augustus 2008 om 05:41
O, wat een hoop mensen die niet kunnen slapen, ik ben gisterenmiddag gezellig wat wezen drinken en kletsen met mijn vriendin, daarna 3 afleveringen van Mc Leod's Daughters gekeken, daarna afgewassen, vriend kwam thuis van Kwakoe-festival, dat is een festival, geloof ik, speciaal voor Surinamers, ik weet het ook niet precies, daarna Moks A Lazy gegeten, niet echt lekker, vooral de kip niet, te vet gebakken, maar goed, vriend ging vroeg naar bed, ik mee, nog even wat gesproken, getracht te sexen, lukte niet echt, daarna proberen te gaan slapen, maar ik kan de slaap niet vatten, was gedaan en opgehangen, midden in de nacht patat klaargemaakt met kroket, want dat zag ik op tv en ik had ineens ook zin, daarna weer gaan proberen te slapen en nu op internet.