Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Tatje, ik heb ook een half jaar gesollicititeerd. Als het al niet meer was. En elke keer kaatste het op het laatste moment af. Maar ik wilde hier weg en niet zo'n beetje ook en de aanhoudert wint he!
@Merel, hoezo verdenken van bevallen? Zat ze de hele tijd te puffen? Of schold ze je uit? ;)

Enne, mijn testkit van 9 stuks is op, dus ga pas over een week nieuwe bestellen. Je zult even moeten wachten! Gisteren trouwens nog getest en die was negatief....

Wat ik raar vind is dat je vaak hoort dat het MAANDEN duurt voordat vrouwen ongesteld worden na het stoppen met de pil, maar ik ben wel al 1 keer ongesteld geweest....dus ik niet begrijp!
Ja, veel lijnen uitzetten bij sollicitaties lijkt me het beste! Gewoon als een idioot brieven gaan schrijven!
ooooo, en dan vergat ik nog de beste paarden van stal:

@aruba, wat een klote lui. Dat je daarmee accoord gaat. Ze kunnen toch niet zomaar zeggen dat je ziek moet zijn in je eigen,vrije tijd.

@t&g, hoe staat het met de hormoontjes? Merken je man en kindjes ook dat je zwanger bent? hihi

@mies, wat een vervelend verhaal. Daar kan ik alleen maar cliches tegen aan gooien, dus dat doe ik maar niet. Heel veel sterkte, en leuk dat je weer wat mee schrijft.
quote:mogalie schreef op 14 augustus 2008 @ 11:28:

@Merel, hoezo verdenken van bevallen? Zat ze de hele tijd te puffen? Of schold ze je uit? ;)

Enne, mijn testkit van 9 stuks is op, dus ga pas over een week nieuwe bestellen. Je zult even moeten wachten! Gisteren trouwens nog getest en die was negatief....

Wat ik raar vind is dat je vaak hoort dat het MAANDEN duurt voordat vrouwen ongesteld worden na het stoppen met de pil, maar ik ben wel al 1 keer ongesteld geweest....dus ik niet begrijp! bedoelde Kruimel!
Toch hoor ik dat ook wel vaker hoor Mogalie. Je bent wel al 1 keer ongesteld geweest maar voor dat de boel regelmatig is duurt echt bij heel veel vrouwen best lang. Je hebt er natuurlijk weinig aan, dit nieuws maar zorgen moet je je er ook niet om maken. Een forumvriendinnetje van me heeft 6 maanden om haar menstruatie moeten wachten en de dokter zei dat het soms wel eens nog langer duurt. In de tussentijd kan je net zo goed toch gewoon zwanger worden.
quote:kruimel81 schreef op 14 augustus 2008 @ 11:31:

ooooo, en dan vergat ik nog de beste paarden van stal:Uhm, ik verwijs je door naar Lisa!
@mogalie, neenee niet babymerel, maar superkruimel

Waarom ik denk dat ze aan het bevallen is. Ze gaf zelf aan dat het echt niet lang meer ging duren, had harde buiken en wilde op een gegeven moment echt naar huis. Nou ja, ik weet het natuurlijk niet, maar ik had zo'n gevoel.
quote:[message=1811546,noline]kruimel81 schreef op 14

@aruba, wat een klote lui. Dat je daarmee accoord gaat. Ze kunnen toch niet zomaar zeggen dat je ziek moet zijn in je eigen,vrije tijd.

Ik had er niet mee akkoord gegaan als ik hier nog langer had moeten zitten. Ik moet nu nog maar 3 dagen dus ik hou me in. Geen zin in een grimmige afsluiting.
ach ja, nog 3 dagen een beetje forummen, is goed te doen!

Moet je meteen bij je volgende baan beginnen of het je eerst vakantie?
Mo

Ik begreep hem al niet zo.

Mijn vriend heeft het heel druk gehad op zijn werk. Het ik ga hem niet belasten met iets extra's. terwijl ik gewoon de hele week thuis ben.
@Aruba, bedankt voor deze mededeling, weet ik in ieder geval dat mijn lijf niet totaal afwijkend is! Enne, vraagje....Enig idee hoe je dan weet wanneer je eisprong plaatsvindt?

Denk dat ik maar braaf om de dag sex moet hebben vanaf nu!
Kruimel, ik zie dat je er voor gaat maar je hebt geen nod?
Kabouter plop heeft mijn adres nog steeds niet gevonden. Ik ga snel schrobben. Voordat mijn lieve meisje weer wakker word. Tot straks.
Hahahaha, dat zal je vriend niet erg vinden. Nee de enige manier is dan met ovulatietesten. Maar ja dat kan je dan misschien ook een fortuin gaan kosten.
@Kruimel, hmmm, dat klinkt wel als een bevalling in aantocht! Mijn zus is toen ook nog naar allerlei afspraken geweest omdat ze niet wilde dat mensen wisten dat ze aan het bevallen was. Haar vriendinnen hadden al tegen elkaar gezegd dat ze vonden dat mijn zus wel erg kortaf was, haha. Snap ik als je constant weeen weg zit te puffen zonder dat het op mag vallen!

@Merel, nee, dan snap ik het!
quote:kruimel81 schreef op 14 augustus 2008 @ 11:36:

ach ja, nog 3 dagen een beetje forummen, is goed te doen!

Moet je meteen bij je volgende baan beginnen of het je eerst vakantie?Begin 1 september. Eerst nog even lekker relaxen.
quote:Aruba schreef op 14 augustus 2008 @ 11:39:

Hahahaha, dat zal je vriend niet erg vinden. Nee de enige manier is dan met ovulatietesten. Maar ja dat kan je dan misschien ook een fortuin gaan kosten.Ja, en maar iedere week braaf testen ofzo? En nog zoiets vervelends: durf weekendje sauna niet te boeken omdat ik bang ben ineens ongesteld te worden..... en we hebben nog maar een maand, dan zijn de bonnen verlopen...
@aruba, jazeker, ik heb een nod. Mijn nod is volgens mijn berekeningen 27 augustus! Maar is gebaseerd op vermoedens dat ik weer een regelmatige cyclus heb. (heb maar 2 maanden de pil geslikt ivm. bruiloft)
Ow toch een nod dus kruimel. Dat is leuk om naar uit te kijken.

Mogalie, kan je niet ongesteld zijn tijdens een sauna weekend?
@Aruba, ga je nog op vakantie?

@Kruimel, had je daarvoor wel een regelmatige cyclus?
@mo, Gewoon naar de sauna gaan joh. Je merkt toch snel genoeg of je ongesteld wordt. Of werkt het bij jou met een vloedgolf?
Ja, dat kan wel, maar is zo onhandig aangezien je toch naakt rondloopt. Moet je je touwtje van je tampon afknippen ofzo?! Dadelijk raak je die ook nog eens kwijt ;)
@mo, ontzettend regelmatig. Ik hoefde geen aanwijzing te hebben dat ik ongesteld zou worden, maar wist gewoon dat ik het die dag werd. Precies op de datum. Handig he. Toen ik 13 was werd ik de dag voor mijn verjaardag voor het eerst ongesteld. Vervolgens ben ik dus jaren op mijn verjaardag ongesteld geweest, omdat ik zo regelmatig was. hihi.
Haha, geen vloedgolf. Maar is nogal ver weg en zijn nogal prijzige arrangementen. Zou het zo zonde vinden om halverweg te moeten vertrekken...of ben ik nou echt heel schaapachtig bezig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven