VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Morrie

Hier zijn er een hoop überhippe, het is hier wel een beetje een kakdorp. Hoewel het bij andere school nog net wat erger is volgens mij. Maar goed, ik heb niets van Miss Etam dus daar hoor ik sowieso niet bij. Ik loop wel graag op mijn hakken, daarmee ben ik een uitzondering. Ik had laatst een moeder over de vloer die mij duidelijk netjes gekleed vond en die zei heel verontschuldigend dat ze er niet meer aan deed omdat ze toch alleen maar vies werd. Ik word ook vies op zo'n dag maar dan liever wel leuk vies
Ja, dat is toch erg Pammie. Dat je er niet meer leuk uit wilt zien omdat het toch alleen maar vies wordt? Kijk, ik doe ook weleens gewoon lekker zittende kleding aan omdat dat lekker is op een vrije dag, dat je er niet netjes uit hoeft te zien. Maar zelfs lekker zittende kleding die vies mag worden kan er nog leuk uitzien. Een paar leuke sneakertjes eronder doet wonderen .
Ik draag graag rokken/jurken en dat gaat niet met sneakers. Bovendien ben ik niet zo groot en met sneakers aan ben ik helemaal een kabouter (vind ik). Vandaag zit ik ook in spijkerbroek maar wel met een leuk truitje, armbandje en hakken dus. En ik hoef niet eens naar school
Nu ik erover nadenk... hier ook wel clubje ME vrouwen met driekwart broeken met ristjes en zijzakken en te fel gekleurde shirts met te drukke prints.

Denk dat ik zelf de witte sneakers koop, Morrie.

Bedankt.

Ben ook nog op zoek naar nog een leuk paar hakken (niet te hoog), maar kan niet slagen.
Die witte zijn bij Wehkamp uitverkocht. Althans, in mijn maat (39). Ik wilde ze er nog bijbestellen ter vergelijk maar dat kan dus niet.

Ik moet wel naar school dús () heb ik een strakke zwarte spijkerbroek aan, met sneakers ook al ben ik klein maar hakken is echt teveel gevraagd in mijn positie. Ik zie er leuk uit vandaag vind ik zelf, voor iemand die morgen moet bevallen . Zelfs dan zie ik er nog leuker uit dan de meeste schoolpleinmoeders. Wat ben ik erg zeg, dat ik dat gewoon hier zwart op wit neerzet!!

Ik ben de was aan het opvouwen maar het ligt op de grond en ik kan er niet bij. Het duurt nu al een half uur.
Jij bent écht heel erg Morrie Maar fijn dat die dikke toeter niets aan je zelfvertrouwen af doet (met dank aan de me-moeders)
Komt ook doordat Harrie het tegen me gezegd heeft hoor, dat ik er goed uitzie vergeleken met de meeste schoolpleinmoeders.

Hij zei: Schorrie mag wel trots op jou zijn.

Dus ik dacht (en hoopte) dat er een hele verhandeling zou volgen over hoe goed ik ben als moeder, hoe lief, hoe geduldig, hoe goed ik kan opvoeden, enz.

Maar nee, hij bedoelde dat ik er goed uitzie en dat Schorrie daarom trots op me mag zijn
Dropje, ik moest gisteravond in bed nog denken aan het afscheid van de NSO wat jouw kinderen gehad hebben gisteren. Hoe is dat gegaan?
Dat vinden de moeders hier van Pamman gleuf ik. De juf in ieder geval, daarom mag hij mee op kamp. Moet ik me nu zorgen maken?
Niet als je je nog leuk kleed .
Niet als je er zelf nog leuk uitziet en de juf in ME loopt
Juf is wel hip. Net pak met gympen, dat werk. Ik wil Mannie volgend jaar ook bij haar in de klas, ze is niet zo'n typische kleuterjuf namelijk. Maar ik denk toch dat ze niet echt Pamman's type is.

Zou ook wat zijn, als je bent een verhouding zou krijgen met de kleuterjuf. Is nog eens wat anders dan de secretaresse of oppas
Ik weet zeker dat zoiets ooit weleens gebeurd is!

Ik twijfelde of de school om 12 uur of om 12.15 uur uitging. Het bleek 12.30 uur te zijn . Gelukkig was er nog een andere moeder die ook dacht dat het 12.15 was, en nu heb ik dus leuk gekletst met een leuke moeder. Grappig hoe dit allemaal werkt.

En Schorrie vroeg: Moet ik elke dag naar school? Ik zei Ja en hij antwoordde: Leuk!

Hij kwam zonder tas naar buiten, uiteindelijk kwam er een ander jochie met zijn tas aanzetten. Dus de juf vroeg: Waar had je die gevonden? Antwoord het jochie: Ik heb hem niet gevonden, ik moest hem van Schorrie dragen en komen brengen

Zo, nu even naar de bieb.
quote:Morrie schreef op 13 augustus 2008 @ 13:24:

Hij kwam zonder tas naar buiten, uiteindelijk kwam er een ander jochie met zijn tas aanzetten. Dus de juf vroeg: Waar had je die gevonden? Antwoord het jochie: Ik heb hem niet gevonden, ik moest hem van Schorrie dragen en komen brengen

Ken wel een lesbische kleuterjuf die een relatie heeft met een moeder van school. Maar ze hadden allebei geen relatie, dus minder spannend . (maar genoeg stof tot praten voor al die Miss Etam moeders hoor!)
En hippe schoolpleinvaders, is hetzelfde als werkende moeders, want die vaders, die werken vast ook allemaal. Het hippe zit vast voor een deel in het werken . Kortom: zo lang je blijft werken gaat het goed ofzo . En ik ben dus niet hip: spijkerbroek, palladiums, geblokt overhemd. Ik vind hakken niet fijn, want krijg dan vaak last van mijn rug. Althans, als ik hele stukken moet lopen en dan moet vaak met kinderen.

In de winter altijd laarzen, in de zomer palladiums en als ik heel hip en wild doe: dan adidas of pumaatjes . Haha, ik ben een miss etam moeder zonder dat ik uberhaupt miss etam kleren heb. Het model heb ik ook, want nog steeds 70 kilo, al weken en ik wil graag weer gewoon tussen de 60-63.

Met bovenstaand relaas heb ik mezelf definitief onder de sufferds geschaard, want die lullen ook altijd over hun gewicht en proppen dan het zoveelste koekje naar binnen.
Haha, die Schorrie. Hij wordt ineens de bully van de klas en koud drie dagen binnen .
Maar gelukkig wel een hippe moeder .
Ik heb mail van H&M, gewoon een standaard mail die iedereen krijgt, met die kortingscode erin.
Lien, jij bent niet suf want geen Miss Etam, jij draagt gewoon een Replay spijkerbroek. En die draag je 3 weken na je bevalling alweer.
En Lien in een geblokt overhemd kan ik me ook moeilijk voorstellen. Je hebt de keren dat ik je zag meestal een Replay spijkerbroek aan met stoere laarzen en leuk shirt. Niets mis mee!

Vandaag veel kleding besteld bij Bona'parte en daarna naar de stad gegaan voor magneetverf voor op de zijkant van de kast van KW. Zijn kamer is leu-heuk geworden joh! Wat 1 rol behang (horizontaal plakken) en de meubels verschuiven kan doen met een kamer. KW helemaal blij.

In de stad bij H&M veel (broeken en shirts voor de herfst) gekocht voor de jongens en álles in enkele maat. Heb geen dubbele maten gezien! Raar hoor.
Wat heb je dan bijvoorbeeld gekocht Wind, wat bijvoorbeeld ook op de site stond? Ik snap er echt helemaal niets meer van.

Ben benieuwd naar KW zijn kamer, heb je een foto?
quote:lien schreef op 13 augustus 2008 @ 13:33:

Ik vind hakken niet fijn, want krijg dan vaak last van mijn rug. Althans, als ik hele stukken moet lopen en dan moet vaak met kinderen.

In de winter altijd laarzen, in de zomer palladiums en als ik heel hip en wild doe: dan adidas of pumaatjes . Haha, ik ben een miss etam moeder zonder dat ik uberhaupt miss etam kleren heb. Het model heb ik ook, want nog steeds 70 kilo, al weken en ik wil graag weer gewoon tussen de 60-63.

Met bovenstaand relaas heb ik mezelf definitief onder de sufferds geschaard, want die lullen ook altijd over hun gewicht en proppen dan het zoveelste koekje naar binnen.

Ik vind hakken ook niet fijn lopen (liever platte schoenen), maar vind het naar mijn werk wel mooier staan. Of netter, ik weet niet. Ik voel me ook meer sexy of vrouwelijk met hakken.

En Lien, model Miss Etam heb je nog lang niet. Ook niet met je huidige 70 kilo.
Zal morgen een foto maken van KW zijn kamer.

Nu even surfen naar de kleding.

Maat 104

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven