Centraal Moderatortopic I|
vrijdag 7 november 2014 om 17:25
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
woensdag 11 maart 2015 om 13:50
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 maart 2015 @ 13:04:
Hoi mods en juuns,
Ons topic is weer vol en er is al een nieuwe geopend.
Zouden jullie het oude deel Mylene_Valerie in "Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe W..." willen sluiten?
Alvast bedankt
Topic is gesloten!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Hoi mods en juuns,
Ons topic is weer vol en er is al een nieuwe geopend.
Zouden jullie het oude deel Mylene_Valerie in "Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe W..." willen sluiten?
Alvast bedankt
Topic is gesloten!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 11 maart 2015 om 15:05
donderdag 12 maart 2015 om 09:11
donderdag 12 maart 2015 om 17:13
donderdag 12 maart 2015 om 20:20
Mods, zou er niet iets gedaan kunnen worden aan die onsmakelijke "anaaltopics"?
Ik zie de titels steeds voorbijkomen en waarschijnlijk is het gewoon een freak die steeds andere namen neemt en nieuwe topics opent om te kunnen fappen.
Ik zie de titels steeds voorbijkomen en waarschijnlijk is het gewoon een freak die steeds andere namen neemt en nieuwe topics opent om te kunnen fappen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
donderdag 12 maart 2015 om 21:06
quote:kopjekoffie70 schreef op 12 maart 2015 @ 20:20:
Beste kopjekoffie70,
Het is niet tegen de huisregels om dit soort topics te openen. We stellen voor om deze topics in jouw geval te negeren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Beste kopjekoffie70,
Het is niet tegen de huisregels om dit soort topics te openen. We stellen voor om deze topics in jouw geval te negeren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 13 maart 2015 om 00:19
Ik lees de topics ook niet, maar zie ze steeds voorbij komen in de lijsten.
Topics van trollen en hengelaars zijn vaak ook niet tegen de regels maar worden verwijderd om hun intenties; trollen of hengelen.
En als iemand steeds topics post om te rukken op poep en poepgaatjes, lijkt me dat ook niet zo'n frisse intentie.
Topics van trollen en hengelaars zijn vaak ook niet tegen de regels maar worden verwijderd om hun intenties; trollen of hengelen.
En als iemand steeds topics post om te rukken op poep en poepgaatjes, lijkt me dat ook niet zo'n frisse intentie.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
vrijdag 13 maart 2015 om 10:05
quote:kopjekoffie70 schreef op 13 maart 2015 @ 00:19:
Beste kopjekoffie,
zou je die topics misschien willen staffen. Dan kunnen wij de situatie bekijken, beoordelen om vervolgens evt. in te grijpen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Beste kopjekoffie,
zou je die topics misschien willen staffen. Dan kunnen wij de situatie bekijken, beoordelen om vervolgens evt. in te grijpen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 13 maart 2015 om 11:01
quote:Thordis007 schreef op 13 maart 2015 @ 10:11:
Eerlijk gezegd vind ik het motto van Koffiekopje veel aanstootgevender in dat opzicht.
Koffiekopje, als je ze wel zou lezen, zou je zien dat het echt lang geen rukverhalen zijn. En waarom zou iemand hier topics openen om te fappen als het internet vol staat met verhalen, foto's en filmpjes hierover?
Eerlijk gezegd vind ik het motto van Koffiekopje veel aanstootgevender in dat opzicht.
Koffiekopje, als je ze wel zou lezen, zou je zien dat het echt lang geen rukverhalen zijn. En waarom zou iemand hier topics openen om te fappen als het internet vol staat met verhalen, foto's en filmpjes hierover?
vrijdag 13 maart 2015 om 15:22
quote:marana schreef op 13 maart 2015 @ 11:01:
[...]
Tja, de waarom doet iemand zoiets... de wereld heeft vreemde kostgangers.
Hij/zij doet de topics wel voorkomen alsof het gewonde topics zijn.
En mijn motto is een samenvoeging van twee spreekwoorden.
[...]
vrijdag 13 maart 2015 om 15:36
quote:kopjekoffie70 schreef op 13 maart 2015 @ 15:22:
[...]
Leuke vertyping
Het ene topic over anale seks is het andere niet hè?
Er zijn hier topics over geopend door een gepermabande ( katewslet) maar er lopen nu ook serieuze topics.
[...]
Leuke vertyping
Het ene topic over anale seks is het andere niet hè?
Er zijn hier topics over geopend door een gepermabande ( katewslet) maar er lopen nu ook serieuze topics.
Je bent zelf een theepot
vrijdag 13 maart 2015 om 16:26
quote:zeepjeh schreef op 13 maart 2015 @ 16:15:
hoe kan ik een privebericht naar een moderator sturen?
Niet. Mailen kan wel.
Forum@viva.nl
hoe kan ik een privebericht naar een moderator sturen?
Niet. Mailen kan wel.
Forum@viva.nl
vrijdag 13 maart 2015 om 17:30
vrijdag 13 maart 2015 om 18:01
quote:kopjekoffie70 schreef op 12 maart 2015 @ 20:20:
In dat geval wil ik graag dat de Zwanger-topics worden verwijderd, want die stuiten mij nogal tegen de borst.
No pun intended
In dat geval wil ik graag dat de Zwanger-topics worden verwijderd, want die stuiten mij nogal tegen de borst.
No pun intended
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu